pátek 14. května 2010

Ďábelský podvečer

13.5.2010 [FOUND] 3 [DNF] 1 T 1 U 2
Jak se blížilo nelezení 666té keše, začal jsem pomýšlet na to, která by to to měla být. A hned nedaleko mémo kačeřího doupěte na mne koukal modrý otazník Satanic Clock. Vyluštit jej bylo snadné, zvlášť když jsou někteří kačeři takové slepičí prdelky ("... piplačka, než se začala objevovat čísla ..."). A dnes popráci, ve stavu 663 jsem vyrazil.

Bylo tedy třeba odlovit dvě jiné keše, než dojde na ďábelské hodiny. Začal jsem Ohmovou keší, ale když jsem první stage luštil (čti: počítal) přes půl hodiny, rozhodl jsem se, že zkusím "něco lehčího", abych nezatměl.
Zbloudilá nábojnice nebohého Viktora do tohoto plánu přesně zapadla. Ale pak přišla Dvě jezírka...

Už jsem na nich zatměl jednou, předloni na podzim. Dnes jsem dorazil za vlastně za světla, takže vyluštění bylo ajn-cvaj. Ale pak se ukázal ten ďáblík, neposeda. Navigace mne navedla na naprosto jasné místo, přesně podle hintu. Ale nic jsem nenašel. Odhrabal jsem listí - zase nic. Obešel jsem blízké objekty odpovídají hintu. Nejenže nic, ale ´šipka men vedla zpět na původní místo. Oklepal jsem kmeny stromu. Prohmatal dutiny pařízků. Nic. Vrátil jsem se na výchozí souřadnice, ověřil výpočet (byl správně) a nechal se dovést - zase na stejné místo. Teď jsem listí odhrabal opravdu až na černou zem a hrnul je metry daleko - nic... Prošmártral jsem bahnitou skulinu mezi strony - nic. A už se šeřilo. A tak nastoupil záložní plán - Prasata.

Celou cestu jsem si vyčítal, že jsem na ně nešel rovnou od místa, kam dopadnul Viktorův lavočkin. Ale co naplat, že. Šeřilo se víc a víc, jeleni na mne vyčítavě koukali z vyhřátých pelíčků i ze zelené louky. Kešku u prasat (tedy, dost daleko za jejich výběhem) jsem našel relativně snadno, rychle zalogoval a hr zase zpátky, hledat Satanovu kešku.

Teď už bylo opravdu hodně šero a při příchodu na vypočtené souřadnice už byla vyložená tma. Ještě, že jsem s sebou o půl sedmé vzal z auta i kapesní baterčičku. Začalo pršet. Ale tím se už ďábel pro dnešek vyčerpal a ve čtvrt na deset mi dovolil nalézt keš, šestou z CoWoXů. (Místo nálezu se fotohintu podobalo jen vzdáleně...)

19:15UGC1BGQGPomník Viktora S. Kašutina (Sinuhet)
20:30MGC1HCYCDve Jezirka (Posda)
21:46TGCQ87APrasata / Swines (KuraTeam)
21:16UGC1XH4ECoWoX#06 : Satanic Clock (GeoDaXX)

Žádné komentáře:

Okomentovat