neděle 6. června 2010

Telč

4. až 6.6.2010 [FOUND] 16 M 2 T 13 U 1

4.6.19:02TGC139AYRadar (maros251)
5.6.10:58TGC1TNRDPiknik u Doupe (Permoni)
5.6.11:28TGC1EAT1(Ne)chraneny strom (pe3cek)
5.6.12:02TGCXAZWRostejn (Rys Javorice - adoptováno od Airspotter)
5.6.12:23TGC1HKK5NAUCNA STEZKA ROSTEJNSKOU OBOROU (BOBO-JI)
5.6.13:31TGCY79XMíchova skála / Michova’s rock (zejda.jiri)
5.6.14:30UGC172F6Po stopach husitu#1 - Studanka Pane (Rys Javorice)
5.6.15:01TGC26YFZHorni Mrzatec (Permoni)
5.6.15:14TGC26E9ADolni Mrzatec (Permoni)
5.6.17:28TGCZ5CTSv. Jan (Vodnik60 team)
5.6.19:52MGC20P2PPojdte Pane, budeme si hrat! (Lizzabo)
5.6.20:15MGC1432XRybnik Rostyn (PePa1)
5.6.20:45TGCYQP3Sv. Karel (Vodnik60 team)
6.6.11:28TGC16XNTParni mlyn Telc (PePa1)
6.6.11:52TGCX1CJTelc-Oslednice (bertolini_kinsey)
6.6.16:47TGC1V9TJGPSKOVA (Adys42)

[FOUND] GC139AY - Radar (maros251, placed 12.6.2007)

#685 19:02 - Cestou na víkend s práteli v okolí Telce. Bylo krásne, slunícko svítilo a auta na dálnici omamne bzucela. Díky.

[FOUND] GC1TNRD - Piknik u Doupe (Permoni, placed 14.6.2009)

#686 10:58 - První keška v tento nadocekávání pekný den. Nalezeno s mudlopráteli. Keš nebyla moc ukrytá... Díky.

[FOUND] GC1EAT1 - (Ne)chraneny strom (DOBRODRUH.cz, placed 19.7.2008 by pe3cek)

#687 11:28 - Navštívil jsem tuto slizkou keš behem cyklovýletu na Roštejn a Javorici. Proc slizkou? Lehce odchlípnutým víckem vlezl dovnitr slimák snad i vetší než sám logbook a usadil se tam. SLimáka jsem vyhodil, ale logbook se mi ocistit nepodarilo a vícku se zpátky taky moc nechtelo. Díky za keš!

[FOUND] GCXAZW - Rostejn (Rys Javorice, placed 21.7.2006 by Rys Javorice - adoptováno od Airspotter)

#688 12:02 - Na hrade se dnes usadila banda loupeživých rytíru z Providentu. Natahali si tam i ženské a decka a všelijaké kejklíre a kramáre a poctivého cloveka na hrad nepustili. Nekterí z našich se mezi ne pokusili vmísit a veru, podarilo se jim stejnou oplatit! Jídla a pití plné huby a zábavy až do vyrechtání. Ale to nebylo pro mne. Zlodejna je zlodejna a od tech loupežníku se i na cistého nejaký ten hríšek snadno prilípne. Radši jsem se podíval, jestli není nekde u hradu ukrytý poklad a - co myslíte? - byl tu!
Díky za skrýš!

[FOUND] GC1HKK5 - NAUCNA STEZKA ROSTEJNSKOU OBOROU (ORESTESS, placed 27.10.2008 by ORESTESS - adoptována od BOBO-JI)

#689 12:23 - Krátká vycházka do obory zakoncená nálezem pekne ukryté kešky. Nebýt tu na kole, klidne bych si stezku prošel celou, ale v obore to na kolo není. Tož na sedlo a dál! Díky za keš.

[FOUND] GCY79X - Míchova skála / Michova’s rock (bobikove, placed 9.9.2006 by zejda.jiri)

#690 13:31 - What a wonderful place!
Moji mudloprátelé se ode mne odloucili na rozcestí dole - že na Javorinu je to moc do kopce a radši si pojedou prohlédnout kamenné more. A tak ani nevedí o co prišli! Veže Míchovy skály jsou úchvatné a rozhled z nich nádherný! Bylo horké odpoledne, vzduch se nad kameny tetelil a já nebyl sám, kdo se mohl rozplývat nad krásou tohodle místa. Asi 12 m severne od keše se usadil párek starších mudlu, dalekohled na stojanu k pozorování daleké krajiny, deka, opalovacka a pet dvojka cerveného - proste pohoda!
Tak jsem je tam nechal a vyrazil dál - vytlacit kolo až na Javorici. Díky za keš!

[FOUND] GC172F6 - Po stopach husitu#1 - Studanka Pane (Rys Javorice, placed 28.9.2007)

#691 14:30 - Po krátkém sjezdu z Javorice jsem za parného odpoledne dorazil k lákavé studánce. Nedaleký stolek s lavickou prilákal i párek mladších mudlu, kterí s nohama natesno propletenýma provádeli na tomto míste Páne kdovíjaké certoviny. :) Ale žízen je žízen, to musí takt stranou, tak jsem došel ke studánce, otevrel dvírka a dlanemi nabíral chladnou vodu.
Mudlové se mezitím rozpletli a pozapínali a posléze i odpotáceli do mudloprostoru. A pak už to bylo jen šupky hupky pres lesík plný šrapnelu až ke kešce. Díky!

[FOUND] GC26YFZ - Horni Mrzatec (Permoni, placed 17.4.2010)

#692 15:01 - Moc pekný rybník s móc pekným pozadím. Prijel jsem se z Javorice, po znacce modré, turistické, vubec, ale vubec ne cyklistické. Vlastne jsem konec jen došel. Bohužel jsem se tu dlouho nezdržel, hráz lákala k posezení, ale stavidlo už bylo obsazené (ne vodníkem, dvema mudlocyklisty) a mne už dávno došly tekutiny a spechal jsem je doplnit do Mrákotína. Díky za kešku!

[FOUND] GC26E9A - Dolni Mrzatec (Permoni, placed 8.4.2010)

#693 15:14 - Ke keši jsem se vydal od cesty po okraji pole, težko ríct proc. Jak se brzy ukázalo, dalo se dojet až k ní. Tož jak jsem se blížil, trochu ukryt za kríky a stromky, vidím na okraji lesa chlapíka divne pokrceného, no co on to tam asi delá...? Asi budu muset chvílu pockat, než dokoncí, co musí... :( Ale ješte jsem na nej jednou koukl a - vida - povídám mu "Ani to neskovávej!"
Predstavil jsem se mu svým nickem, ale asi si myslel, že je to obycejné jméno a rekl, že on je Marek (doufám, že si to správne pamatuju).
Tak díky za keš i necekané setkání s kolegou kacerem.

[FOUND] GCZ5CT - Sv. Jan (Vodnik60 team, placed 7.11.2006)

#694 17:28 - Po vydatném pozdním obede v Mrákotíne jsem cestou do Telce navštívil tuto keš na tak krásném míste.
Už mnohokrát jsem kolem projíždel na ceste z Brna do jižních Cech ci naopak. Ale vždycky jsem moc spechal na to, abych se tu zastavil. A tak až dnes. Uchvátil mne krásne strižený trávník kolem kostelíka i ticho tohoto nepríliš navštevovaného místa.
Keš jsem hledal docela dlouho, ale nakonec jsem uspel. Díky!

[FOUND] GC20P2P - Pojdte Pane, budeme si hrat! (Lizzabo, placed 6.11.2009)

#695 19:52 - Po pivu a zmrzline v pizzerii na námestí a klábosotu s práteli prišel cas k návratu do naší lesní chaty. Ale já to vzal ješte pres pár detských hrišt, spocítat nejaké ty úchyty a lavicky a omrknout velryby. Odmenou mi byla v letním podveceru opuštená náves na kraji mesta. Díky za keš, líbila se mi!

[FOUND] GC1432X - Rybnik Rostyn (PePa1, placed 6.7.2007)

#696 20:15 - Nalezeno bez problému, i když - musím priznat - jsem jeden z tech, co berou hint za integrální soucást listingu. Pekné a vtipne ukrytu. Díky!

[FOUND] GCYQP3 - Sv. Karel (Vodnik60 team, placed 12.10.2006)

#697 20:45 - Dneska poslední. Slunícko už skoro zapadlo a cesta ztemnelým lesem po rozblácených cestách moc turistická nebyla. Kaplicka i oba príbehy (o vlcí jáme i mladém knezi) mne zaujaly, ale už jsem spechal, abych dojel do chaty ješte za svetla. Díky!

[FOUND] GC16XNT - Parni mlyn Telc (PePa1, placed 30.10.2007)

#698 11:28 - Parní mlýn bude bomba atrakce, až se jej podarí doopravovat. Parní stroje jsou úžasné, rád se na ne dívám a už se teším, až v mlýne pustí páru do válcu a ty se s tichým sykotem dají do nezadržitelného pohybu!
Ke krabce jsme šel s mudlosestrou, mudlokamarádkou a jejím malinkatým mudlosynem. Díte statecne cupitalo a obsah krabicky jej zaujal. Ale nic si nechat nechtel. Tak necháváme pro další. Díky za kešku.

[FOUND] GCX1CJ - Telc-Oslednice (bertolini_kinsey, placed 8.7.2006)

#699 11:52 - Pekná rozhledna s pekným výhledem na mesto. Byl jsem tu s mudlopráteli a další dva jsme tu potkali když odcházeli a mírili k parnímu mlýnu. kešule nalezena snadno, až moc, príliš ukrytá není resp. její úkryt je IMO dost nápadný. Díky!

[NOTE] GCX1CJ - Telc-Oslednice (bertolini_kinsey, placed 8.7.2006)

Vkládám GC. Zaloguju, až se mi nebude chtít tak spát.... |)

[FOUND] GC1V9TJ - GPSKOVA (Adys42, placed 30.6.2009)

#700 16:47 - Poslední keš na výletu do Telce. Teda "po výletu do Telce" - odvezl jsem domu mudlosestru, mudlokamarádku s mudlosynkem jsem predal jejímu mudlomanželovi a až pak jsem si zaskocil sem, na místo, které není odnikud blízko, abych si dorovnal skóre na pekné, kulaté císlo. Bylo odpolední dusno a kdo mel rozum, ten se na podobných místech nevyskytoval. Odloveno v pohode. Díky.

Žádné komentáře:

Okomentovat