sobota 18. května 2013

Na Haldu

Vysokohorský výlet na dominantu Zbýšova.

18.5.2013 [FOUND] 10 E 1 M 3 T 6

14:45EGC47Y7DVyslap na Haldu (kapitanR)
16:03MGC3TP1MKriz pod Haldou (kapitanR)
16:26MGC32DXZKriz u cesty (kapitanR)
17:22TGC34JG5Cihelna ve Studenych (zippeit)
17:56TGC2QYHROsvobozeni Padochova (mr.BSE)
18:14TGC39YWRstudanka pod Barborou (zippeit)
18:26TGC3BV4Xdopravni stola zanikleho dolu Anna (zippeit)
18:26TGCP4GZHalda (SleepBrno)
19:05MGC4BBQVKostel sv. Martina (kapitanR)
19:53TGC3D849Josef Skutil (kapitanR)

[ATTENDED] GC47Y7D - Vyslap na Haldu (kapitanR, placed 18.5.2013)

#3214 14:45 - Pěná "sportovní" akce. Kupodivu jsem dorazil dřív, což způsobilo, že jsem málem propásl odchod z základního tábora do prvního výškového (hmm, spíš "nížkového" - šlo se celou dobu z kopce).
Jak to? Inu, byl jsem tu brzy, tož jsem se rozhodl využít "nadbytečného" času k nalezení blízké kešky... Což se mi stejně nepovedlo... zato jsem se zdržel. :I
Vlastní výstup na Haldu byl docela vysilující, bo již bylo docela teplo a zvolená lezecká trasa vedla po jižní stěně. Chtělo to několik zstávek k nabrání sil. xx(
Ale nakonec haldolezecká výprava pod vedení kpt. Er vrcholu dobyla!
Díky za mimořádný zážitek! :D

[FOUND] GC3TP1M - Kriz pod Haldou (kapitanR, placed 26.4.2013)

#3216 16:03 - Po Kapitánowo eventu jsem se pomalou procházkou vydal po eventovývh keškách. Nebyl jsem výjimkou, i když byli tu mnozí, co to vzali spíš rychlým během či cyklojízdou. :D
Třeba tady jsem se potkal se Sinuhetem, celém v běžeckém. Tedy "tady". Místně ano, ale já jště nevěděl, že tu keška je, teprve jsem méřil pro indicie. ;) Prohodil jsem se Sinem pár slov a zatímco on odbíhal kamsi do křovin, já pokračoval ve své loudavé procházce.
Díkeš!

[FOUND] GC32DXZ - Kriz u cesty (kapitanR, placed 15.4.2013)

#3217 16:26 - Další keška vypuštěná ku příležitosti dnešního eventu. Šli jsme tudy už v "procesí" cestouna Haldu, ale to kešky ještě nebyly venku. kapitán nás sice upozorňoval, že místa, kudy procházíme, se nám budou brzy hodit, ať dáváme pozor, moc víc ale neprozradil.
Díky za kešku!

[FOUND] GC34JG5 - Cihelna ve Studenych (zippeit, placed 21.9.2011)

#3218 17:22 - Pomalým brouzdáním jsem se od kříže u čističky dostal až sem. Déky za kešku.

[FOUND] GC2QYHR - Osvobozeni Padochova (mr.BSE, placed 26.3.2011)

#3219 17:56 - Táhlým výstupem nahoru k pomníčku, chvíle oddechu a zas dál. Díkeš!

[FOUND] GC39YWR - studanka pod Barborou (zippeit, placed 30.12.2011)

#3220 18:14 - Ke studánce jsem přišel od pomníčku Osvobození Padochova. Sotva jsem překonal silnici, zastavilo za mnou auto a z něj se ozvalo:
"Ty čundráku jeden, co se tady tak šmajdáš!"
Vztekle jsem se otočil, u krajnice stálo to auto a otevřeného okna na mne echt-babským hlasem hudrovala Tomarctus! :D Přeci jen, do Zlína je to trochu dál než do Brna, a tak už s Madbinem byli na cestě domů. (Ostatně, i já se už pomalu šmajdal k autu, že. ;))
Díky za kešku!

[FOUND] GC3BV4X - dopravni stola zanikleho dolu Anna (zippeit, placed 31.1.2012)

#3221 18:26 - Dneska jedna z posledních, vlastně už úplně při návratu do centra Zbýšova. Díky za kešku... :)

[FOUND] GCP4GZ - Halda (SleepBrno, placed 30.5.2005)

#3215 18:26 - Myslel jsem, že mám kešku už dívno zalogovanou, ale koukám, že tu mám jen prázdný log. Jako úplně prázdný log. To je divný, ne? Jak se to mohlo stát? Vždycky přece bylo nutno dávatdo textu alespoň jeden neprázdný znak, většinou tečku, ta není moc vidět. Hm...
No nic, na Haldu poprvé, tj. v den tohoto nálezu, dorail s haldolezeckou výpravou kpt. Er. Vyšel jsem tam, padl na zem a odfukoval. Po chvíli jsem už jen oddychoval a pak jsem se vztyčil a chvíli kochal výhledem. přitom jsem si všiml lidí hromadně odcházejících kamsi mezi dřeviny a pak se zase vracejících...
Díky za kešku! :D

[FOUND] GC4BBQV - Kostel sv. Martina (kapitanR, placed 26.4.2013)

#3222 19:05 - Tož, na závěr výletu jsem si odlovil i tuhle kešku, co si většina účastníků eventu odlovila ještě před jeho začátkem. Tedy, pokud ji neměli odlovenou už od dřív. Já se ale vydal nejdřív pro jinou kešku, na opačnou stranu. (A tu jsem navíc nenašel. A nemluvě o tom, že jsem se kolem ní vracel z procházky. Ale to jsem nemohl vědět, že.)
Takže jsem konečně koukl do listingu, koukl vedle kostela a šel pro kešku. Díkeš! :)

[FOUND] GC3D849 - Josef Skutil (kapitanR, placed 26.4.2013)

#3223 19:53 - Vyluštit souřadnice nebylo těžké , byť tento styl "tabulka se nachází do 60 m od výchozích souřadnic nemám úplně nejraději". Už se blížil soumrak a v lese začínalo být šero, ne moc, že, ale už to nebylo úplně jako ve dne. Ale o to to bylo hezčí. Díkeš. [more...(http://kacer-bob.blogspot.com/2013/05/na-haldu.html)

Žádné komentáře:

Okomentovat