čtvrtek 10. října 2013

Alta Baba

Jel jsem do Hlavního města Prahy jen na otočku a třebaže díky rozdrbané dálnici cesta cesta trvala skoro čtyři hodiny, ve dvě jsem měl už volno. Fakt jsem tam neměl skoro nic k vyřizování. A tak jsem sedl do auta a vydal se na plošinu nad Vltavou, vyčistit sice malý, ale zato zvládnutelný kúsček Hlavního města.

10.10.2013 [FOUND] 6 M 2 T 4

15:23MGC1ZWNXOsada Baba (Lpara, Emilly01, Maja01)
15:37TGC2MMPNVyhlídka Na Babe (tom&kyta)
16:15TGC304YYSrnecci (afrina)
16:37TGC31DNKZajicci (afrina)
16:48TGC31DNZHadci (afrina)
17:24MGCHGR8Alta Vista I [Baba] (Dorcadion Team)

[MAINTENANCE_REQUEST] GC1ZWNX - Osada Baba (Lpara, placed 15.10.2009 by Lpara, Emilly01, Maja01)

Keš je v pořádku, ale dlaždička je rozlomená a kus jí chybí. :(

[FOUND] GC1ZWNX - Osada Baba (Lpara, placed 15.10.2009 by Lpara, Emilly01, Maja01)

#3488 15:23 - Nebyla to moje první procházka vilovými čtvrtěmi. Tato mne, architektonicky tolik neuchvátila, architekti asi víc mysleli na to, aby byly vilky k bydlení a ne jen na koukání. Ale některé, zvláště teď na podzim stály za pohled, zvláště ty porostlé v místě oblíbeným plazikeřem s červenými listy.
Bylo časné odpoledne, mudlů pomálu, přesto mne při vyzvedávání krabičky překvapila mamina s kočárkem, která kde se vzala, tu se vzala, najednou přijížděla k cílovým stromům. No, snad se nic nestalo. :)
Díkeš!

[FOUND] GC2MMPN - Vyhlídka Na Babe (tom&kyta, placed 19.1.2011)

#3489 15:37 - Krásný výhled a keška, sakra, kde je? Aha, o dva válce vedle! :D Díkeš!

[FOUND] GC304YY - Srnecci (afrina, placed 8.8.2011)

#3490 16:15 - Šel jsem k srnečkům od zříceniny a to byla, pane, cesta! Fakt jak pro srnečky. V cíli byl signál trochu rozskákaný a tak jsem chodil dolů a nahoru, zpátky a zas tam, až jsem našel krásně na nule! Hezké doupátko s verandičkou, co na něm srnečci, sakra, vidí? Díkeš!

[FOUND] GC31DNK - Zajicci (afrina, placed 8.8.2011)

#3491 16:37 - Koukám do mapy, kudy nejlíp od Srnečků k Zajíčkovým? No, vypadá to, že je to jedno, horem, či dolem. A tak jsem šel dolem. :(
Ale asi jsem nevybral, nejlíp. Mapa zřejmě terén nezachycuje nejlíp a asi jsem si zbytečně přidal výškové metry. Ale co, cesta serpentínami byla docela pěkná. A Zajíčkovic jsem našel skoro hned, na konci krátké příjezdové pěšinky. :D
Díkeš!

[FOUND] GC31DNZ - Hadci (afrina, placed 8.8.2011)

#3492 16:48 - Najít Hádkovic dalo zase trochu bloudění. Signál se zase točil a tak jsem se blížil po klasické spirále. A k tomu ten hint, kurňa, nějak jsem ho nepobral. Úkryt byla ale naštěstí jasně rozpoznatelný.
Díkeš! :)

[FOUND] GCHGR8 - Alta Vista I [Baba] (Dorcadion Team, placed 15.1.2004)

#3493 17:24 - No, číst listingy předem, možná jsem na dnešní vycházku zvolil opačný směr. Ale stejně jsem měl v cílové oblasti auto, tak co.
Odlovil jsem troje zviřátka a šel k Matějovi a začalo co? No začalo pršet. teda nejdřív jen poprchávat, ale pomalu houstlo. Tím se rozhodlo, že Alta baba bude poslední keška dnešního odpoledne. Posbíral jsem indýcije a prošel čtvrtí po už známé trase. Cestou nezbývalo, než obléct bundu. :( I ty bazény jsem spočítal správně, ale fakt to chtělo pohled z určeného místa, bo od keše na vyhlídce jich bylo vidět o dost míň! :D
A pak už jen mokrou travou a trochu strachu na srázku nad zídkou - je to už bahno, nebo se voda ještě vsáká? - a pak pohodový nález. Chvilka zamyšlení, k čemu tady ta zídka sakra je, ale déšť, byť již mírnější, ne a ne přestat a tak rychle zalogovat a šupky do auta.
Díkeš! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat