neděle 10. srpna 2014

Židlochovický okruh s "keškami"

V sobotu kolem poledne mne na Fejsu zaujal Puczmelounův příspěvek:
Zkoušeli jste někdo "Židlochovický okruh s keškami"? Plánoval jsem jeden u Akátové věže, zjistit, jak mi leze do zelí, ale zjistil jsem, že souřadnice ukazují úplně mimo. Tak mě zajímá, jak to vypadá...

EDIT: foto je z informačního centra, kde seznam "keší" se souřadnicemi rozdávají...

9. - 11.8.2014 [FOUND] 12 [DNF] 2 M 2 T 9 U 1

Petasek*s List
Přiložená fotka byla sice neúplná, ale něco tam bylo a mohl jsem vyrazit. Cestou jsem se ale koukal i po jiných - vlastně spíš "opravdových" - keškách a co čert nechtěl, podařilo se mi DNF. To mě občas rozhodí a nechce se mi už dál lovit, jako třeba v tu sobotu. Ale co, stejně už bylo osm večer.
Mezitím jsem od od Petaska* dostal úplný seznam, nacvakal všechno do GSAK, naloudoval do Oregonu a krátce po páté odpoledne (!) jsem si už v Židlích kupoval zmrzlinu!
Kešky to nejsou nejhorší, takový nižší průměr. Jsou nové, tak jsou ještě v pořádku, i když to nejsou lokovky, ale jen měkké krabičky na svačinku se zamačkávacím víčkem. Zaměření je ovšem tragické! Některé jsou prakticky na souřadnicích, ale jiné třeba 10 nebo i 25 metrů jinde. Hinty někdy pomůžou, ale někdy taky ne.
Stihl jsem jich navštívit sedm, z toho pět jsem našel, u jedné se potulovali mudlové a u té poslední se mi už šeřilo. Ta poslední je vlastně první, č. 1, a myslím, že si s ní ještě užiju. Na souřadkách nic není a to, co by jakž takž sedělo na hint, je kolem 50 m daleko a při zběžné prohlídce tam taky nic není. No uvidíme. Ještě že tam byly i "normální" krabky!
9.8.201418:57TGC43PKRZidlochovicke bazantnice - Meninska bazantnice (petasek*)
"19:09UGC2RA3DKure (tomarctus)
"20:03MGC2QJ3ZU rybniku (misapoklady)
10.8.201417:16TZOSK06ŽOsK 06 - Strejcův sbor (Židlochovice)
"17:36TZOSK04ŽOsK 04 - Kostel Povýšení svatého Kříže (Židlochovice)
"17:45UGC2325GSv.Urban (petasek*)
"17:55TZOSK02ŽOsK 02 - Fara (Židlochovice)
"18:01TZOSK12ŽOsK 12 - Radnice (Židlochovice)
"18:17MGC218CFZidlochovicka Cihelna (petasek*)
"18:40TGC4KHBWHrdelni pravo (petasek*)
"19:09TGC1ZBK6Akatova vez - Vyhon (puczmeloun)
"19:45TGC593NWStudanka ve Velkem hajku (petasek*)
"20:52TZOSK05ŽOsK 05 - Ederova hrobka - hřbitov (Židlochovice)
11.8.201419:33MGC2D0AKKolem Maleho Vyhonu (petasek*)

[FOUND] GC43PKR - Zidlochovicke bazantnice - Meninska bazantnice (petasek*, placed 2.1.2013)

#4288 18:57 - Well, nějak easy na to, co to má za autora. :D Díkeš!

[FOUND] GC2RA3D - Kure (tomarctus, placed 1.4.2011)

#4289 19:09 - Dlouholetý restík, ani nevím, jestli jsem to už někdy luštil, natož vyluštil, každopádně včera jsem luštil určitě! :D
Pozřa na terén vzal jsem s sebou svůj výsuvný žebříček hned, abych se nemusel plahočit k autu znovu tak a zpět. A dobře jsem udělal! To, co na místě zanechali předchozí lovci, tomu bych své tělo nesvěřil. Ne. To rozhodně ne.
Kužátko jsem našel a zalogoval se, ale radši jsem je neochutnával, bo už bylo ochutnané. Aj tak, díkeš! :)

[DNF] GC2QJ3Z - U rybniku (misapoklady, placed 20.3.2011)

20:03 - Řekl bych, že tam není. Na finálních souřadnicích je jen zlomený prut, ale keš ani lavička ne. :(

[DNF] GC2325G - Sv.Urban (petasek*, placed 17.1.2010)

17:45 - Jako obvykle, nenašel jsem. Už jsem tu byl tolikrát, že aspoň jednou to DNF lognout musím. A to mi to kdosi kdysi i vysvětloval, kde a jak mám hledat, ale moje hlava už tu myšlenku dlouho nepodrží. :(
Vítejte v Grünbachu!

[FOUND] GC218CF - Zidlochovicka Cihelna (petasek*, placed 21.11.2009)

#4294 18:17 - Pěkná keška! A pak, že Petasek* dělá jen samé špeky! I když tahle by už asi chtěla trochu promastit něčím proti plísním. ;) Díkeš!

[FOUND] GC4KHBW - Hrdelni pravo (petasek*, placed 4.9.2013)

#4295 18:40 - Hezké místo, hezký geoobjekt a hezká keška!
Doporučuje sedm z deseti škvorů, kteří v ní bydleli, než jsem vypráskal, squatery voprsklý!
Ne, fkat hezký, díkeš! :)

[FOUND] GC1ZBK6 - Akatova vez - Vyhon (puczmeloun, placed 1.10.2009)

#4296 19:09 - Hm, když tu neleží těch padesát čísel sněhu, tak tu kešku není vůbec těžký najít... 8) A i tu rozhlednu je cestou k ní hezky vidět, když nechumelí... Díkeš! :D

[FOUND] GC593NW - Studanka ve Velkem hajku (petasek*, placed 18.7.2014)

#4297 19:45 - No to je teda zapeklitej úkryt! Teď už začínají všechny ty pověsti Vo Petáskovi dávat smysl!
Keš se stále nechtěla nechat najít, až jsem si v zoufalství řekl, že musím podrobně prozkoumat každý jen trochu potenciální geoobjekt v okruhu 15 metrů od souřadnic. Tož jsem si sedl na zem k prvnímu z nich, ohmatávám, odhrnuju a jak si tak hledám místečko, kde si opřít loket... :D
Díkeš!

[FOUND] GC2D0AK - Kolem Maleho Vyhonu (petasek*, placed 7.8.2010)

#4300 19:33 - Včera jsem prošel kolem druhé stage aniž bych se podíval do navigace, v bláhové naději, že je ještě daleko přede mnou. A když jsem pak skoro zatměl (tj. zesoumračněl), už nemělo smysl se vracet.
Vlastně to nebylo poprvé, co jsem tuto keš lovil. Kdysi v zimě jsem tu byl s Eskaver, brodili jsme se sněhem, ohmatávali kmeny, ale zbytečně. Sníh... Takže letos to nebylo.
Takže jsem se dneska vrátil. No, ve skutečnosti jsem se vrátil kvůli číslu 1 ze série Židlochovického infocentra. Ale tu jsem nenašel, stejně jako včera. Zato tady, na Petskovu* se mi dařilo. I když celou dobu poprchávalo.
Na čtvrté stáži jsem si, podobně jako mnozí přede mnou, nepřečetl v listingu popis. V mém případě to ovšem mělo tragické dopady. "Římani..." říkám si. "Beton," odpovídám si. Nejdřív jsem zkoumal sloupky zatlučené u rohů stavby. Nic, že. A tak jsem začal převracen i kvádry povalující se kolem. Jenže - pod jednou pórobetonovou tvárnicí žili myšky. Možná rejsci či plši, nepoznám to. Jak jsem tvárnicí převracel, tak jsem jednoho tvorečka rozmáčkl. Ležel tam, cukal nožičkou a z bříška mu lezla střeva. Jeho druh či družka se chvíli zmateně točil a utekl. Koukal jsem smutně na zraněné zviřátko, dokud se nepřestalo škubat. Pak jsem na ně položil zpátky těžkou tvárnici a přečetl si ten zatracený listing. :(
Kešku jsem našel celkem snadno. Tak díky.

Žádné komentáře:

Okomentovat