neděle 16. srpna 2015

Olšiak písečný

Vydali jsme se se zmrzačenou Katkou podívat na Olšiakovy dočasné sochy. A neodlovené keše člověk najde všade!
16.8.2015 [FOUND] 5 [DNF] 1 M 1 T 4

11:41TGC1X6V4Rybnicni zamecek (Matafous)
12:24MGCNMNGTri Grácie/Three Graces (JaKr & Cmuchal)
12:35TGC1TVHBNovy dvur/New Farmyard (JaKr)
12:52TGCYDVCApollo (JaKr)
13:24TGC5BN8GBunkr v poli (ovitek14)
13:33TGC5B283Trat Breclav-Lednice (ovitek14)

[FOUND] GC1X6V4 - Rybnicni zamecek (matafous, placed 13.8.2009 by Matafous)

#4925 11:41 - Zámeček dnes využívá Mendelova univerzita jako chalupu pro své zaměstnance. Závidím jim a přeju jim to. Pokecal jsem trochu s dvěma paníma, co seděli před vchodem, byly nejdřív poněkud ostražité, ale když poznaly, že jim nechci spílat, tak se rozpovídaly. A tak vím, že se tam může člověk dostat někdy o vánocích, kdy se v hlavním sále pořádají nějaké koncerty. A taky že tam občas bývají svatby.
Tak díkeš.

[FOUND] GCNMNG - Tri Grácie/Three Graces (JaKr, placed 25.4.2005 by JaKr & Cmuchal)

#4926 12:24 - Najs. Eště, že jsem to baračisko pěkně obešel, protože koukat jen zepředu... ;) U krabky se zase ukázala stará pravda, že cesta od keše je mnohem snazší, než cesta k ní. Hledal jsem přístupový bod šíroko dáleko a nakonec to vzal velikým obchvatem zezadu, přes neposečenou louku a zarostlým lesíkem. A zpátky jsem byl u kolonády coby dub... Copy dub? Kopy dup... Sakra, prostě rychle! Díkeš! :D

[FOUND] GC1TVHB - Novy dvur/New Farmyard (JaKr, placed 17.6.2009)

#4927 12:35 - Tož toto bylo takové milé, malé příjemné, autem skoro až ke stromu a hupky duky, belhy, bělži až ke kešce. Díkeš!

[FOUND] GCYDVC - Apollo (JaKr, placed 20.9.2006)

#4928 12:52 - Buransky jsme vyjeli autem až nahoru k vyhlídce, no ale co s tou Katkou, její haksnou a berlema, žjo? Nahoře po rovince se už dobelhala skoro ke keši, vlastně úplně ke keši, protože ta nebyla tam, co jsem ji hledal já. :( A nahoru na chrámovou střechu jsme se, samozříjmo, taky nepodívali. I když, co když tam mají výtah? Měl jsem se zeptat... v Díkeš!

[DNF] GC5BN8G - Bunkr v poli (ovitek14, placed 25.8.2014)

13:24 - Hm, myslím, že měla být tam, co jsme hledali prvně. Ostatně, ta ještěrka na šutru... že. Pak jsem několikrát obešel celý bunkr, strkal ruce do všech možných děr, šťoural v nich topůrkem sekerky, lomcoval vzpříčenými kameny. Nakonec jsme to odpüskali. :(

[FOUND] GC5B283 - Trat Breclav-Lednice (ovitek14, placed 16.8.2014)

#4929 13:33 - Dojeli jsme autem až skoro na zastávku (však už víte - Katka, fraktura, berle, ...), no až na koleje by se dalo, ale dál už ne. He, he, ještě že jsem to nezkoušel, bo jen chvilku po příjezdu přijel vláček motoráček, jak ze starýho večerníčku. No, jaký div, však jízdní řád povídá "historická jízda"! :I Postáli jsme pěkně stranou, aby na nás zbytečně nečekali, zamávali a šli si pro kešku. Díkeš! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat