neděle 27. září 2015

Troppau gefärbt!

Poslední okres v Ťežké republice provokující svým bílým podkladem. A tak jsem si řekl Dost! a o víkendu, kdy si Národ připomíná, jak Stodvacet párů volů jede do Němec, jsem usedl do věrného blátoplazu a vydal se do vzdáleného poločeského, poloněmeckého slezského města.
26. - 28.9.2015 [FOUND] 25 [DNF] 6 M 2 T 18 U 5
26.9.201510:18TGC5QF1MVincenc Havel (nniki)
"10:56TGC255DF #2 Vyhlidka na Opavu - opavska Hlaska (Jura.Dolezal)
"11:26TGC1Z1XB#9 Opava Historicka - Kostel Sv. Vaclava (Jura.Dolezal)
"11:55MGC3XKC5Dum umeni (Průzkumníci /IVA@Tom/)
"12:05TGC5MBCDByvala vojenska nemocnice (KURT_CZ)
"12:11TGC5M87GByvale vojenske gymnasium (KURT_CZ)
"12:31TGC3HEJGByvala Dukelska kasarna / The former barracks (prťky)
"12:38TGC5RMN1Loutkove divadlo Opava (beny63)
"18:10TGC3FP3EZabi klapka (slahacka)
"18:54TGC32QJBTechnicke unikaty MSK: 2 - Areal Cs. opevneni (msgc.cz)
"19:52TGC32NMCPanorama - Darkovicky (slahacka)
27.9.201512:59MGC5TDTRTenis (Skaiiter)
"13:14TGC50XYCVune peciva (Šmoula-team)
"13:27TGC5GKYDOpavsky vodojem (Šmoula-team)
"13:55UGC1JA6NZidovsky hrbitov Opava (Raztakajakwana Team)
"14:19TGC5H15VCesta do Otic (Skaiiter)
"14:38TGC344DFPsychiatricka lecebna (geoErrol)
"15:11TGC5289YZemedelka (Šmoula-team)
"16:10UGC5H8CFZS Englisova (Skaiiter)
"17:39UGC5W6V5Ptaci vrch (AnisOPC)
"18:12MGC38FZ6Postovka (geoErrol)
28.9.201504:10EGC62D11Tma jako v pytli (inspo and pkoca)
"05:30UGC640WGVyhled na Prajzskou (pkoca)
"12:48MGC5NDF4Slezska univerzita (Zirafi)
"13:13TGC12DF1Kaple svate Anny (cabodegata)
"13:34UGC5NWQZKruh (marekm294)
"13:48TGC5R1BFKostel svateho Petra a Pavla (BedamiCZ)
"14:47UGC2PWKPPhobia (Jura.Dolezal)
"16:26MGC5XMM9Opavske bunkry (HiiuxCZ)
"17:02TGC21A43Roubeny kostelik Hnevosice (Threecross)
"18:08TGC1HHHCvyhlidka na polske (geonautek)
"18:48TGC6423CPomnik trzech narodów (danielos99)

[FOUND] GC5QF1M - Vincenc Havel (nniki, placed 20.4.2015)

#4966 10:18 - První keš nalezená v Opavě. A tím pádem i poslední keš potřebná k vybarvení mapy okresů v Česku. 8D
Jinak teda, když jsem se zvedal, uviděl jsem v jednom ze zaparkovaných aut mudlu... ale koukal jinam.Tak snad ok. :I Díkeš za keš!

[FOUND] GC255DF - #2 Vyhlidka na Opavu - opavska Hlaska (Jura.Dolezal, placed 16.3.2010)

#4967 10:56 - Pohodička, zvláště v tom deštivém počasí - asi moje nohy za tabulemi nebudily moc pozornosti. ;) Nebylo u koho, že? :D Díkeš!

[FOUND] GC1Z1XB - #9 Opava Historicka - Kostel Sv. Vaclava (Jura.Dolezal, placed 30.9.2009)

#4968 11:26 - No, nedivím se, že se keš ztrácí. Při tomhle umístění prostě nelze být nenápadný. I když si lovec dá pozor a šplhá nahoru, jen když není nikdo v dohledu, když se najednou nějaký mudla zpoza rohu objeví, nelze se prostě jen tak tvářit jakobynic. :( Teda - jde to, ale když stojíte na tom bezokenním parapetu metr nad zemí, nakloněný pod 70° úhlem a opíráte se o dopravní značku, tak vám žádné tváření nepomůže. xx( Díkeš!

[DNF] GC3XKC5 - Dum umeni (Průzkumníci, placed 27.9.2012 by Průzkumníci /IVA@Tom/)

11:55 - Místo nálezu bylo nedávno postiženo těžbou dřeva. :O No dobře, tak údržbou dřevin. 8) Každopádně, krabici jsem nenašel. :( Jestli jsem teda dobře počítal... :I

[FOUND] GC5MBCD - Byvala vojenska nemocnice (KURT_CZ, placed 6.2.2015)

#4969 12:05 - To je teda geolokace! :D Nejdřív jsem pár minut hledal o dobré dva metry níž - a že jsou tam vhodné úkryty, to teda jo. A pak jsem to teda zkusil na místě, kde by asi hledal každý (jiný) - a nalezl jsem! Díkeš! :)

[FOUND] GC5M87G - Byvale vojenske gymnasium (KURT_CZ, placed 3.2.2015)

#4970 12:11 - Zajímavé, jak se bývalé vojenské objekty mění v užitečná místa. A díky tomu, že města dřív bývala menší, bývají stará kasárna blízko středu, starší budovy mají příjemnou atmosféru a vůbec. Jen by to chtělo z buzeráku udělat třeba parčík či náměstíčko, než asfaltovou plochu. ;) Díkeš!

[FOUND] GC3HEJG - Byvala Dukelska kasarna / The former barracks (prťky, placed 19.4.2012)

#4971 12:31 - Hledání chvíli zabralo. Během té doby stihlo kolem projít pár mudlů s pejsany, přijet autem, vystupovat z něj a motat se kolem. Inu, méně "vtipný" zato konkrétnější hint by byl pro budoucnost kešky bezpečnější. (BTW s klíčem nemá úkryt opravdu nic společného. xx() Díkeš! :)

[FOUND] GC5RMN1 - Loutkove divadlo Opava (beny63, placed 17.4.2015)

#4972 12:38 - Tahle keška měla být první, co v Opavě najdu. Ale mudla parkující přímo před "předzahrádkou" a pak procházející útrobami budovy od jedněch prosklených dveří ke druhým - že by správce? - a přitom pokaždé vidící můj zkoumavý pohled mi prostě nedal pokoje. A tak jsem moc nehledal a vrátil se znovu po "obědě". (No, po poledni, přesněji, oběd na mne čekal v Kozmici.) A stálo to za to! Díkeš! :)

[FOUND] GC3FP3E - Zabi klapka (slahacka, placed 29.3.2012)

#4973 18:10 - Na kešku jsem narazil během pochodu po linii čs. opevnění MO-S 33 Kozmice až MO-S 19 Alej. Zajímavé, kolik všelijakých bunkrů tady máte - a nejsou to jen "obyčejné" řopíky, jako u nás na jihu, a jen u některých jsou krabky. :( Pěkné bylo, že o žabí klapce se náš průvodce (mimochodem pěkný nacionalista a šovinista ;)) zmiňoval zrovna na předchozím objektu MO-S 22 "U Františka", takže jsem si hnedle mohl ověřt, jak vlastně doopravdy vypadá! Díkeš! :)

[DNF] GC32QJB - Technicke unikaty MSK: 2 - Areal Cs. opevneni (msgc.cz, placed 22.8.2011)

18:54 - Oblézal a podlézal jsem kaťušu ze všech stran, dokonce si klekal a lehal na rozmočenou půdu kolem podstavce, baterkou svítil, ale krabici jsem nenašel. A páč by to měla být regulárka, tak myslím, že to nebyla moje geoslepota. A když s i k tomo přidáme, že poslední nález je bezmála před měsícem ... obávám se, že je ztracená. :(

[FOUND] GC32NMC - Panorama - Darkovicky (slahacka, placed 21.8.2011)

#4974 19:52 - Odloveno docela za tmy ;), takže z panoramatu jsem si užil jen světýlka v dálce i blízce. Šel jsem tudy zpátky z pochodu po linii čs. opevnění MO-S 33 Kozmice až MO-S 19 Alej, bo ten skončil asi tak o čtvrt na osm u objektu Alej a nejbližší hromadný spoj jel z nejbližšího rozcestí ve 20:20. A ke všemu ne do Kozmice, kde na mne u kostela čekal geovůz, ale do jakéhosi Hlučína... Tož jsem si řekl, že do té Kozmice přece dojdu pěšky dřív, než autobus vůbec přijede - a taky že jo! (No dobrá, byl jsem u auta ve 20:22, ale vzhledem k principu neurčitosti... kdo ví, jak to s tím busem doopravdy bylo, že? :)) Každopádně, díky za kešku!

[DNF] GC5TDTR - Tenis (Skaiiter, placed 28.4.2015)

12:59 - Měla to být dnešní první krabka a místo toho to byl první dnešní zásek. :( Výpočet ajncvaj a šup na souřadnice. Pak jsem to tam desítky minut prohlézal, nadlézal (to ty zmínky o fyzičce v předchozích lozích) i podlézal, ale nic. A přitom cedil mezi zuby "Aspoň tam moh' napsat, jestli zvenčí nebo zevnitř..." }:) No, nakonec jsem podnikl dlouhou obcházku a zkusil to z druhé strany. Tam - jak už se zdálo předtím - není nic, ba ani nic vyhovujícího hintu. Pokud to není teda v té skládce biologického odpadu, tam se mi fakt nechtělo. ;) Zpáteční cesta byla kratší, bo jsem si všiml zkratky. Dal jsem tomu ještě pár minut (zbytečně), zaťal zuby, abych překonal ten pocit marnosti, a vydal se za dalšími škatulemi. :)

[FOUND] GC50XYC - Vune peciva (Šmoula-team, placed 23.3.2014)

#4975 13:14 - Pečivo bodlo! Už mi od snídaně docela vyhládlo, zvlášť po tom neúspěném hledání na Tenisu. Koupil jsem tři kousky plněné masem, sýrem a zeleninou, popadl keš, sadl si na zastávku přes ulici, obědval a logoval. :) Díkeš!

[FOUND] GC5GKYD - Opavsky vodojem (Šmoula-team, placed 16.11.2014)

#4976 13:27 - Cestou k vodojemu se počasí začalo dělat teplejším, tak jsem se snažil držet ve stínu hřdi zbitovní. Nahoře, kde hřeď označuje samu hranic města, mne čekal krásný rozhled a také výhled na podsaditou vodověž. Díkeš!

[FOUND] GC1JA6N - Zidovsky hrbitov Opava (Raztakajakwana Team, placed 20.11.2008)

#4977 13:55 - Trochu s obavami, po přečtení nedávného logu, jsem se vydal místo posledního odpočinku místních izraelitů. Ale nikdo tu nebyl, je já a vzpomínky na duše zemřelých. Kráčel jsem hlouběji do útrob okrsku, až tam, kde hroby vymizely a zbyla jen travnatá plocha. Očima jsem hledal rezivějí stroj. A pak jsem pochopil nadsázku hintu. Hezké místo a pěkná keš. Díkeš!

[FOUND] GC5H15V - Cesta do Otic (Skaiiter, placed 25.11.2014)

#4978 14:19 - Už zdálky jsem, přicházeje od Opavy, viděl jízdní kola opřená dset, dvacet metrů od začátku keřořadí. "Proč se ze všech míst okolo zastavili zrovna tady?" říkal jsem si.
"Dobrý," pozdravil jsem, "už jste ji našli?"
A tak jsem narazil na první místní kačery, Honvera 77 a jeho drobotinu. Taťka se mnou rozprávěl a pozoroval děti při práci - řádná kačerská výchova! Netrvalo dlouho a keška byla nalezena. Nález mám vlastně bezpracný a k tomu ještě jeden z příjemných geokešinkových bonusů - poznávání lidí "stejné krevní skupiny"! 8D Díkeš, fajná keška!

[FOUND] GC344DF - Psychiatricka lecebna (Geoerrol, placed 24.9.2011 by geoErrol)

#4979 14:38 - Fakt je, že pokud ke kešce razíte od Cesty do Otic, žádný "blázenic" vůbec neuvidíte. Možná bych se na něj i zašel podívat, i když mě po včerejším pochodu docela (tj. hodně) bolely nohy (a zbytek člověka). Jenže jak tak kráčím přes parkoviště, vidím na betonových soklech odpočívat skupinku cyklistů, tátu a dvě ratolesti. ;) A tak jsem znovu potkal Honverovu rodinku, kteří na kolech dorazili sice delší, ale rovnější cestou jen pár minutek přede mnou. Děti se musely pochlubit svým nálezem a za chvíli jsme navázali na nedávno přerušený rozhovor. Ale dost tlachání, je třeba lovit! Tak díkeš!

[FOUND] GC5289Y - Zemedelka (Šmoula-team, placed 10.4.2014)

#4980 15:11 - Ke keši jsem se vydal "jen pro každý případ", protože Honver77 povídal, že se k ní nedostanu, bo je za plotem. Ale záhy se ukázalo, že kolegu jen ošálily pobloudilé satelity, a já kešku vbrzku nalezl. Dlužno však podotknout, že vyzvednout ji podle pokynu se nepodařilo - asi by to chtělo trochu chemoprénu nebo montážní pěny. ;) I tak pěkná, díkeš!

[DNF] GC5H8CF - ZS Englisova (Skaiiter, placed 30.11.2014)

16:10 - Moje třetí dnešní setkání s honver77 a jeho omladinou. Honza tu byl snad už po třetí a výpočet několikrát ověřoval, já přímo před školou nezávisle došel ke stejným souřadnicím. A pak jsme na nich strávil půl hodinku marného hledání. No, myslíme si, že je keška ztracená, ale znáte to - geoslepota je hrozná choroba, zvlášť když je umocněná opakovaným neúspěchem. ;)

[FOUND] GC5W6V5 - Ptaci vrch (AnisOPC, placed 25.5.2015)

#4981 17:39 - "Spočteno" v sobotu ráno u snídaně a odloveno při celodenním nedělním šmatlání po Opavě. Máte tu hezký park. Díkeš!

[FOUND] GC38FZ6 - Postovka (Geoerrol, placed 26.9.2013 by geoErrol)

#4982 18:12 - Půl indicií nalezeno včera, půl dnes. Pak ještě malá zacházka po špatné odbočce bez koukání do navigace a byl jsem na místě. Svému výpočtu jsem - po pohledu do mapy - moc nevěřil a jak jsem se blížil, mé znepokojení narůstalo. Ale byla tam, mrška! V nejzazším koutečku, kam se jen dalo dojít. :D Díkeš!

[ATTENDED] GC62D11 - Tma jako v pytli (inspo, placed 28.9.2015 by inspo and pkoca)

#4983 04:10 - Nevěřil jsem, že tak brzo vstanu.
Usnul jsem kolem desáté večer a pronásledovala mne řádka podobných snů. Např.

  • Vzbudil jsem se doma v ložnici. Přitom jsem ale usínal v penzionu v Opavě. Fail.
  • Vzbudil jsem se a moje dcera se divila, co tak brzo vstávám. Ale přitom je teď v Japonsku. Fail.
  • Vzbudil jsem se a krz prosklené dveře pokoje na mne koukali další obyvatelé penzionu. Dveři přitom ve skutečnosti sice byly prosklené, ale z neprůhledného skla. Fail.
  • Vzbudil jsem se dveře pokoje byly z plného dřeva. (Viz. výše.) Fail.
  • Vzbudil jsem se a pomalu se po koberci šoural od postele ke gauči u okna. Ale můj mini pokoj byl taktak velký, aby v něm byla právě ta postel. Fail.
    Asi po desátém takovém "probuzení" jsem si řekl, že až se vzbudím doopravdy, vypnu budík na telefonu, pak i ten na druhém telefonu, co má zvonit o pět minut později, a budu spát dál. A taky jsem to tak udělal. Finta se dvěma budíky ale zabrala, člověka to přece jen probere, když hledá druhé zařízení a procvakává se k nastavení budíku - ležel jsem sotva dvě minuty a přišlo mi líto zatmění nevidět. Vítězství! :D
    A tak jsem ve čtyři ráno dorazil do ohbí silnici západně od eventu, proklel kolegy, kteří zaparkovali v ústí polní cesty, a stále rozespalý se rozbelhal na místo srazu.
    Tam už šveholili kačeří hlasy, kupovala se CWG, opisovaly se kódy cestovatelů a razítkovalo o 106. A také se stavěly stativy (Shit!), fotografovalo, třáslo rukama, rozlévalo kafe. Nemaje stativ, postavil jsem foťák se samospouští na vrcholek jednoho z betonových sloupků, přidal na stolek svoji zásobu železa a pak už jen koukal na měsíc a klábosil s ostatními postiženými. Poznal jsem spoustu nových ... jo, hlasů! Bylu tu fajn!
    A když k půl šesté všichni začali záhadně mizet ;), přidal jsem se k nim a pak odjel zpátky do penziónu, cestou udělal pár fotek odtmívajícího se měsíce, zalezl do postele a ještěi si tři hoďky zchrupnul. 8)
    Díky, fajný ývent!

  • [FOUND] GC640WG - Vyhled na Prajzskou (pkoca, placed 25.9.2015)

    #4984 05:30 - Jak jsem teda následoval ty kačery mizející z eventu, došel jsem až ke stromu, kde byli shromážděni. A jeden byl na stromě a volal: "Koho ještě?" A tak jsem zavolal: "Bohuš, psáno polsky se 'S' 'Z' na konci." A bylo zalogováno. A byla noc a bylo ráno a šel jsem do auta a odjel do Opavy a spal ještě tři hodiny. Díkeš! ;)

    [FOUND] GC12DF1 - Kaple svate Anny (cabodegata, placed 28.4.2007)

    #4985 13:13 - Ú Ž A S N É !
    Takovou kapličku jsem ještě neviděl. Moc děkuji za umístění keše, bo jinak bych ji neviděl ještě furt! :)

    [FOUND] GC5NWQZ - Kruh (marekm294, placed 6.7.2015)

    #4986 13:34 - Ani jsem moc nevěřil, že to mám správně, ale jo. Kontejner jsem našel úplně prázdný, ale jinak netknutý, tož jsem to tam trochu doplnil ze své "Sady na opravu keší" o logbook, mudlokartu a tužku. Jen tu velikost jsem úplně neodhadl a bo se mi nechtělo furt chodit k autu a zpátky, tak jsem tam ten logbook smotal. Hm. xx( Díkeš!

    [FOUND] GC5R1BF - Kostel svateho Petra a Pavla (BedamiCZ, placed 5.5.2015)

    #4987 13:48 - Moc hezký kostel. A keš taky moc pěkná. A taky pěkné šutr u kostela. A vůbec pěkný! ;) Díkeš!

    [FOUND] GC2PWKP - Phobia (Jura.Dolezal, placed 7.3.2011)

    #4988 14:47 - Jeden z vrcholů výletu do Tropavy. Katka mi může závidět, že jsem lezl do kanálu - a s jakým vlezem! - a ona už dlouho ne. Didíkeš!

    [FOUND] GC5XMM9 - Opavske bunkry (HiiuxCZ, placed 18.6.2015)

    #4989 16:26 - Máte tu spoustu bunkrů a to docela velkých! Fajná procházka, teda spíš projížďka, ale chození tu taky dost bylo. A nejen po zemi, ale i po střechách bunkrův. A k tomu svítilo sluníčko, rodinky pouštěly draky a můj věrný výsuvný žebříček se konečně zas jednou protáhl (až na 4 metry!). Díkeš! :)
    P.S. U dvouapůlté stejdže, mezi cihlou a loukou jsem našel ne zcela obvyklou a zřejmě ne zcela lacinou psací pomůcku. Kdo mi ji dostatečně věrně nebo aspoň důvěryhodně popíše, tomu ji vrátím! ;)

    [FOUND] GC1HHHC - vyhlidka na polske (geonautek, placed 25.10.2008)

    #4990 18:08 - Líbí se mi. Mám rád taková místa "na okraji". Díkeš! 8)

    [FOUND] GC6423C - Pomnik trzech narodów (danielos99, placed 25.9.2015)

    #4991 18:48 - Czekal jsem, aż se odmudli cizi mudlowe na druhe stranie przechodu a mezitim jsem louskal naucznou ceduli. Konecznie bylo kolem klidno, toż jsem wyrazil ke GROUND ZERO. Szatram, chmatam, ale nikde nic. A tu se na nedalekem parkowiszti zniczehoż nic vynorzil chlapik a rownou ke mnie!
    "Ja jsem Jirka!" (nebo Jarda?, uż si newzpomenu) hlaholi. "Mniel jsem ji w autie, aby mnie newidieli mudlowe, a koukal jsem na tebe, jak ji hledasz. Tady je!"
    "No ja si rzikal, je tu snad den a uż ztracena? Diky!"
    Dikesz! Pieknie wybrane misto! 8D

    Žádné komentáře:

    Okomentovat