čtvrtek 14. ledna 2016

Mecheche


Rozhodla se firma, zaměstnavatel můj, uspořádat celofiremní Novoroční setkání pracovníků skupiny. V zimě! V horách! Zasněžených horách!
Naštěstí bylo sněhu tak maximálně na píď a ještě se něco trochu najít dalo!

13. - 14.1.2016 [FOUND] 3 [DNF] 2 T 3

13.1.201615:31TGC594A6Vyhlidka pod Slamnikem (MAO)
"16:57TGC5VQP1Patzeltova jeskyne (MAO)
"17:48TGC1WZ9ZMlecny pramen (VBHK)
14.1.201610:06TGC1XBMZDolni Morava - stary mramorovy lom (VBHK)
"12:47TGC2DWBQPovesti Litovelska - Strasidelná hospoda Uncovice (puka.czu & nikinka)

[DNF] GC594A6 - Vyhlidka pod Slamnikem (MAO, placed 18.7.2014)

15:31 - Nebylo to první DNF dnešního dne. Ani nemuselo. :(
První DNF nebylo kačerské a bylo předem ohlášené - rozhledna (tj. Stezka v oblacích) měla zavřeno.
- Že prý je mlha a není nikam vidět.
- "Ale to by se na nám líbilo, chodit v mlze."
- Tak prý, že je na ní námraza.
- "Ale to by se nám líbilo, prohlížet si námrazu na konstrukci."
- A ta námraza se ulamuje a mohla by zranit návštěvníky ...
- "Ale..."
- ... a provozovatel by za to nesl odpovědnost.
- "Aha."
No a kdybych si já předem přečetl, že krabička chybí a vzal si do batohu alespoň část své sady na opravu keší, mohl jsem ztracenou kešku obnovit. (A nemusel jsem logovat DNF.)
Ale to neva, byla to krásná procházka! :)

[DNF] GC5VQP1 - Patzeltova jeskyne (MAO, placed 30.8.2015)

16:57 - Když jsem po zdlouhavém sestupu po okraji sjezdovky, což zahrnovalo i jeden dvoj- a jeden polokotoul, došel k jeskyni, bylo už tma. Lehounce sněhalo, ale asi už dlouho, bo sněhu bylo tak dvacet čísel. A pod tím sněhem jsem prostě nedokázal najít ani tu ceduli! Fotky jsem si doma neprohlíd a i když jsem je měl v Locusu stažené, umístění cedulu jsme na nich v té tmě (!) nepoznal. No, nechápu, co jsem to tam dělal, ale nenašel jsem.

[FOUND] GC1WZ9Z - Mlecny pramen (vbhk, placed 8.8.2009 by VBHK)

#5099 17:48 - Tož konečně nějaký úspěch. Po přečtení hintu jsem si hned u Patzeltové jeskyně řekl, že to nemá smysl, že pod tím sněhem krabku nenajdu. Ale cestou mi to nedalo, znovu jsem zadal Oregonovi, ať naviguje a zkusil jsem to.
Chodil jsem sněhem po paloučku tam a sem a vždycky, když jsem byl tak metr od keše, začal jsem hrabat a kopat. Ale to už jsem byl najednou o osm metrů dál. A o šest. A o patnáct. Až konečně mne navigace dovedla k pařezisku, kde nebylo třeba ani moc odpovát, jen tročku poodhrnout sníh a zasvítit pařezu pod sukénky! Díky za kešku! :)
BTW, altán je parádní!


[FOUND] GC1XBMZ - Dolni Morava - stary mramorovy lom (vbhk, placed 16.8.2009 by VBHK)

#5100 10:06 - Do odjezdu autobusu zbývalo skorem dvě hodiny a tak jsem se znovu zanořil do zasněžených cest a vydal se k mramorovému lomu. Ač jsem tomu moc nevěřil, našel jsem kešku celkem bez problémů, i když všude bylo tak deset, dvacet cm sněhu. Ani nebylo třeba moc kopat a rozhrabovat, hlavně se řádně rozhlédnout! A pak alou do lomu! V zimě se v lomě zjevně nelomuje, všude pusto a prázdnou, jen řádka napůl zavátých stop ve sněhu. Akály taky zasněžené a na nich se krčí stromky a keře, též - jak jinak - zasněžené! Díkeš! body - za ten lom, taky, že)

[FOUND] GC2DWBQ - Povesti Litovelska - Strasidelná hospoda Uncovice (puka.czu, placed 9.8.2010 by puka.czu & nikinka)

#5101 12:47 - Když autobus zastavil u pumpy za mostem a stevardka povídá "Tak dáme desetiminutovou přestávku, teď je 12:37 sedm, takže ve 12:47 buďte zpátky," myslel jsem, že je to spousta času. Ale když jsem vytáhl krabičku a koukám na hodinky, tam mi "poněkud" zatrnulo... No, počkali na mne, stejně jako včera, když jsem přišel pozdě na odjezd! :D Díkeš!

Žádné komentáře:

Okomentovat