pátek 19. srpna 2016

Medlov X

Jubilejní desátý medlovský event.
20. - 21.8.2016 [FOUND] 13 [DNF] 1 M 4 T 9

19.6.201620:20EGC6KVENMedlov 2016 (kantor)
20.8.201612:10MGC17W9JMichaluv statek (Minja)
"16:23TGC20E7EKdo zabil Stammela (kantor)
"17:13TGCPRTPStribrna studanka / The Silver well (Solim)
"17:26TGC1XD3FLovecke chaty: Eleonorka (kantor)
"18:41MGC138JKRumpoltuv Mlyn - Rumpolts Mill (kantor)
21.8.201610:27MGC2R9G9Amazonka - skutecny pramen / La Aguada Actual (RaRoch & La Banda de Geo-apríl)
"11:30MGC10Z14Black&White Rock (kantor)
"12:31TGC1CAWJKratka (mysaciZR)
"12:41TGC30P77Vyhled na Odranec (EETE)
"13:23MGC308HCSamotinska cache (EETE)
"14:41TGC1E88XZalesi (Milish adopted from macar)
"16:20MGC2BDERSkal a stepi Vysocinou (kantor)
"16:49TGC6DZK6Dedova vyhlidka (mpik)
"17:04TGC383CGBrdek (kristinatomas)
"17:37TGC51PCMPohadkova vesnicka na Vysocine (Potky, Krajanda, SnezenkaCZ)
"18:00TGC2FZYXVyhlidka na Blatiny (Milish)

[WILL_ATTEND] GC6KVEN - Medlov 2016 (kantor, placed 19.8.2016)

Vážený pane,
rád bych si u vás objednal ubytování all inclusive, pro jednu osobu, od pátku 19. srpna do neděle 21. srpna 2016.
S pozdravem,
Ing. Bohuslav Roztočil

[FOUND] GC17W9J - Michaluv statek (Minja, placed 9.12.2007)

#5421 12:10 - Navštívil jsem dnes Pohleď u příležitosti odhalení busty Jeho císařského a královského veličenstva, Františka Josefa I., z Boží milosti císaře Rakouského, krále Uherského a Českého, Dalmatského, Chorvatského, Slavonského, Haličského, Vladiměřského a Illyrského; krále Jerusalemského atd.; arcivévody Rakouského, velkovévody Toskánského a Krakovského; vévody Lotrinského, Salcburského, Štýrského, Korutanského, Krajinského a Bukovinského; velkoknížete Sedmihradského; markraběte Moravského; vévody Horno- a Dolnoslezského, Modenského, Parmského, Piačenského a Guastálského, Osvětimského a Zátorského, Tešínského, Furlanského, Dubrovnického a Zadarského; knížecího hraběte Habsburského a Tyrolského, Kyburského, Gorického a Gradištského; knížete Tridentského a Brixenského; markraběte Horno- a Dolnolužického a Isterského; hraběte Hohenembského, Feldkirchského, Bregenckého, Sonnenberského atd.; pána Trsťanského, Kotorského a na Slovinském krajišti; velkovévody vévodství Srbského atd. atd.
Příjemná to byla akce doprovázená, až na pana starostu, nepříliš dobrými řečníky a završená opakovanou čestnou salvou. A já si ji ještě osladil touto příjemnou multinkou. Díkeš!

[FOUND] GC20E7E - Kdo zabil Stammela (kantor, placed 30.10.2009)

#5422 16:23 - Hledání mi dalo trošku zabrat, protože se krabička nenachází na určených souřadnicích. Až po opakovaném rozšíření rádiusu jsem ji nalezl pod stromem na samém rozcestí. Pro dobro dalších hledačů přikládám přeměřené souřadnice.
Díky za kešku a zajímavý příběh. Budu se muset vypravit do Jizerských hor! :)

[FOUND] GCPRTP - Stribrna studanka / The Silver well (Solim, placed 17.7.2005)

#5423 17:13 - Už od rozcestí s asfaltkou jsme se předháněli s dvěma cyklistkami, asi mamkou a dcerkou. Předjely mne, pak malá oddychovala a já je předešel, pak mne zas předjely. Před příchodem ke keši jsem už myslel, že jsem se jich zbavil, ale znáte to - přijely zrovna ve chvíli kdy jsem stál s pikslou v ruce, že ji strčím do díry, koukaly na mne a myslely si asi "Ten uchyl tady na nás čeká!" :D No, snad krabce neublížily.
Díkeš za kešec!

[FOUND] GC1XD3F - Lovecke chaty: Eleonorka (kantor, placed 17.8.2009)

#5424 17:26 - Cestou od Stříbrné studánky na Žakowo horu jsem si to švihnul trochu stranou, k lesní chatě. Jo, je to pěkný místo, tam by se dalo strávit pár chvil, dnů, týdnů, ... ale asi by tam kolem korzovali kačeři. xx( Tak nic.
Díkeš!

[FOUND] GC138JK - Rumpoltuv Mlyn - Rumpolts Mill (kantor, placed 27.5.2007)

#5425 18:41 - Dneska poslední keška, cestou zpátky na Medlov, na pověstný šerifův guláš a přednášku dr. Grygara. Vyluštil jsem ani nevím kdy, asi před některým z dřívějších medlovských eventů, ale zjevně na ni tehdy nedošlo. A když jsem si dnes v Locusu všiml označení Corrected Coordinates, řekl jsem si, že musím pro ni, že už bych to neměl odkládat, aby ji nakonec ještě někdo nevymudlil a já ji měl vypočtenou nadarmo.
Vydal jsem se k ní, samozřejmě, z blbé strany. Nejdřív od hráze, podél potoka, ale nedošel jsem dál, než k místu, kde z té hráze vytéká, a pak už byl porost moc hustý. Tak jsem to vzal od silnice, prudkým svahem dolů, a zase jakýmsi mlázím... až jsem zjistil, že jsem na špatném břehu. Naštěstí mám nohy dost dlouhé a za chvilku jsem našel užší místo, k překročení vhodné. Po nálezu krabky už jsem, samozřejmě, hned viděl mnohem lepší cestu zpátky k parkovišti. Inu, tak to chodí. 8)
Díky, Jardo!

[NOTE] GC2R9G9 - Amazonka - skutecny pramen / La Aguada Actual (RaRoch, placed 31.3.2011 by RaRoch & La Banda de Geo-apríl)

10:27 - U prvního z pramenů, Apachety, jsem strávil až nechutně mnoho času. Snad to bylo tím vytrvalým, byť jemným, deštěm nebo velkým výskytem objektů z hintu a mizerným signálem. Nakonec jsem našel. Ukázalo se však, že hint byl poněkud zavádějí - kdyby bylo pořadí podstatných jmen prohozeno, asi bych byl našel o dost dřív. Protože hint změnit nemůžu, ale fyzickou realitu ano, přidal jsem pomocný objekt, takže keš, ač stále na původní místě, je nyní umístěna tak, jak se v hintu píše.
K dalším stanovištím jsem dnes nevyrazil, stále totiž padal onen jemný, leč vytrvalý déšť. Pokračoval jsem tedy na svůj původní cíl, vrchol Křoviny, stanoviště jiné místní pověstné multiny, mé dnešní plánované oběti. :D Díkeš a těším se na další zajímavé prameny!

[NOTE] GC10Z14 - Black&White Rock (kantor, placed 15.1.2007)

11:30 - Když už jsem tudy projížděl, při hledání indicií na jinou, pověstnější, Kantorovku, stavil jsem se i pro první indicii této, k železnému sloupku. Ale hodilo mne to příliš hluboko do lesa, kam se mi už při tom dnešním dešťolení moc nechtělo. A taky by to bylo trocho stranou a odlov dnešní plánované oběti by se nemusel z časových důvodů podařit. Ale už vím kam dál a i ty, B&W skálo, jsi nyní v mém hledáčku! 8D Díkeš a těším se na další kroky!

[FOUND] GC1CAWJ - Kratka (mysaciZR, placed 17.5.2008)

#5426 12:31 - Po skvělém řízku v Záložně ve Sněžném se opět vracím na stopu postsovětské Kantorovky. Nejdřív ale krátká zastávka u Krátké. :D Díkeš!

[FOUND] GC30P77 - Vyhled na Odranec (EETE, placed 23.7.2011)

#5427 12:41 - Sotva jsem uzobnul další Kantorovu indícii, čekala na mne o pár metrů dál prostá keška s krátkým výhledem. Zaparkoval jsem a než jsem k ní došel, přikráčela přes pole postava s batohem, uchopila do ruky Oregon a zahleděla se k mému cíli. Prohodili jsme pár slov, zalogovali se a zase se vydali každý svou cestou, ona pěšky na Krátkou, já vozem k Samotínu. Díkeš! :)

[FOUND] GC308HC - Samotinska cache (EETE, placed 16.7.2011)

#5428 13:23 - Původně jsem chtěl hned z první stage udělat odbočku na kopec, kde u výhledu Dráteníčky čeká indicie jiné multinky. Ale začalo hustě pršet, přesto, že "Odpoledne už bude hezky," jak říkal výčepní ze Záložny ve Sněžném. Chvíli jsem seděl v autě, pozoroval proudy vody stékající po čelním skle, ale bylo to docela nudné. Tak jsem chvíli čuměl do Locusu a koukám, že vlastně všechny stanoviště Samotínské jsou drajfin! Nastartoval jsem a vyrazil!
Ukázalo se, že až jednu, stanoviště ani nevyžadovala opuštění vozidla. No, kdyby jeden jezdil popepovsku, zákaz nezákaz, týkalo by se to vlastně všech... :D Nakonec tedy krátký výpočet a vida, i finálka je drajfka! Ovšem, nebylo to "otevřu okýnku, natáhnu ruku a mám ji". A tak jsem u cíle zase chvilku posedával a smutně koukal ven. No, pršet nepřestalo, ale dýšť se trochu zmírnil, a tak jsem se odvážil vylézt a ujít těch 5 metrů. :)
Díkeš! Na kole nebo i pěšky by to asi bylo hezčí, ale vzhledem k tomu nečasu taky dobrý, ne? 8)

[DNF] GC1E88X - Zalesi (Milish, placed 16.7.2008 by Milish adopted from macar)

14:41 - Hm. Chodil jsem tu dlouho, klackem šťoural, nakonec i rukou šátral. Nejblíž souřadnic, ale ne zas moc podle hintu, jsem vytáhl střepy sodovkové lahve a jakési malé lahvičky. Ale krabka žádná. A že ten šutrák vypadal skoro jak ten ze spoileru, jen trochu míň porostlý borůvčím!
Mé usilovné hledání přilákalo i procházejícího pána s košíkem. Pár minut hledal se mnou, tj. v mém okolí, ale asi nenašel, to co hledal, a tak zmizel v houští.
No, prostě, myslím si, že tam není. Věnoval jsem hledání aspoň půl hodiny a neuspěl jsem. O to víc mne překvapují nedávné nálezy. To jsem opravdu tak geoslepý? xx(

[FOUND] GC2BDER - Skal a stepi Vysocinou (kantor, placed 8.7.2010)

#5429 16:20 - Dobyt! Další legendární vysočinský bod dobyt!
Když mi Kantor nějakou kešku doporučí, tak vím, že bude stát za to. A nejsou to vždycky jím založené, jako tato, abyste si nemysleli. Skal a stepí je navíc úžasně koncipováno, po úchvatných skalách ze začátku, přes poklidná prameniště ve střední části až k těm nejúžasnějším skaliskům na samém konci!
Indicie jsem sbíral několik let, hnízdo za hnízdem, až jsem si letos řekl "Dost! Letos dojdu (dojedu) až k cíli!" A jako vždy, i teď jsem si často broukal název kešky, variantu na sovětskou revoluční písničku, až z toho postupně vzniklo tohle: :I
Skal a stepí Vysočinou, promoklý a rozedrán,
s tužkou v ruce, deštěm v očích,
prodírá se kačer, sám.
Od Skleného po Mílovy, i u Devíti skal,
hledá kolečka plechový,
utahaný kačer, sám.
Slunce praží, bouře duní, větrem houštím hnán,
nezaváhá, nepostojí,
za krabkou jde kačer dál.
Díky, Jardo! Díkeš. 8D

[FOUND] GC6DZK6 - Dedova vyhlidka (mpik, placed 22.7.2016)

#5430 16:49 - Člověk si může stokrát říkat "Dneska se chci vrátit domů brzy" a "Po téhle keši už dnes končím." Najdete krabku a hele, kousek od ní je ještě jedna, šup pro ni.
A tak jsem došel i na Dědovu vyhlídku. Po skoro celodenním pošmournu, poprchávání a později i řádném slejváku, se obloha začala trhat a sluníčko vykukovat. Krásně je tu. Hezky to tu andělíčkovi vybrali a nedivím se, že se tu dědovi líbilo! Díkeš! :)

[FOUND] GC383CG - Brdek (kristinatomas, placed 20.11.2011)

#5431 17:04 - Kouzelný hraniční přechod mezi královstvím a markrabstvím. Po nedávném pošmournu už ani památky, obloha modrá, jen pár obláčků, sluníčko svítilo. Široko daleko nikdo, jen louka, les, strom na brdku a lávka přes hraniční řeku. Díkeš!

[FOUND] GC51PCM - Pohadkova vesnicka na Vysocine (Potky, placed 7.6.2014 by Potky, Krajanda, SnezenkaCZ)

#5432 17:37 - Krásně zpracovaná keška pro potěchu malých i velkých, mudů i kačerů. Díkeš! :)

[FOUND] GC2FZYX - Vyhlidka na Blatiny (Milish, placed 14.12.2011)

#5433 18:00 - Slunečné odpoledne netrvalo dlouho, než jsem došel k této, dnes poslední, kešce, už bylo zase zataženo, jen na déšť už to nevypadalo. Nalezeno snadno, chtělo to jen chvilku počkat, než u cedule oddychující mudlocyklista zase odpedáluje, tak jsem si zatím vyfotil kamenný monument. ;) Díkeš!

Žádné komentáře:

Okomentovat