sobota 14. ledna 2017

Lednový výšlap geoTřebíče

14.1.2017 [FOUND] 7 E 1 M 1 T 3 U 2

08:55EGC6XGVDLednový výšlap Geo Třebíče (Geo Třebíč)
10:23MGC2MGMALom Kojatin (pet9)
13:20TGC1WZPFVesely rybnik (marcelluska)
14:18UGC6RHBXVodni mlyn (PaJa-trb)
14:42TGC3YHVYU obrazku (adel001)
15:15TGC5JEJDStudanka Lubi (bjaja, paavouk1962)
15:23UGC4KXCGVodni nadrz Lubi (Allda13)

[ATTENDED] GC6XGVD - Lednový výšlap Geo Třebíče (Geo Třebíč, placed 14.1.2017)

#5595 08:55 - Rád občas vyrážím na menší eventy ve vzdálených krajích, zvlášť když jsou to eventy procházkovací. S tímhle dotřebíčským jsem chybu opět neudělal.
Svolavatel pro nás přichystal krajinu plnou sněhu, neprošlapané cesty, zamrzlý zatopený lom, hospodu na dálkové ovládání (zavoláte, oni ji otevřou, zatopí, dají vařit klobásy a když dorazíte, už vám jen noví pivo a jídlo na stůl). Cestou jsme míjeli několik krásných keší a protože nás tam bylo přespolních víc, místní měli radost, když se mohli pochlubit prací místních umělců. Na závěr, po dvaceti kilometrech, jsme (snad) všichni poseděli v hospodě, najedli se na napili, poklábosili a mne pak Bělka s Krajánkem odvezli do Brna, takže jsem ani nemusel autobusovlakem. (Seděl jsem sice v psím oddělení, ale to mi vůbec nevadilo. ;)) Díky všem, svolavateli, spolupochodníkům, odvozcům! :D(dal jsem 5 GCVote body)

[FOUND] GC2MGMA - Lom Kojatin (pet9, placed 23.1.2011)

#5596 10:23 - Zkusil jsem si doma podle fotomapy odhadnout správné indýcie, ale docela jsem se felil. Odlovil jsem hromadně, ve společnosti dřívějších nálezců. Dolů ze stráňky se mi moc nechtělo, abych si tak ještě - hned ze začátku výletu - něco polámal, že! Tak jsem si nechal mladšími krabku podat. Díkeš! :)(dal jsem 3 GCVote body)

[FOUND] GC1WZPF - Vesely rybnik (marcelluska, placed 8.8.2009)

#5597 13:20 - Rychlejší spolupochodníci už stihli krabičku uklidit, ale ve sněhu byla cestička jasná a tak ani nebylo třeba hledat. Ne že by to asi byl zrovna tady záměr, že. :) Díkeš!(dal jsem 3 GCVote body)

[FOUND] GC6RHBX - Vodni mlyn (PaJa-trb, placed 10.9.2016)

#5598 14:18 - Ohó! To je ale mazaná keška! A funguje dokonce i v zimě. Dřívější nálezci asi nechali "kohouty otevřené", asi aby krabka nezamrzla, a tak jsme musel pro "palivo" dvakrát! :D Ale bylo nás tam hafo, tak jsme si mohli navzájem trochu pomoct a šlo to rychle. A bezpečně. Fakt moc hezká krabule! :) Díkeš.(dal jsem 4 GCVote body)

[FOUND] GC3YHVY - U obrazku (adel001, placed 12.10.2012)

#5599 14:42 - To je ta pravá keška na výlet - člověk, ba ani vrubozobý opeřenec, nemusí nikam odbíhat, prostě si ji jen vezme a jde. Teda, napřed zaloguje a vrátí. A navíc je to pěkné místo. Díkeš! :)(dal jsem 3 GCVote body)

[FOUND] GC5JEJD - Studanka Lubi (bjaja, placed 29.12.2014 by bjaja, paavouk1962)

#5600 15:15 - Hledali kačeři, hledali, krabičku málem nedali.
Nedařilo se nám... To víte, sníh. Přišli nám na pomoc i místní, co již dávno našli, ale taky se jim nedařilo... Trvalo to dlouho, až konečně jeden domorodý pomocník narazil na to správné místo! :D Díkeš.(dal jsem 2 GCVote body)

[FOUND] GC4KXCG - Vodni nadrz Lubi (Allda13, placed 8.9.2013)

#5601 15:23 - Šli jsme takhle na výlet s třebíčským kačerstvem, už jsme se vlastně vraceli, dyť jsme byli skoro v Třebíči, že, a najednou se všici zastaví.
"Tak si pro ni běžte," povídá někdo.
"Tady je keš? Tady přece nic není," povídáme my přespolní.
"Aha, jo, to bude asi nějaká finálka. No to neva, tahle je moc pěkná, to si kdyžtak vyřešíte později."
No tak jo, tak jsme si šli pro ni. 8) Díkeš!(dal jsem 3 GCVote body)

Žádné komentáře:

Okomentovat