neděle 23. dubna 2017

Zas pod Pálavú

23.4.2017 [FOUND] 7 M 3 T 2 U 2

13:19MGC5W1FWBrod nad Dyji (Aniky)
14:14TGC63BKFSv. Urban pod Pálavů [II.] (svobikk)
14:37UGC1MWAHSAHARA (saint florian)
15:30MGC3K6VYSvaty Jan Nepomucky (zdenal)
17:13MGC6AC4VPamatnik obetem zelezne opony (petrlos)
17:40TGC7097MHIN & HER SEM & TAM (Bertl79)
18:40UGC4FB00PECHOTNI SRUB MJ-S29 SVAH (saint florian)

[FOUND] GC5W1FW - Brod nad Dyji (Aniky, placed 22.5.2015)

#5801 13:19 - Na přelomu podzimu a zimy jsem navštívil nedalekého Bobra nad Dyjí. Pěkně jsem si jej projel od začátku až k finálce na koloběžce a zjistil, že když není sníh, dá se koloběhat i v zimě. Proč jsem si nezaběhl o pár set metrů dál do Brodu, už nevím.
A tak jsem se tam tedy vydal dnes. Krásné počasí, sluníčko svítílo, chladno, na koloběhání jak dělané! Zastavil jsem u slunečních hodin a vyrazil po místních křížcích a mukách. Asi tak v půlce, když jsem opět míjel sluneční hodiny, začalo pršet - předzvěst dnešního vskutku aprílového počasí! Ale nepršelo moc dlouho a než jsem dojel ke kapličce, už zase svítíčko slunilo!
Díkeš, pěkná multinka!(dal jsem 3 GCVote body)

GC5W1FW - Šmárjapana, cos to Džoši zase proved? GC5W1FW - Ježišku na krížku, kams to volal, Inri? GC5W1FW - La Virgen del Pilar en El Vado sbr. Diye GC5W1FW - Slunecní hodiny tiše bijú... GC5W1FW - A takhle hezky to tu kdysi vypadalo! GC5W1FW - Kaplicka jak malovaná :)

[FOUND] GC63BKF - Sv. Urban pod Pálavů [II.] (svobikk, placed 12.9.2015)

#5802 14:14 - Stavoval jsem se tu nedávno a n_e_m_o_h_l, fakt nemohl jsem kešku najít. Mezitím ji někdo našel a byl upraven hint, tak jsem to zkusil znovu. A povedlo se! Díkeš. :)

[FOUND] GC1MWAH - SAHARA (saint florian, placed 19.2.2009)

#5803 14:37 - Tahle keška mne dráždila už delší dobu, ale nějak se mi do ní nechtělo. Nakonec se ukázalo, že luštění není zas tak složité a kupodivu docela jednoznačné. Přesto jsem si až do poslední chvíle nebyl jist, zda jdu na správné místo. :D Šel jsem. Díkeš!

[FOUND] GC3K6VY - Svaty Jan Nepomucky (zdenal, placed 12.5.2012)

#5804 15:30 - Přijel jsem nedaleko pomníčku, zaparkoval a okukuju, co je na podstavci napsáno. Najednou přijedou dvě děti na kolech, tak +/- 8let, zastaví dole pod schody a povídají: "Hledáte kešku?" :D "My už jsme ji našli, ale nepamatujeme si, kde je." Za chvilku dorazili jejich rodiče a omlouvají se, že děcka otravují. Ale ne, neotravovali, bylo to milé. :)
Pak už jen udělat menší chybu ve výpočtu, projít se do kopce, chvíli přemýšlet, jestli je keš opravdu za plotem, zamyslet se a mohl jsem logovat. Díkeš! :)

[FOUND] GC6AC4V - Pamatnik obetem zelezne opony (petrlos, placed 28.1.2016)

#5806 17:13 - Pěkná keška, tak akorát pro koloběžku. Téma smutnější, ale o to poučnější. Díkeš!

[FOUND] GC7097M - HIN & HER SEM & TAM (Bertl79, placed 8.2.2017)

#5807 17:40 - [CZ] Sice jsme neměl v plánu lovit za hranicí, ale tohle je fakt kousíčíček. A navíc si člověk na parkpointu užije legrace! Díkeš! :)
[EN] Although I hadn't plan to cache abroad, I couldn't resisted this one, so near the border. And you can have fun just at the parkpoint! Dankesch!

[FOUND] GC4FB00 - PECHOTNI SRUB MJ-S29 SVAH (saint florian, placed 1.7.2013)

#5808 18:40 - Taková pěkná tečka za dnešním odpolednem. Počasí se zase umoudřilo, ne že by se oteplilo, ale přestalo pršet (a sněžit! :O) obloha se projasnila a sluníčko svítilo na všechno kolem. Na bunkry, na město, na zámek, na Palavu.
Zaparkoval jsem nejdřív u prvního z bunkrů a prošel si multinku pěšku. Ale jak jsem viděl, cesta byla pěkná, tak jsem sedl do auta a zajel až ke srubu (stejně se nedalo jinak otočit ;)) a cestou zpátky jsem byl odměněn pohledem na Pálavu vynořující se nad terénním hrbem. Díkeš!

Žádné komentáře:

Okomentovat