pátek 18. srpna 2017

Medlov

18. - 20.08.2017 [FOUND] 20 E 2 M 4 T 13 U 1

18.08.201718:30EGC78027Medlov 2017 (kantor)
19.08.201710:09TGC4CBTHKoupaliste NMNM (nepustilp)
"11:31TGC6T7JBBila skala (geotauris)
"11:48TGC458C0Cerna skala (Čtyřhranka smrtelná)
"13:58TGC4VHGYKane (Podes)
"14:18TGC6QBQYVyhled na Alpy (Ondra&Tereza)
"14:26TGC723WQVlachovice (Moňa2667 Aďa210 Fí Franta06 Matěj13)
"15:33MGC4WX6QTulacka #1 - Kolem Ochozy (Čtyřhranka)
"16:35TGC284EJSkautska chata Mercedes (Mlade123)
"17:00MGC40DEQOchoza (Čtyřhranka smrtelná, amarcord71)
"17:15TGC5Q4BXBuddha (Podes)
"17:30TGC4MCXQKriby (MilhausF)
20.08.201709:50UGC38568Enigma (ladislavappl)
"13:00EGC78NX4Prazdninove setkani pro dobrou vec (3+1Mimoni)
"14:31TGC2FVHRZvonicka na Ceskych Milovech (Milish & MZ-CZ)
"14:56TGC2D3WBCeskomilovska Svratka (pinkies2009)
"18:03MGC19AQEVelky Vichr (kantor)
"18:10TGC3V2B7Hejkal (Podes)
"18:21TGC5Z3CTTri Studne - cestou ke Studankam (horacko104, Libor Hájek)
"18:45MGC1DDFROtevirani studanek-B.Martinu (MartyD18)

[ATTENDED] GC78027 - Medlov 2017 (kantor, placed 18.08.2017)

#5991 18:30 - Vždycky jsem byl jeden z těch, co na Medlov nejezdili a když se teď tak koukám zpátky, vida,
těch ročníků, kterých jsem se zúčastnil je už o dost víc, než kde jsem ještě nebyl. Kdybych si něco pamatoval,
už bych mohl být pomalu _pamětník_. :D
Fakt je, že moc nechápu, proč sem jezdím. Asi chcu být mezi lidma. Ale na druhou stranu mne nebaví být vzhůru až do rána a chlastat. No, i kdyby se nechlastalo. V sobotu se flákám po keších, zajdu na přednášku a popátečním večeru se mi už v sobotu do piva moc nechce, tak jdu spát. A v neděli odfičím do pryč.
Tak proč sem vlastně jezdím? Že by to byl ten šerifův guláš? :I Díkeš a za rok zas!(dal jsem 4 GCVote body)

[FOUND] GC4CBTH - Koupaliste NMNM (nepustilp, placed 18.05.2013)

#5992 10:09 - Počasí bylo vysloveně procházkové, ani vedro, ani zima, ani slunko, ani zamračeno. Hezky bylo. Včera večer jsme na Medlově vyslechli básnění o čtyřhrančích keškách kolem o Ochozy a byl z toho plán na sobotu. Ta delší začíná právě tady, u rybníka... ehm, koupaliště. Boty jsou nabroušené a tak vyrážíme!
U téhle kešky jsem se tochu bál, že dojde na brodění, ale ne, potůček u Předehříváku je malý, přívětivý. Díkeš!(dal jsem 3 GCVote body)

GC4CBTH - Rybnícek "Predehrívac"

[FOUND] GC6T7JB - Bila skala (geotauris, placed 19.09.2016)

#5993 11:31 - Po hodině a půl sbírání multinkových indicií konečně skutečná keška! :D Ale... Je to i skutečná skála? ? Nějak jsme ji neviděli, i když jse´me se kolem rozhlíželi. Hm. Virtuální skála, proto je taky "bílá". Díkeš!(dal jsem 2 GCVote body)

[FOUND] GC458C0 - Cerna skala (Čtyřhranka, placed 01.02.2013 by Čtyřhranka smrtelná)

#5994 11:48 - To Černá skála je mnohem skálovitější, než ta Bílá. Tada, u Bílé se píše, že Černá je její součástí. No, vyznejte se v tom. Každopádně je to skála pěkná, keška je hezky skovaná a od úkrytu je pěkný výlet na (cyklo?)stezku dole - zrovna se po proháněl nějaký cyklotábor. Díkeš!(dal jsem 3 GCVote body)

GC458C0 - Listri, krabka a Cerná skála GC458C0 - Cerná skála

[FOUND] GC4VHGY - Kane (Podes, placed 27.12.2013)

#5995 13:58 - Káně nám pěkně vyrostlo, člověk by spíš řekl, že je to skoro drak jak z GoT a ne umírněný draveček z Vysočiny.
Keška je ale trochu dál, nejspíš proto, že mega káně by mohlo zobat kačery. Zvlášť mini kačery, robotky. A jednoho takového jsme právě u kešky potkali, jak leze po stromě a podává kešku. Nebyl sám, měl s sebou tatínka a kamaráda a kamarádova tatínka a všichni byly z našeho tábora. 8D
Díky za další potvoru do sbírky!(dal jsem 3 GCVote body)

[FOUND] GC6QBQY - Vyhled na Alpy (Ondra&Tereza, placed 16.08.2016)

#5996 14:18 - Původně jsme vyrazili jen na takovou menší procházku kolem Nového Města a najednou tohle! No, už se vůbec nedivím, z čeho ty nohy bolej! :) Díkeš!(dal jsem 3 GCVote body)

[FOUND] GC4WX6Q - Tulacka #1 - Kolem Ochozy (Čtyřhranka, placed 12.01.2014)

#5998 15:33 - Tahle keška byla hlavním tématem dnešního výletu. Provedla nás nejen krajinou kolem Ochozy,
blízko i dost daleko, ale taky po několika dalších keškách. Viděli jsme koupací rybník, kravičky na pastvě, brodili se kopřivami a vylezli na kopec Harusák. A nakonec jsme našli krabičku. Všechno, jak má být a co k tomu patří a pěkné navíc. :) Díkeš!(dal jsem 4 GCVote body)

GC4WX6Q - Z procházky GC4WX6Q - A z cíle

[FOUND] GC284EJ - Skautska chata Mercedes (Mlade123, placed 07.05.2010)

#5999 16:35 - Sakryš, to je ale pěkná skautská chata! Doupě to pravého zálesáka! :D Mercedes ďůře nebyl,
ale našli jsme tam krabičku, tak díkeš!(dal jsem 3 GCVote body)

GC284EJ - "Skautská chata" :D

[FOUND] GC40DEQ - Ochoza (Čtyřhranka, placed 28.10.2012 by Čtyřhranka smrtelná, amarcord71)

#6000 ~17:00 - Procházka po obrázcích pro nás dneska byla multinkou uvnitř multinky. Sběr indicií bez problémový a ani ta jedna chybějící moc nevadí, dokud je jen jedna, že! :o Díky za pěknou procházku!(dal jsem 4 GCVote body)

[FOUND] GC5Q4BX - Buddha (Podes, placed 04.04.2015)

#6001 ~17:15 - Uch, ufff! Po těch skoro pětadvaceti kilácích kolem Ochozy jsem už chtěl jen zpátky na Medlov, dát pivo, guláš a vycáchat se v rybníce. Ale že prej ne, že tu kešku tu nemůžeme nechat. A protože jsem nevěřil, že se k ní dá z druhé strany opravdu dojet (opravdu dá :(), šli jsme skoro čtvrt kiláku přes louku (a pak zase čtvrt zpátky). A pak jsem ještě zvolit cestu sice delší, ale o to horší a trnitější. No. Co už. :D Díkeš!(dal jsem 2 GCVote body)

[FOUND] GC4MCXQ - Kriby (MilhausF, placed 31.08.2013)

#6002 ~17:30 - No, když už jsme odlovili i toho Budhu, tak jsem si řekl, že nevynecháme ani poslední neodlovenou kešku západně od silnice na Medlov. Zvlášť, když je to _skoro_ drajvka. :D Dojeli jsme až nahoru na kopec, na konec cesty a s ochozenýma nohama se dobelhali k místu M. Trochu jsme se nemohli dopočítat, ale pomohl jeden z dřívějších logů. Díkeš!(dal jsem 3 GCVote body)
P.S. Tu plaňku jsme opravdu nevylomili my! To už bylo! My se ji naopak pokusili zasadit zpátky! 8)

[FOUND] GC38568 - Enigma (ladislavappl, placed 07.07.2012)

#6003 ~09:50 - První pomedlovský odlov. Ležela tu dlouho, nechápu proč jsem ji už dávno nevyzvedl - asi bych měl být důslednější ve vyplňování _corrected coordinates_. :) Díkeš.(dal jsem 3 GCVote body)

[ATTENDED] GC78NX4 - Prazdninove setkani pro dobrou vec (3+1Mimoni, placed 20.08.2017)

#6004 13:00 - Abych pravdu řekl, původně jsem sem nechtěl chodit. Aby se neřeklo "Byl na Medlově, tož si musel skočit pro další eventový bodík." Ale když se s námi při odjezdu z Medlova každý druhý loučil slovy "Tak za dvě hoďky na Milovech," bylo mi to už trochu blbý.
A byl jsem po zásluze potrestán. "Nemohli byste vést jednu skupinku na kešky?" zeptali se nás chvilku po našem příchodu. "Vypadli nám jedni domluvení dobrovolníci." Tak teda jo. Místo odlovu Kristiána a dalších kešek kolem Čtyř palic jsme vyrazili na výlet se skupinkou odrostlých onkologických dětí.
"A co s nima mám dělat?"
"Níííc, jen je dovedeš ke dvěma keškám a kdyžtak jim neco povíš o geokešinku?"
"Kdy se vyráží?"
"Za chvilku, tak kolem jedné."
"Jaká je tam cesta, kudy mámem jít?"
"Hm, to nevím, _oni_ (míněni zřejmě organizátoři) tam sice byli, ale autem..."
A tak jsme rychle vyrazili na průzkum terénu. Ono vědět, že je někde keš, je jedna věc, ale vést tam bandu pubescentů a neznat předem cestu... _Myslel jsem si o organizaci poeventové akce svoje._
V jednu hodinu se samozřejmě nevyráželo. Děti teprve obědvaly a až po obědě měla začít přednáška a až po ní se mělo vyrazit. _Myslel jsem si o organizaci poeventové akce svoje. Aspoň zbyl čas se taky naobvědvat. :)_
Nebylo to tak zlé... "Děti" byly celkem vstřícné, některé jevily i jistý zájem. Přijaly nabídku navštívit napřed ještě jednu keš navíc. Návštěvu druhé (navíc, tj. čtvrté v pořadí) přivítal oddílový vedoucí, což, jak se ukázalo u třetí navštívené keše, byl viditelně starší, mlčenlivý chlapec. Starší cca dvakrát tolik co ostatní...
Tak díky, bylo to docela fajn! ;)(dal jsem 3 GCVote body)

[FOUND] GC2FVHR - Zvonicka na Ceskych Milovech (Milish, placed 27.09.2010 by Milish & MZ-CZ)

#6005 14:31 - První keška, kam jsem zavlekl bandu onkologických dětí, která mi byla přidělena. Keška mi ale přidělena nebyla, což mi bylo později vyčteno. Nicméně se mi keška líbila a myslím, že svojí odlišností od většiny ostatních s bandou dnes navštívených kešek přispěla k ukázce rozmanitosti geokešinku na dnešní promo akci. Díkeš! :)(dal jsem 3 GCVote body)

[FOUND] GC2D3WB - Ceskomilovska Svratka (pinkies2009, placed 09.08.2010)

#6006 14:56 - Tak, k této kešce už jsem měl oběti promo-geo-kešinku opravdu dovést. Šli jsme od areálu Milovského hotelu a je škoda, že ke kešce odtud, resp. od soustavy mostků, lávek či hatí přes potok Svratku nevede rozumnější cesta. Ale u kešky je to nádherné a od ní se dá jít dál podél řeky, k železo-dřevěné lávce níže po proudu. Díkeš!(dal jsem 3 GCVote body)

[FOUND] GC19AQE - Velky Vichr (kantor, placed 12.02.2008)

#6007 18:03 - Část dnešního dne jsme strávili obrážení jednotlivých stáží. Já už sice jednou kešku v ruce držel, Mireček mne k ní dovedl, ale mně přišlo nějak líto zrovna tuhle logovat "na přivedení". A tak několik let čekala. Samozřejmě, nebylo to ideální. Objížděli jsme stáže autem. Litoval jsem, že jako u jiných tvých keší nejsou stanoviště "zhoufována", takže i při použití vozidla se člověk může hezky projít. Tyhle byly každá dost daleko od druhé, což bychom dnes fakt nestíhali odšlapat. Ale i tak to bylo hezké. Díkeš! :)(dal jsem 4 GCVote body)

[FOUND] GC1DDFR - Otevirani studanek-B.Martinu (MartyD18, placed 23.06.2008)

#6010 18:45 - Dneska poslední. Už bych byl býval byl nejradši dávno doma, ale člověku to nedá, že. _Kurňa, vždyť ta keška je docela blízko těch, co jsou už odlovené, přece ji tu nenecháme, ne?_
Řeknu vám, že jsem o Vítezslavě Kaprálové moc nevěděl. teda až na to, že na její ulici v Brně byl býval bydlívával můj nejlepší kamarád. Myslel jsem, že se něco použím na webu. _Vždyť přece ty odpovědi by se měly dát vygooglit, ne, proč nejít rovnou pro finálku?_ Ale nejde to. Je toho o ní na webu dost málo. A tak byla četba naučných cedulí v počínajícím lesním soumraku opravdu naučnou. Díkeš!(dal jsem 3 GCVote body)

Žádné komentáře:

Okomentovat