sobota 1. června 2019

Procházka Meziříčím nad Oslavou

1.6.2019 [FOUND] 4 [DNF] 1 M 1 T 2 U 1

14:31UGC4Y77ASmirci kamen - Souboj u Nesmere (shishateam)
17:01TGC7PAFGSvatební (radycut)
17:38MGC7X1RYProchazka Velkym Meziricim (Sobík898)
17:58TGC66DWMKaplička sv. Anny (Domin224)
18:48TGC80BVQ16 poledník 4 (Jan66)
18:48TGC80BVQ16 poledník 4 (Jan66)

[FOUND] GC4Y77A - Smirci kamen - Souboj u Nesmere (radycut, placed 7.2.2014 by shishateam)

#7585 14:31 - Špatně jsem odbočil a netrefil na doporučené parkoviště. Ale co, vždyť když pojedu tudy, dostanu se ještě blíž, řekl jsem si, ale ne, nebylo to dobré rozhodnutí. Blíž jsem asi byl, ale jen horizontálně. xx( Vrátil jsem se k autu a odjel na doporučené parkoviště.
Pak už to bylo jednoduché. Tedy... Vlhké a pozvolna se oteplující počasí svědčí rostlinstvu a zvláště tomu žahavému. xx( Ale ne, pohoda, na kopřivy jsou prostě dannost. :P Díky za pěkný kámen! :)

GC4Y77A - Smíreí kámen, ke?ka a krytka

[FOUND] GC7PAFG - Svatební (radycut, placed 7.5.2018)

#7586 17:01 - Dlouhou procházkou Velkým Meziříčím nad velkou Oslavou jsem došel až k zámku. A v zámeckým parku, víme, narostla nová keš.
Ale kudy do parku? Vrata z ulice zavřená, brána ze zámku zamčená.
A tak jsem šel dovnitř (do zámku), abych položil dotaz. Ale - ouha! "Právě probíhá poslední prohlídka," hlásá cedulka na dveřích pokladny. Ale nedaleko cedulka "Vodní komůrka". Teda... ono to bylo zkratkou a navíc anglickou, takže ne "VK" ale "WC". A, víte, procházka byla dlouhá...
A když jsem se vrátil z komůrky do vstupní halky, byly tam najednou čtyři paní, ... no možná slečny... prostě čtyři ženy a tak jsem položil otázku: "Promiňte, prosím vás, je park otevřený?" A jedna se otázky chopila, asi to byla tak, co jí byla určena, měla černé vlasy, brýle, modrý svetřík a na něm cedulku (ostatní byly oděny v různých odstínech bílé) a říká: "Když půjdete ze zámku, tak zahněte dorava a za strážním rybníčkem dojdete do parku." A tak jsem poděkoval a šel jsem ze zámka a kolem vyschlého strážní rybníčku a furt nevím kudy jako dál, už jsem viděl most, co jsem už viděl ze zámky přes zamčené bránu. A - aha! - cestička zahýbá, kroutí se a zvedá a vede z boku na tem most.
A tak jsem byl tedy v parku a tam bylo všechno zelené a byl tam příjemný chládek. A keš, keš tam taky byla. Díkeš! :)

GC7PAFG - Ve stromi GC7PAFG - V parku

[FOUND] GC7X1RY - Prochazka Velkym Meziricim (Sobík898, placed 31.8.2018)

#7587 17:38 - Dlouho jsme procházkoval, bylo teplo, v těle zbytkový alkohol a cestou nástrahy. Třeba "Navštivte věž"! (Tak jsem ji navštívil.) A když jsem došel až k poslednímu stanovišti, ofotil si zlatavou cedulku a šel na nádvoří sednout si do stínu (ve stínu se líp počítá), tak jsem vypočítal, že k finálce to mám dál, než k autu odpočívajícím ve stínu stromu před katovnou.
A tak jsem šel radši zpátky k autu a k finálce se nechal odvézt. :D Díkeš!

GC7X1RY - Výhled od finálky GC7X1RY - Kuo, který vás osvi?í GC7X1RY - To je ta lavieka, co jsem na ní poeítal GC7X1RY - To je ten ?idovský hobitov (klíe na TIC) GC7X1RY - To je ten hobitov GC7X1RY - Pohleite na zvony GC7X1RY - Pohled do minulosti GC7X1RY - Pohled na ochoz GC7X1RY - Pohled z vi?e IV / To je ta synagoga GC7X1RY - Pohled z vi?e III / To je ten zámek

[FOUND] GC66DWM - Kaplička sv. Anny (Domin224, placed 7.11.2015)

#7588 17:58 - Paďoursky jsem dojel až skoro ke kapličce autem. Hm, kdyby byla fungovala stará cesta, přijel bych asi autem přímo k ní! :D Díkeš!

GC66DWM - Stará cesta IV GC66DWM - Stará cesta III GC66DWM - Stará cesta II GC66DWM - Stará cesta I GC66DWM - Zalogováno! GC66DWM - Hlídací strom GC66DWM - Fakt, rostou! GC66DWM - Rostou! GC66DWM - V kapliece GC66DWM - Kaplieka

[DNF] GC80BVQ - 16 poledník 4 (Jan66, placed 15.11.2018)

18:48 - Ne, tohle fakt nechápu. Tradička, která je 28m od souřadnic. A navíc musím nějak vyhaluzit kde. Člověkl nakonec najde strom, kolem kterého je to všechno podupané a strom sám taky dostává zabrat. Je keška na něm? T3 by tomu napovídal. A pokud ne, pak proč T3, že? Stromu tyhle nejasnosti nesvědčí, je vidět vícero ulomených větví, sám jsem taky jednu nechtěně ulomil... xx(

GC80BVQ - Ke?ka jí nedilá doboe :( GC80BVQ - To je asi ta borovice

[MAINTENANCE_REQUEST] GC80BVQ - 16 poledník 4 (Jan66, placed 15.11.2018)

Jak už psali v prosinci, listing potřebuje opravu - tahle keš není tradička. Nemusí to být zrovna mysterka, jak navrhuje Radek6947, mohla by to být i multi.
A taky doporučuju upravit hint. Ten aktuální je dost nesrozumitelný: "28m vlevo- borovice od zeme" "Borovice od země"? Tomu fakt nerozumím. Mělo by být jasně poznat, jestli se má hledat na stromě nebo ne.

Žádné komentáře:

Okomentovat