neděle 12. ledna 2020

Ježek pořád v kleci...

12.1.2020 [FOUND] 4 M 3 T 1

14:00UGC61RZMJezek v kleci (ZCh (HanackeExpres))
15:36MGC149JBPocta pamatky obetem valky (.:scoper:.)
15:52MGC29X30Stara Pustimer (HorseWendy)
16:18TGC7ZJA9Melice (Mirragex)
16:50MGC7D83XSSIMKO 1553 (Selmice)

[NOTE] GC61RZM - Jezek v kleci (ZCh, placed 18.8.2015 by ZCh (HanackeExpres))

~14:00 - Když mi ZCh po mém květnovém pokusu potvrdil, že jsem hledal správně, vypravil jsem se, z náhlého hnutí mysli, hledat znovu. Ani jsem si nepřečetl poslední log, ani jsem se moc nevybavil. Stávající terénní a hydrologické podmínky mi neumožnily přiblížit se ke kleci tak, jako před osmi měsíci a mohl jsem tedy hledat jen z jedné strany. Natočil jsem i nějaké to video a nic jsem na něm neviděl. Ale neměl jsem to správné vybavení a s tím, co jsem s sebou měl, jsem se bál možné ztráty. Vrátil jsem se k autu, jestli s sebou náhodou nemám lepší, bezpečnější, vybavení, protože je s sebou často mívám, ale neměl jsem.

Zatím to nevzdávám :D, příště za jiných podmínek a s dalším vybavením...

[FOUND] GC149JB - Pocta pamatky obetem valky (.:scoper:., placed 15.7.2007)

#8028 15:36 - Lednové slunce dávalo putování mezi pomníky lehce smutnou náladu. Zlatavé světlo přichálo z míst bízko obzoru, působilo hřejivě, ale nehřálo. Díky za kešku.

GC149JB - Stoletá lípa GC149JB - Johánek

[FOUND] GC29X30 - Stara Pustimer (HorseWendy, placed 11.9.2010)

#8029 15:52 - Nepřítomnost slibované tabule na jistotě nepřidá, ale zdá se, že číslo doporučené jako kontrola se dá použít přímo k výpočtu. Nevím teda, jestli se jím dá i odemčít zámek - byl vypáčený, tak jsem to ani nezkoušel.
Keška sama je parádní a až na vypáčený zámek ve velmi, velmi dobrém stavu. Zasloužila by si trochu víc pozornosti, redefinovat první stanoviště, opravit třetí a vyměnit petlici. Ale i tak díkeš + bodík k tomu. :)

GC29X30 - Poklad!!! GC29X30 - Výhled z místa s hezkým výhledem

[FOUND] GC7ZJA9 - Melice (Mirragex, placed 27.10.2018)

#8030 16:18 - Už když jsem hledal poklad Staré Pustiměře, pokukoval jsem po hodinkách a po mapě a říkal si To by se ještě dalo. Jako, že stihnout by se to dalo, rozumíte.
A taky že jo. Na hrad Melice jsem přicházel s posledními paprsky slunce, ještě jsem stihl vyfotit pár panoramat, ale cestou zpět se už tmělo, tmělo a když jsem přišel do vesnice, už bylo úplně tma. Skoro, teda. ;)
Díkeš!

GC7ZJA9 - Koí?ek u cesty z lesa GC7ZJA9 - ... a pod hradem GC7ZJA9 - Na hradi GC7ZJA9 - ... a panoráma dolu GC7ZJA9 - Panoráma nahoru

[FOUND] GC7D83X - SSIMKO 1553 (Selmice, placed 6.10.2017)

#8031 16:50 - Nakonec dneska poslední. Na wigo už nezbylo světlo a keška u silnice se z bvlízka ukázala cestu u benzinky na dálnici.
Nejdřív jsem to chtěl brutnout, jako že půjdu postupně od lesa po nabídnutých souřadnicích, ale ale od cesty ke dvanáctce nebyla cesta a tak jsem došel až ke kameni a spočítal ty šprušle. A pak, ve světle telefonu, našel hrošíka. Díkeš!

Žádné komentáře:

Okomentovat