sobota 3. dubna 2021

Zkoumání severního lesa

"Mohli bysme jít do toho lesa nahoře, tam to ještě moc nezám," řekla Bety.

3.4.2021 [FOUND] 1 U 1

A tak jsme tedy šli. Já se tedy spíš belhal, bo jsme si týden předtím natáhl lýtko uklouznutím na strmém svahu a včera, když už to vypadalo, že by mohlo být lepší, si je ještě víc zbolestivěl po ztrátě rovnováhy na jiném strmém svahu. Ale docela to šlo, obinul jsme si je ráno pružným obvazem, obinadlem, a to mu udělalo dobře.

Šli jsme tedy docela pomalu, někdy jsem měl co dělat, abych Bety stačil. Ušli jsem přes sedm kilometrů, došli jsme až na severní okraj Severního lesa, krysu jsme viděli, i na rozhlednu jsme vystoupali. A protože jsem se belhal pomalu, bylo dost času na povídání.

Pěkná procházka.


14:57UGC5V194Sobesicke vyhledy JZ / Sobesice view SW (lan2)

[FOUND] GC5V194 - Sobesicke vyhledy JZ / Sobesice view SW (lan2, placed 7.5.2015)

14:57 - Tož poslední Soběšický výhled zdolán! Stalo se tak na procházce, která nebyla zamýšlena jako kačerská, vlastně byla celá taková tentativní, protože už mám týden natažené lýtko. Ale zdá se, že stažení obinadlem pomohlo. Šel jsem sice pomalu, ale celkem v pohodě.
Ale zpátky ke kešce. Stavoval jsem se tu už loni na podzim, když jsem měl takovou domácí kačerskou dovolenou. Inu, koronavirus, zbylo moc volna a bylo nutné je vybrat. Tehdy jsem si ovšem nevzpomněl, co vlastně hledám a kešku jsem nenašel. Teď už jsem si to dobře pamatoval :D a když jsem se s Bětkou na procházce přiblížili k tomuto místu, nemohli jsme ji tu nechat. Došel jsem na místo, odkud měla být tři metry, zastavil se, rozhlížel a - Světe div se! - zahlédl jsem ji cca tři metry před sebou! 8D
Díkeš!


30. 6. 2019: S > SV > V > JV > J > 4. 11. 2020: Z > SZ > 3. 4. 2021: JZ

Žádné komentáře:

Okomentovat