čtvrtek 3. června 2021

Periodická zdravotní prohlidka

3.6.2021 [FOUND] 9 Q 6 T 3

15:16QGC8CZV2-01Siroko Daleko! / Stinadla Ve Stinadlech (DanielKotmel)
15:22QGC1CXR3-3Samotáři (Loners) / Bodyshot (afrina)
15:24QGC8GNG1-03Praha v zahraničním filmu (Prague in foreign movies) / Nejvyšší nabídka/The Best Offer (Zmiki)
15:26QGC1CXR3-4Samotáři (Loners) / Loučení před rozchodem / Farewell before break up (afrina)
15:30QGCVNTM-0Pražská NEJ... / Nejmenší dům (Vlada67)
15:36TGC6DA2APostovni muzeum (Paullow)
15:36QGC8MYVE-1Vodárenské věže (Water towers) / Novomlýnská (Petrská) vodárenská věž (JindraK)
17:49TGC4K13ZAlexy poklad (S.D.I. + Alexa)
18:14TGC4NJDNRybnik Cihelna (ATOMISTA)

[FOUND] GC6DA2A - Postovni muzeum (Paullow, placed 13.3.2016)

#9456 15:36 - "Zákon to vyžaduje" a tak jsem musel na "výlet", z Brna do Prahy, k závodnímu lékaři, rozpoznat barvu tužky a dvě písmenka na stěně. Pak jsem se trošku prošel Starým městem, překvapen, jak je tu málo lidí a pak zpátky do auta. A během té procházky jsem, krom několika labek, našel i tuhle kešku. Jedinou dnes fyzickou v té Praze. Díkeš! :)

GC6DA2A - Blízká vodárenská vi?

[FOUND] GC4K13Z - Alexy poklad (S.D.I. + Alexa, placed 16.8.2013)

#9458 17:49 - Cestou z Prahy auto najednou dostalo hlad a tak jsem na nejbližším výjezdu sjel z dálnice v (bláhové) naději, že mu někde najdu něco levného k snědku. Nenašel jsem. Jako nic, natož levného. Jedna byla až v Humpolci - ale nebrala CCS karty.
Ale než jsem tam dojel, projížděl jsem přívětivou krajinou vysočiny. Směr byl celkem jasný a tak jsem místo Waze přepnul na Geocaching aplikaci a pokukoval, jestli nejede blízko kešky.
Povím vím, je tu celkem keškoprázdno. Až po mnoha kilometrech jsem míjel první - tady tuhle. Zastavil jsem u vodárenského domečku, přeskotačil silnici a po pěšince lesní travou a mechem došel až k místu pokladu. Zalogoval jsem se, trochu uklidil v jamce a dal krabičku zpátky.
A pak jsem se chvilku rozhlížel a užíval si poklidu. Cvrlikání ptáčků, šuměnění větru ve větvích. Hezké to tu máte.
Díky za kešku. :)

GC4K13Z - Okolí pokladu GC4K13Z - Lesní delo! :O GC4K13Z - Cestieka od ke?ky, s autem a domeekem

[FOUND] GC4NJDN - Rybnik Cihelna (ATOMISTA, placed 18.9.2013)

#9459 18:14 - Při hledání benzinky jsem přijel až do Humpolce. Nejprve jsem zašel pro tuto hezkou ukázku, jak lze pěkně udělat i jednoduchou kešku! 8)
Pak jsem zašel do Penny, koupit trochu jídla na konec cesty. A pak se vydal hledat benzínku. jedna byla hned za rohem, ale ouha! Nebrala CCS karty. A tak jsem si dal menší kličkovanou městem, ale nějak jsem neměl štěstí a už jsem na žádnou nenarazil. A to tu někde jsou... Ale asi dobře ukryté.
No nic, aspoň díky za tuhle pěknou maličkost. :)

GC4NJDN - Ke?eí strom

Žádné komentáře:

Okomentovat