neděle 12. prosince 2021

Sypte ptáčkům

12.12.2021 [FOUND] 4 E 1 T 2 U 1

13:37UGC65PVMNPR Hadecka planinka (Battos)
14:36EGC9J5DNKrmení ptáčků?? (kadetka, Pandáčik)
16:08TGC3XHZVBilovicka vyhlidka (Konec)
16:21TGC9J4MGBílovická vysoká, aneb "u Lidušky" (xkrchnav)

[FOUND] GC65PVM - NPR Hadecka planinka (Battos, placed 31.10.2015)

#10096 13:37 - Po mnoha letech konečně odloveno. Někdy jsem šel opačným směrem, jindy už byla tma a já neměl baterku. A jindy jsem zase neměl dříve zjištěné souřadnice.
Dnes jsem tedy odlovil díky spolupoutníkům. Protože jsem zase šel opačným směrem, že.
Díkeš! :)

[ATTENDED] GC9J5DN - Krmení ptáčků?? (kadetka, placed 12.12.2021 by kadetka, Pandáčik)

#10097 14:36 - Dnes byl hezký den na procházku. Sluníčko, zima a tak. :D V batohu pytel slunečnicových semínek, šestero prosných tyčinek s ovocnými příchutěmi a také termoska s prefabrikovaným svařákem z IKEY.
Jen kolena pobolívala a na silnici k Resslové hájence jsem zaostal za vrcholovou skupinou (prý že owner by měl být na místě včas nebo tak nějak); zůstal jsem v doprovodu Veverky, ze kterého se vyklubal evangelista časů minulých. }:)
To je dnes ale drahota; kdepak za komunistů.
A jídlo bylo mnohem kvalitnější; párky jsou dnes samá mouka.
Tak výkonnou ekonomiku jsme nikdy neměli, pak to všechno rozkradli a prodali.
Naštěstí jsme zanedlouho došli na rozcestí U křížku a už to bylo lepší. :)
Díky za event.

[FOUND] GC3XHZV - Bilovicka vyhlidka (Konec, placed 26.9.2012)

#10098 16:08 - Pohodlnou procházkou jsem došli od Křížku k nově vystavěné rozhledně. Cestou jsme ještě věšel na větvičky labužnické krmení pro ptáčky.
To jsem si přinesl na event Krmení ptáčků. Stejně ale samozřejmě udělali prakticky všichni ostatní účastníci a za chvíli byl v okolí překrmeno. A tak jsem se, jako mnozí další, rozhodl oblast krmení "rozšířit".
Krásné počasí také přineslo dobrou viditelnost a pěkné výhledy po okolí.
A když jsem se dostatečně pokochal, sestoupil jsem dolů a zašel si pro tuto již starší kešku. I když jsem zde dnes nebyl první a mohl jsme jít po stopách ve sněhu, nebylo nalezení keše snadné. Protože právě ten sníh, to je velký nepřítel kačerů. Zakrývá nejen kešky, ale i objekty z hintů. xx( Bloudil jsem tu dlouho a už chtěl všechno vzdát, no vlastně jsem to už prakticky vzdal, jen jsem pro forma pokopával do míjených pařezů, poohmatával jejich kořeny, a tak - no znáte to. A nejednou - vida ji! :D
Díkeš!

[FOUND] GC9J4MG - Bílovická vysoká, aneb "u Lidušky" (xkrchnav, placed 6.11.2021)

#10099 16:21 - Hledání Bílovické vyhlídky (a bolavá kolena) mne trochu zdrželo a tak jsem tady k této vyhlídce dorazil až po ostatních. Po zledovatělé pěšince, kde se mi mezi nohama motala psiska Kili a Pitbul, jsem došel už přímo k logování. Pak jsem se vrátil k lavičce a chvilku si užil soumračné vyhlídky.
Díky za kešku! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat