úterý 14. března 2023

Sto úterních kilometrů

14.3.2023 [FOUND] 2 E 1 T 1

17:30EGCA3MZ9Sto jarních kilometrů počtvrté I (lupen.cz)
17:30EGCA3MZ9Sto jarních kilometrů počtvrté I (lupen.cz)
18:31TGCA31NQÚdolí oddechu (treslopatos)

[WILL_ATTEND] GCA3MZ9 - Sto jarních kilometrů počtvrté I (lupen.cz, placed 14.3.2023)

Tak už nám to zase začíná! :D +1CWG

[ATTENDED] GCA3MZ9 - Sto jarních kilometrů počtvrté I (lupen.cz, placed 14.3.2023)

#11100 17:30 - Tak už nám to opět začalo!
Svoji cestu jsem začal na točně Zoologická zahrada (která vůbec není u Zoologické zahrady) a zamířil rovnou k Údolí oddechu. Abych vyrovnal prodlouženou trasu (a hlavně abych zase nepřišel pozdě) jsem to švihnul pěšinkou údolím potůčku rovnou k jezírkům. Tudy jsem, myslím, ještě nikdy nešel, a tak se stalo, že jsem přišel dokonce o pět minut dřív. :O
Oceňuji objasnění principu neurčitosti, byť vysvětlení se zaměřilo spíš na efekt pozorovatele. Ale ten je s principem neurčitosti spojený, že. Jeho aplikace na kvízovou otázku mi ale přišla poněkud upřílišněná. ;)
Tak díky za kešku.

GCA3MZ9 - ?vih pe?inkou údolím potucku GCA3MZ9 - To? vítejte na tom na?em eventu! GCA3MZ9 - Koukejte, kdo v?echno nám dnes pri?el...

[FOUND] GCA31NQ - Údolí oddechu (treslopatos, placed 17.12.2022)

#11101 18:31 - Na kešku jsem koukal už cestou na první kontrolní bod další iterace Sta úterních kilometrů. Ale k odlovu došlo až skoro za tmy, se skupinkou sestupují zpět k doporučenému výchozímu bodu.
Hodnoty D1.5/T1.5 už od počátku budily podetření a tak jsme uvítali, že jeden z nás byl vybaven výrazně mladšíma nohama a hlavně zády a kešku nám ostatním z jejího D1/T2.5 úkrytu podal. :D
Díkeš!

Žádné komentáře:

Okomentovat