sobota 15. července 2023

Houfem, kačeři, obžerte se!

15.7.2023 [FOUND] 3 E 1 T 1 U 1

12:20EGCAA9BWGeoObzernik 2023 (drastak)
14:15UGC4P1THCtvrtky za Borim (peruska)
14:35TGC4ZB32Cerna Hora - dalnicni propustek (safarici)

[ATTENDED] GCAA9BW - GeoObzernik 2023 (drastak, placed 15.7.2023)

#11520 12:20 - Tak už jsem myslel, že letos snad ani Obžerník nebude. Ale nebyl jsem zklamán!
Pravda, bylo docela vedro a tam mi to moc nejelo. Zvládl jsem jen famózní kančí gulášek a klobásku. Mňam. Spláchl jsem to pivem a nealko Lobkowitzem, potkal pár známých - některé po mnoho, mnoha letech. Pak páreček keší na rozhýbání a alou domů, ukrýt se před tím největším vedre,!
Díkeš a věřím, že za rok to zas výjde! 8D

GCAA9BW - Fronta mlsounu GCAA9BW - A tady se u? papá GCAA9BW - Papá se a povídá ;) GCAA9BW - Kdopak asi prijel na tomto motokole?

[FOUND] GC4P1TH - Ctvrtky za Borim (peruska, placed 3.10.2013)

#11521 14:15 - S nacpanými bříšky jsme se s Rezem šli trochu protáhnout... No, vzhledem ke stupňujícímu se vedru jsme se přiblížili geovozem , co nejblíže, že. Ale cestou ke kešce, po pěšince hustými křovinami, jsme se přeci jen trochu protáhli a ochladili.
Díky za pěkné místo! :)

GC4P1TH - Ctvrtky za Borí GC4P1TH - Naucná cedule

[FOUND] GC4ZB32 - Cerna Hora - dalnicni propustek (safarici, placed 2.6.2014)

#11522 14:35 - Tož tenhle Šafaříkovic propustek mi nějak unikl. Tedy, ne že bych je už měl všechny, ale většinou aspoň vím, že je nemám.
Přišli jsme sem s Rezem od Čtvrtek za Bořím na naší krátké zdravotní procházce po Obžírání v Žernovníku. Nepřišli jsme tedy z doporučované strany, od Vídně, a propustek jsme trochu hledali. Nejdřív přes kopřivy a dolů po jedné straně, ale nic. Tak po druhé straně (zase kopřivy a svah, že) a zas nic. Tak teda zase zpátky na první stranu, doleva od cestičky, když přicházíte od Vídně ;), a konečni ji Rez našel! :D
Pěkná trubka, celkem pohodlná, že i já jsem to zvládl ve stoje (byť v předklonu, že) i já.
Díkeš!

GC4ZB32 - To je on, ten propustek GC4ZB32 - ?tastný nálezce s ke?kou nad hlavou GC4ZB32 - Výhled pres pole k Cerné hore GC4ZB32 - Výhled na Chlumy

Žádné komentáře:

Okomentovat