sobota 14. října 2023

Jan Blažej rekonstruující

14.10.2023 [FOUND] 15 E 1 M 2 Q 2 T 10

08:57TGC62447Humpolecky pivovar (Hajana)
09:02TGCAD1JJHumpolec - kostel svatého Mikuláše (Santini_Aichel)
09:33QGC4WYT7-4Humpolec- Havlíčkovo náměstí / Sedící socha (Autokrosar.cz)
09:35QGC4WYT7-3Humpolec- Havlíčkovo náměstí / Hliníkárium (Autokrosar.cz)
10:21MGC80ZWCU Humpolce v příkrým kopci ... (Apík)
10:51TGC9P38TINRI #013 - Kříž u silnice z Hněvkovic (Autokrosar.cz)
11:05TGCA6JFZKaplička Nejsvětější Trojice u Hněvkovic (Fosťa)
12:07TGC1612PZelivka I. (opted-out user)
13:38TGC8DY08HOUBY výhled (L&&S)
14:55EGCA8TA7Putování za Santinim - Želiv (Martin.Štoky)
16:34MGCACJN9Klášter Želiv (Santini_Aichel)
16:55TGC9T8HWVýhled na Želiv (Fosťa)
17:00TGC9Q4B9INRI #022 - Kříž u Beláku (Pierrine team)
17:02TGC9QR4NINRI #025 - u hnojiště (Pierrine team)
17:06TGC9QR50INRI #026 - k Sedlici (Pierrine team)

[FOUND] GC62447 - Humpolecky pivovar (Hajana, placed 10.10.2015)

#11757 08:57 - Přišli jsme od Zlaté podkovy a zatímco já mířil na souřadnice, Juřín se rozhlédl a, jen podle hintu, neomylně podal kešku. Díkeš! :)

[FOUND] GCAD1JJ - Humpolec - kostel svatého Mikuláše (Santini_Aichel, placed 18.8.2023)

#11758 09:02 - Normálně se prý kostel otvírá jen na bohoslužby. Ale dnes, u příležitosti Putování za Santinim do Želiva, bylo od devíti ráno domluveno jeho mimořádné otevření, snad i s prohlídkou. Přišli jsme o chvilku dřív a tak jsme zašli pro kešku.
Když jsme se vrátili, kostel teprve otvírali, ale na věž už se jít dalo - a tak jsme začali tam. Nakonec došlo i prohlídku kostela, ale jek takové prosté pokoukání, bo žádný průvodce tam (ještě?) nebyl. Ale dobrý. :)
A díky za kešku!

GCAD1JJ - Výhled z kostelní ve?e, západ GCAD1JJ - Výhled z kostelní ve?e, sever GCAD1JJ - Výhled z kostelní ve?e, východ

[FOUND] GC80ZWC - U Humpolce v příkrým kopci ... (Apík, placed 3.12.2018)

#11761 10:21 - Tahle keška nebyla v plánu, ani tak vágnímm, jaký jsme měli. Že jo, dálniční keška a my jdeme na turistický pochod, ne? Ale nádraží jsme potkali místní (nebo jen místaznalou) kačerku a ta nám povídá, že je to kousek, keška je lehká a lece se hledá.
Tož teda jo.
Střihli jsme to přes pole plné kukuřičných pařízků a za chvíli jsme byli na místě. Oba, já i Juřín, jsme toho už po dálnici nco najezdili, ale jak jsme koukali kolem, říkáme si, "Hm, tady jsme se snad nikdy nezastivili."
Tak to bylo dnes. Díky za kešku!

GC80ZWC - Pomnícek bez indicií

[FOUND] GC9P38T - INRI #013 - Kříž u silnice z Hněvkovic (Autokrosar.cz, placed 28.2.2022)

#11762 10:51 - Tahle keška, na rozdíl od vzpomínky na Sašu, trochu v plánu byla. Ale bo je trošku stranou od přímé trasy, tak jen trošku. ALe zas nebyla stranou tak moc, tak jsme zašli. Pěkné místo s jedním z typických místních křížků. Díkeš! :)

GC9P38T - Krí?ek a ka?tany

[FOUND] GCA6JFZ - Kaplička Nejsvětější Trojice u Hněvkovic (Fosťa, placed 30.6.2023)

#11763 11:05 - Netradičně strohá, tedy aspoň zvenčí, kaplička. Díkeš!

GCA6JFZ - Kaplicka, krí?ek a strom GCA6JFZ - O kaplicce

[FOUND] GC1612P - Zelivka I. (opted-out user, placed 18.5.2009)

#11764 12:07 - No, to jsme si teda dali! Doufali jsme, že keška bude spíš pod skalou a vzali jsme to od chat. Ale, pochopitelně, nic... A tu na nás někdo, tuším dandos1, zhora volá "Hledáte? Našli jste?" A že podle fotek bude keška spíš nahoře... Pfff!
No, nedalo se nic dělat, vyškrábali jsme se tam. Než jsem tam vyfuněl i já, byla už keška nalezená. Zpátky se nám po těch strmých krpálech moc nechtělo a tak jsme se vrátili po hřebeni k severu a dolů o několik poznání mírnějším svahem dolů na zelenou. Je to jen nějakých 100 metrů.
Díky za kešku!

GC1612P - To je ta stra?ná skala

[FOUND] GC8DY08 - HOUBY výhled (L&&S, placed 21.9.2019)

#11765 13:38 - Chystali jsme se na Houby už předloni v červnu, ale nezadařilo se. Přišli jsme tehdy po druhém břehu, abychom odlovili kešku Malá přehrada, a kochali se nadějí, že po malé přehradě překonáme řeku a odlovíme i Houby, že.
Přehrada je však velmi pečlivě zabezpečena, ploty, branky, bodce, ... A tak nezbylo, než ponechat návštěvu Hub až na neurčitu. tedy dnešek! :D
Díky za kešku s výhledem na přehrádku!

GC8DY08 - Výhled na prehrádku

[ATTENDED] GCA8TA7 - Putování za Santinim - Želiv (martin.stoky, placed 14.10.2023 by Martin.Štoky)

#11766 14:55 - Byl jsem na prvním oficiálním Santiniho eventu v Krtinách, teď jsem byl i na posledním v Želivi a snad nic nezabrání tomu, abych byl za měsíc i na tom poposledním ve Žďáře. S těmi mezilehlými se mi už tolik nedařilo a moje účast byla, řekněme, podprůměrná.
Děkuji, Štoky, za všechno, co jsi dokázal připravit, zorganizovat a domluvit. A nejen tobě, ale i všem jspolupracovníkům a pomocníkům. Výročí Jana Blažeje díky vám všem prozářilo můj (a samozřejmě nejen můj) kačerský rok. Ukázali jste mi místa, která jsem už znal, ale především ta, která jsem neznal.
Na dnešní setkání jsem dorazil po jedné z kratších tras turistických pochodů. Doprovázel mne při tom Juřín a cestou jsme posbírali několik kešek. Turistické pochody jsou také jednou z akcí, kterých jsem se až do letoška neúčastnil. Uvidíme, zda se z toho stane zvyk, i když vím jistě, že bych je vždycky spojoval s hledáním keší.
I dalším lidem Rok se Santinim zasáhl do života. Na prvním setkání jsem se potkal se starým známým, Mifousem. příležitostný kačer přišel přilákán titulním tématem. když jsme spolu minulý týden byli v Praze po Santiniho stopách, slyšel jsem jej říkat, že letos letos už ulovil víc keší, než celá léta předtím.
No nic, už jsem poděkoval, tak snad jen - zase někdy! :D

GCA8TA7 - Príchod na event GCA8TA7 - Uplakaný záverecný ceremoniel

[FOUND] GCACJN9 - Klášter Želiv (Santini_Aichel, placed 8.8.2023)

#11767 16:34 - Indicie jsme začali sbírat již během příchodu ke klášteru. Než jsme je ale dosbírali - to víte, prohlídka kláštera, kačerský event, Októbrfest - přišel déšť. To nás ale nezastavilo, abychom kešku pod nízkou rozložitou tújí nenašli. Tedy, Juřín ji našel, moje po celodenním pochodu ztuhlá záda na mne naléhala "Neohýbej nás! Nekrč se! Nedřepej!"
Díkeš! :)

GCACJN9 - Rodokmen premostrátských klá?teru, detail GCACJN9 - Refektá GCACJN9 - Poslední vecere na strope v ?elivi GCACJN9 - Psací stroj z cerné kuchyne GCACJN9 - Psací stroj opata Tajovského GCACJN9 - Okurková monstrance

[FOUND] GC9T8HW - Výhled na Želiv (Fosťa, placed 3.5.2022)

#11768 16:55 - Chtěl jsem si dát ještě jedno pivo a pak odjet eventovým autobusem na vlak do Humpolce. Vychutnávám si první hlt Haštala, když u mne zastaví pardubácké auto a že mne můžou hodit třeba až do Brodu. Rychle jsem dopil pivo, dal vědět Juřínovi, že mám jiný odvoz a vsoukal se za dr.votu na zadní sedadlo.
Cestou do Brodu nás čekalo několik rychlých kešek. Výhled byl první z nich. Díkeš!

[FOUND] GC9Q4B9 - INRI #022 - Kříž u Beláku (Pierrine team, placed 20.3.2022)

#11769 17:00 - Už jsme dneska jeden pěkný křížek ze série odlovili s Juřínem, tenhle další jsem dal s Pardubáky. Bylo to rachlé, ani jsme nic nestačil vyfotit. Díkeš!

[FOUND] GC9QR4N - INRI #025 - u hnojiště (Pierrine team, placed 3.4.2022)

#11770 17:02 - Křížek poblíž ne zcela vábného místa, ale také pěkný. Díky za kešku!

[FOUND] GC9QR50 - INRI #026 - k Sedlici (Pierrine team, placed 29.5.2022)

#11771 17:06 - Poslední křížek, poslední keška a pak do havlíčkova Brodu na vlak do brna. Zpožděný vlak, njn, ale kdo mohl vědět, že? Díky za kešku!

Žádné komentáře:

Okomentovat