pondělí 8. února 2010

Odpoledne v Hradci Králové

Byl jsem vyslán do Hradce Králové, podívat se u zákazníka na technický problém sužující náš software a vyřešit ho. Problém, ne zákazníka. Do Hradce je cesta dlouhá a moc mne to nepotěšilo, ale služba je služba. Ostatně, kdy se člověk zase dostane do Hradce. Tož si tam aspoň ulovím pár keší.



Hradec je pěkné město. Část předválečná moderna, část dávnější historie. A řeka je tam veliká, ne jak ty naše brněnský potůčky, a krásně zamrzlá. S čím jsem ale nepočítal, byla literární plodnost hradečáků...

Snažím se lovit co nejvíc bezpapírově, obvykle si tisknu jen tabulku plánovaných cílů a mapku. Do navigace eTrex Vista HCx se listingy nedají nahrát, ale nosím v kapce Palm Centro a v něm Cachemate. A to je kámen úrazu. Cachemate má omezení na délku listingu a hradečáci jsou tak sdílní. Historie dávná i nedávná, vztah k místu a širší souvislosti. A když je to multina, tak jsou pokyny ke stagím až na samém konci. A tam je napsáno - [truncated].

Začal jsemprůběžně lovit několik multin současně, než jsem narazil na tento fatální text. A tak jsem zjistil, že jsem dobré dvě hodiny strávil sice pěknou procházkou, ale bez naděje na dosažení bodíku. Ještě že jsem cestou nasbíral i nějaké tradicionálky. A pak už jsem šel jen po nich. No, zase jsem se nechal zlákat, dokonce i jednu vyluštil, ale nenašel jsem finálku (Bílá věž). Ale co, však se do Hradce ještě někdy podívám. Nésu eště tak staré...

15:00TGC1A5HBAutobusovy terminal HK (Praedo)
15:20TGC21479KATSCHNERKA (Emeritushk)
15:53TGC1NBAFPo stopach Tyrse (Farnon G-F-D)
16:25TGC1A4GAMuzeum - Za Gocarem a Koterou I. (neski)
17:13TGC1KNJFKlicperac (Duchi & G-F-D)
18:00TGC1GRVBEmmenthal (H+)
18:44TGC14181Kozicky (paw&lucima)

Žádné komentáře:

Okomentovat