pondělí 25. října 2010

Čtvrtý týden bez ruky

24. - 27.10.2010 [FOUND] 4 T 1 U 3


24.10.201020:11TGC1M1M6BB# 8/Brnenske budovy/ aneb... (Teddy's)
25.10.201019:04UGC17N53SOS vesnicka (ailcik)
26.10.201018:39UGCRGYZPraha-Brno Brno-Praha (adp.)
27.10.201022:34UGC2C7EVDlouhy vecer (Matejaro)

[Found it] 24.10.2010 GC1M1M6 - BB# 8/Brnenske budovy/ aneb... (teddys, placed 24.1.2009 by Teddy's)

#913 20:11 - Tak už tretí návšteva na míste. Konecne jsem se trefil do chvíle, kdy se nikdo nemudlil na predstavení nebo z predstavení. Lec GPSr me zavedla cca 8 m metru od správného místa. Následovala kontrola pres Google Maps... ale to by mne zavedlo nejakých 50 m jižneji... Tak ješte jeden pruzkum okolí vstupu do divadla, aha - TA spodní... a nalezeno. Díky!

[Found it] 25.10.2010 GC17N53 - SOS vesnicka (ailcik, placed 1.12.2007)

#914 19:04 - Úlohu jsem vyrešil pomocí tabulky, vložil jsem pravidla a manipuloval s hodnotami, dokud nebyla splnena. :) Odlov v pohode, jen jsem zpocátku hledal trochu v jiných výškových sférách. BTW, keš je umístena tak, že je po 18:00 vlastne nedostupná... Díky.

[Found it] 26.10.2010 GCRGYZ - Praha-Brno Brno-Praha (adp., placed 1.12.2005)

#915 18:34 - Priznávám, že jsem se k této keši vypravil jen kvuli Hantecu. Jurín povídá, že ji má vyluštenou, tak jsem ji rychle vyluštil taky, abych se jen nevez'. A tak jsem se díky temto dvoum keším dostal na místo, o jehož existenci jsem nemel ani tušení. Pokud jsem si kopce vubec kdy povšiml, pomyslel jsem si, že tam budou zahrádky k domkum kolem.

Pri našem príchodu hrála na plácku pred pomníkem (tesne pred pomníkem) omladina fotbálek, další je povzbuzovali (no, spíš hecovali) z lavicek naproti. IMO je to dobré využití jinak mrtvého místa. Kvuli Hantecu jsme si potrebovali pomník precíst, tož jsem nasadil celovku a pristoupili jsme blíž. "Takový baterky bysme taky potrebovali," prohodil jeden ze sportovcu ke svým spoluhrácum, ale hru neprerušili. My jsme nerušili je, oni nás. Pak jsme baterku zhasli a odešli si pro kešku.

Baterka se opet uplatnila a za chvilku už Jurín držel krabku v rukou. Tož díky za objevení pro mne dosud neznámého brnenského zákoutí.

[Found it] 27.10.2010 GC2C7EV - Dlouhy vecer (Matejaro, placed 6.10.2010)

#916 22:34 - coFTF - Sedíme si v Bohunicích Na hrišti na Geopivku a v tom to zacne pípat. "Éééé, mysterka." :( "No, kouknem na ni." Pripojuji se telefonem a Donachiel diktuje kód. "Hele, rada. Co tam patrí?" A protože jsme na Geopivku docela v síle, mužeme rozjet paralelní zpracování, jedna rada, cervík, druhá rada a podivná matematika... A máme to, chvíle váhání - jsme docela v síle a Tomarctus má v aute jen pet míst - a už skáceme dovnitr a míríme smerem na _______.

Vyskáceme z auta, baterky na celech a míríme na cílové souradnice. Vysoká tráva a bejlí, prošlápnutý plot a spousta stromu. Jen ten lesopark, kdepak asi je? Po minutách hledání a šátrání v dutinách to vzdáváme. Jdeme zpet k autu, já cestou kontroluji výpocty a - MÁM TO! V prepoctu druhé rady jsme se sekli o jedna. To je jedna minuta a chyba pres kilometr. Skládáme se znovu do auta a míríme za šipkou. Ulice se mení v úzkou asfaltu, vpredu svítí zákaz vjezdu, ale vpravo odbocuje cesta. Sakra, projeli jsme nejakým rigolem! Šup na cestu a kolem osamelé stavby zase na jinou asfaltku a lesem dolu. Už je to jen 250 m, dál se jet nedá. A tak se v polobotkách, botaskách a turistických botách potácíme polem, pres potok, já cestou dál overuji výpocty, ale tentokrát už je vše bez chyb. A pak jsme zase mezi stromy, svítíme celovkami, ohmatáváme stromy a najednou Donachieluv hlas: "Prátelé... ..... ... Mám ji!"

Donachiel otvírá krabku, TB auto i kožený prívešek jdou stranou. "Logbook je dole, ješte tu nikdo nebyl," povídá Kogi - ale co když se plete? Donachiel otvírá logbook a... První strana je cistá! Propukáme v hromový jásot "Jóóóóóóó!" a sázíme razítka jedno vedle druhého. A když Donachiel zapisuje cas nálezu, rozhrnují se vetve a prichází Vulpo. O chvíli pozdeji presne z opacné strany další šramot a objevuje se JKLD: "Já hledal nejakých 300 m odsud, asi jsme neco špatne spocítali, a už si ríkám 'No nic, kašlu na to,' když tu slyším ten Váš hromový jásot!"

Ohó! Tak díky za keš! (Ale na dlouhé zimní vecery to bude chtít neco zapeklitejšího... ;))

Žádné komentáře:

Okomentovat