pondělí 25. října 2010

Výlet na výlov

23.10.2010 [FOUND] 3 M 1 T 1 U 1



15:27UGC1NY9RPocta Strojarum - Vivat, pane Kratochvíl ! (Ty a Já)
17:04MGC106ZNJedovnice Olsovec (sberac)
17:34TGC1ZPBKStudanka Sibrinka (kostroun)


[Found it] GC1NY9R - Pocta Strojarum - Vivat, pane Kratochvíl ! (Ty a Já, placed 21.3.2009)

#910 15:27 - Tož druhý pokus. Poprvé jsem se pokoušel loni, to ale bylo jiné zadání a (asi ;)) jiné finální souradnice. Nekde v lese. Nenašel jsem... Letos jsem si výsledek pekne oevinkoval a pri návšteve lunaparku u príležitosti výlovu rybníka jsme pro kešku vystoupali. Doufal jsem v hezcí výhled... :( Díky!


[Found it] GC106ZN - Jedovnice Olsovec (sberac, placed 5.1.2007)

#911 17:04 - Kešku jsme zacali lovit s Eskaver Min. a Max, ale... Pri zadávání souradnic tretí stáže jsem zapomel provést minutovou korekci a skoncili jsme daleko v lese, kde žádné, ale opravdu vubec žádné pomnícky nebyly. Eskaver, zvlášte menší cást, projevovaly s výletem již jistou nespokojenost a se slovy "Nám vubec nebude vadit, když se vrátíme do Brny samy." mne ponechaly mámo osudu. Minutová chyba, to je jen 3/4 míle, takže jsem byl brzy na stáži 3, která poteší srdce každého legitimistického monarchisty, tedy i to mé. :) Ctvirka a finálka už byly otázkou okamžiku.

BTW ty chybné souradnice by názvu kešky odpovídaly víc.

Díky za peknou procházku podzimním odpolednem!


[Found it] GC1ZPBK - Studanka Sibrinka (kostroun, placed 11.10.2009)

#912 17:34 - Po úspešném odlovu Pocty a Olšovce jsem zamíril k další nejbližší (neodlovené) kešici. Procházka hezká, studánka ale vypadá smutne opuštene, ac u velké cesty. Ale hlavne jsem nejak zapomnel na rocní období, slunícko se hodne sklonilo k obzoru a mé další plány zahnala blížící se tma...

Díky za kešku.

Žádné komentáře:

Okomentovat