neděle 18. září 2011

Den nových keší

18.9.2011 [FOUND] 2 T 2
14:46TGC2Q59CObora Holedna (Peslik)
17:06TGC1QB7YNejvychodnejsi bod Brna (Jonea, adopted by Bohusz)

[FOUND] GC2Q59C - Obora Holedna (Peslik, placed 14.3.2011)

#1900 14:46 - Byl jsem se u prasátek kouknout, jestli by tu nebylo vhodné místo pro novou kešku (nebylo). No a když už jsem tu byl, zafunel jsem si 170 metru nahoru do kopecka pro tuto, celkem novou, krabku. Díkeš!

[FOUND] GC1QB7Y - Nejvychodnejsi bod Brna (Bohusz, placed 16.4.2009 by Jonea, adopted by Bohusz)

#1901 17:06 - Ok, ok, logovat nález vlastní kešky je ponekud chucpe. Ale jak se má, Adonaj, jeden starat o adoptovanou kešku, když neví kde je? A když už ji konecne najde, tak si ji snad, za tu námahu, muže zalogovat.
Kešku jsem už neúspešne hledal dvakrát, když ješte nebyla moje, a jednou, když už byla adoptovaná. Dnes jsem vyrazil vyzbrojen plánkem od puvodního vlastníka, popisem místa od nedávné nálezkyne Lentilky a ješte jsem si vzal s sebou na pomoc esKAver. A už to vypadalo, že zase odejdeme s prázdnou. Ale nakonec se zadarilo a jako mnozí jsme kešku našel na míste, kde jsou už mnohokrát byl, na míste odpovídajícím (puvodnímu) hintu "tenký trojstrom na jižním konci louky". Puvodnímu ve významu, jato tam asi vypadalo puvodne - dnes je na míste už jen ten trojstrom...
Takže jsem našel krásnou, neporušenou genuine Lock&Lock velikosti small a v ní puvodní logbook mokrý jako hnuj.
No, dekovat asi nebudu, to už by nebylo ani chucpe, to už by hranicilo s poruchou identity! :D

Žádné komentáře:

Okomentovat