sobota 3. září 2011

MEGA

3. - 4.9.2011 [FOUND] 36 M 1 T 34 U 1
3.9.201108:49TGC2HNQQnadrazi-Chynov (adisman)
"09:00TGC2DW0PKostel Nejsvetejsi Trojice-Chynov (ZaFi-fbr)
"09:15TGC2F5NGHasicska nadrz-Nová Ves u Chýnova (ondr.h.l.a)
"15:37TGC23B3ZZÁMEK NEBÍLOVY (geo.scorpions)
"15:51TGC23BXYNEBILOVSKE HRABENKY A HRABATA III. (geo.scorpions)
"16:11UGCR6R3Prusiny (Jarmulka)
"16:34MGC22NK6TVRZ NETUNICE (geo.scorpions)
"16:46TGC23N2DVÝHLED NA PRUSÍNY (geo.scorpions)
"16:55TGC23B3NNEBILOVSKE HRABENKY A HRABATA II. (geo.scorpions)
"16:59TGC23JG2NEBILOVSKE HRABENKY A HRABATA I. (geo.scorpions)
"17:07TGC222CCSVATA TROJICE (geo.scorpions)
"17:14ZGC2NJ48CWG + GEOCOIN SHOW BOHEMIA 2011 (vojrou, geo.scorpions, Lucecitka, nosferatu XIII.)
"19:18EGC2WKNRLOGO GC LIVE - FMM EVENT (ottik5+Alice5 + Ottik6 + Weri.cz + Zegga)
"20:03TGC197Q0Javor v plynarnach (venca68)
"20:27TGC2JQNEVesely pomnik (mabecz)
"21:20TGC21EWCTURBO DOKTORAT (geo.scorpions)
4.9.201107:54TGC1AJG4Mastnik (nolada)
"08:30TGC1DDMJŽIDOVSKÁ CESTA NA PLZENSKU - PUCLICE (Jvon)
"08:59TGC2GN81Alej ke sv. Anne (nedvedi)
"09:08TGC1A2XQPoutni kostel sv. Anny (nolada)
"09:41TGC1VKQBJirovcova alej u Olesne (AHA & team)
"10:18TGC2FWXGPovodnova (100Dteam)
"10:41TGC2JVCFStola Ondrej Slik / The Ondrej Slik gallery (Pindenko a Team)
"10:53TGC2JV9Dkostel sv. Petra a Pavla v Plane (venca.s)
"12:06TGC2V632Parcik na Zlataku (Core_p)
"12:36TGC1PAJ6Kaolinove jezirko (Ucho1)
"13:08TGC2Q5C19/11 Freiheitszug (8672digger)
"13:51TGC2PZKERhönflieger (8672digger)
"14:02TGC2W8JHHalfPipe Drive-In (Fichtel)
"14:12TGC2R1TEGib Dir die Kanne (8672digger)
"15:06TGC2F01JGrenzüberschreitungen (schnorchelpeter)
"15:26TGC12FY6Kaiserhammer (Siegert)
"16:13TGC1Q2ZVMockel (cachebieraten)
"17:44TGC12G8MHrebeny - Hartenberk (turkovi.net)
"18:17TGC1DEHVShopping park Jenisov (Karlovarští Krokouši)
"18:34TGCYP26Vzpominka na Ivana Hlinku (island968)
"19:12TGC1VQCBPivovar Petrohrad (MaK_cz)
"19:44TGC2QDF3Sparta v okresnim preboru (braumici)

[FOUND] GC2HNQQ - nadrazi-Chynov (adisman, placed 2.11.2010)

#1834 08:49 - Cestou na MEGA v Nebilovech jsem udelal pár zastávek, abych vybarvil další okresy. Tohle nádraží mne mile prekvapilo, cekal jsem neco na rohu budovy, v trubce zábradlí nebo tak. Trochu mín mne potešilo, že mne GPSr neomylne vedla k vedlejšímu stromu. Ale kde je tu nejaké srdce? A tak další pokus o priblížení, z opacného smeru. A zase. Nakonec jsem zkusil vedlejší strom a hned jsem videl. ;) Díkeš, i když ta presnost...

[FOUND] GC2DW0P - Kostel Nejsvetejsi Trojice-Chynov (ZaFi., placed 22.8.2010 by ZaFi-fbr)

#1835 09:00 - Snadný odlov i když, na muj vkus, místo ponekud nápadné resp. "drzé". Ale neva. Méne snadné byly pokusy o vyfocení kostela. Od doby porízení pohlednice stromu pribylo, také povaha terénu se zmenila. No, neco jsem vyfotil. Díkeš.

[FOUND] GC2F5NG - Hasicska nadrz-Nová Ves u Chýnova (ondr.h.l.a., placed 14.9.2010 by ondr.h.l.a)

#1836 09:15 - Zvolil jsem místo pro snadné zaparkování a pak se od cesty drápal do desne strmého svahu a v duchu proklínal autora za umístení. Ale kdybych šel z druhé strany, mel bych to skoro "na rovince". Tak jsem si za odmenu aspon vyfotil vedle se pasoucí koníky. Díkeš!

[FOUND] GC23B3Z - ZÁMEK NEBÍLOVY (geo.scorpions, placed 25.1.2010)

#1837 15:37 - Nerad se ptám, když hledám kešku. Ale díky MEGA eventu ležela krabka na stole a nikoho jsem oslovovat nemusel. Díkeš.

[FOUND] GC23BXY - NEBILOVSKE HRABENKY A HRABATA III. (geo.scorpions, placed 15.8.2011)

#1838 15:51 - Když na MEGA eventu nastoupil na pódium falešný Walda, rychle jsem vyklidil pole a pridal se ke kacerstvu korzujícímu kol blízkých kešek. Pri vyjímání krabicky jsem byl (do|za)stižen dvojicí kacerek, se kterými jsem pak šel po ceste k dalšímu zastavenícku minisérie, kde se naše cesty rozešly. Díkeš!

[FOUND] GCR6R3 - Prusiny (Jarmulka, placed 2.11.2005)

#1839 16:11 - Jednoduchá mysterecka, clovek by se ani nemusel skoro zastavovat, kdyby jej ovšem výchozí souradnice neprivedli na místo odpovídající hintu, ale nejakých pet metru od správného úkrytu stage. A tak jsem si postál u zdi, zašel na hrbitov, vrátil se k zdi, zašel na hrbitov, vrátil se a našel kolegu, který navrhl nelpet tolik na souradkách (moje stará bolest ;)). A bylo to. U finálky jsme nalezli kacerku, která se ji práve chystala uklidit. A než jsem zalogovali, prišli další hledaci. To by mne zajímalo, kolik lidí si takhle predalo krabku z ruky do ruky a jestlipak se pak vrátila na správné místo... Díkeš! :)

[FOUND] GC22NK6 - TVRZ NETUNICE (geo.scorpions, placed 1.8.2010)

#1840 16:34 - Pekná multinka, škoda že vesnice není trochu zajímavejší. :( (No offense.) Celou cestu jsem byl v patách dvojici kolegu, kterí zrejme pocítali o trošicku rychleji, jen ke konci jsem je predbehl, už ani nevím, jak se to stalo. Díkeš!

[FOUND] GC23N2D - VÝHLED NA PRUSÍNY (geo.scorpions, placed 5.2.2010)

#1841 16:46 - Uff, tady jsem si teda dal. Koukám do mapy a ríkám si, že nejkratší by to bylo po kraji pole, ale tam se nepujde nejlépe. A co chudák pole, že. Tak jsem šel po silnici a když jsem byl nejakých 40 m od keše, koukám, že na ceste k ní mám porádnou zmolu. Pekne strmou a se sypkými stenami, jak se nakonec ukázalo. Nakonec jsem ji zdolal, vylezl nahoru na pole, jen abych zjistil, že ke krabce musím zase nejaký ten metr dolu. Aaaachjo... No jo, no. Ale výhled opravdu peknej! Tak díkeš! :)

[FOUND] GC23B3N - NEBILOVSKE HRABENKY A HRABATA II. (geo.scorpions, placed 15.8.2011)

#1842 16:55 - Pri hledání krabky jsem se potkal s kolegou z Nemec, pro kterého to byla v Nebilovech poslední keška. Ríkal, že už mírí s manželkou do Prahy, kde by chteli ješte za svetla taky neco odlovit. Snad jim plán vyšel. Díkeš!

[FOUND] GC23JG2 - NEBILOVSKE HRABENKY A HRABATA I. (geo.scorpions, placed 15.8.2011)

#1843 16:59 - Tož hledání téhle krabky jsem už v pameti nepodržel. Žádný príbeh, žádná vzpomínka. :( Sorry a díkeš!

[FOUND] GC222CC - SVATA TROJICE (geo.scorpions, placed 28.4.2011)

#1844 17:07 - Cestou ke keši jsem minul tuším dve skupinky korzujících kaceru. A když jsem sedel na stráni u cesty a za vzdáleného zpevu Karla Emanuela Gotta logoval, prišel další kolega a zacal hledat na nesprávném míste, jako pred chvílí já.
"Tam není", povídám.
"Opravdu? Víš to jiste?"
"Jasne, mám ji totiž v ruce. A navíc jsem ji našel jinde," odpovedel jsem z úsmevem.
Pak jsem mu ji predal a spechal na zámek, abych stihl slosování tomboly. ;) (Zbytecne jsem spechal...) Díkeš!

[ATTENDED] GC2NJ48 - CWG + GEOCOIN SHOW BOHEMIA 2011 (geo.scorpions, placed 3.9.2011 by vojrou, geo.scorpions, Lucecitka, nosferatu XIII.)

#1845 17:14 - Slyšel jsem na MEGA radu výtek a stížností. Že byl komercní, že šlo jen o propagaci jednoho geoobchodu apod. Me se event líbil. Byl pekne sevrený, na jednom míste, pohodový. Pravda, volil bych asi jiné zpeváky. Dal bych si vetší pozor na to, aby nedošlo jídlo a pití. Víc bych dbal na dodržování casového plánu. Vykašlal bych se na obložené mísy a radši rozdal stravenky. Ale celkove se mi v Nebilovech líbilo. Stánky mi nevadily, jsou na každém vetším eventu, cekám je a vyhovuje mi, že se mužu na veci podívat na živo a ne jen na fotkách Hudební produkce mi až na falešného Waldu a Karla taky celkem vyhovovala. A rád jsem v davu poznával a potkával známé tváre. Díkeš!

[ATTENDED] GC2WKNR - LOGO GC LIVE - FMM EVENT (ottik5+Alice5, placed 3.9.2011 by ottik5+Alice5 + Ottik6 + Weri.cz + Zegga)

#1846 19:18 - Na tuhle taškarici jsem se opravdu tešil. A nezklamal jsem se. Jen jsem myslel, že ctverce budou vetší.
Samotná realizace mne ponekud prekvapila - a myslím, že organizátory taky. Ve chvíli, kdy jsme nad hlavy zvedli ctverce s logem, prestali jsme prakticky úplne slyšet povely predávané už tak slabým megafonem. Asi by bylo lepší, kdyby clovek s megafonem stál na ploše, vedle otácecu a prijímal povely o reditele treba vysílackou. Možná by megafonistu mohlo být i víc, na každou stranu jeden.
Ale nakonec se to myslím povedlo. BTW, stál jsem na pozici K14. :) Díkeš!

[FOUND] GC197Q0 - Javor v plynarnach (venca68, placed 9.2.2008)

#1847 20:03 - Jen co jsem v Nebilovech domotal logem, skocil jsem do auta hurá vybarvit pár dalších okresu, že jo, když už je clovek tak daleko od domova. A tak jsem se poprvé v živote dostal i do Rokycan. Odlov celkem v pohode, byt místo bylo i pres pocínající nocní hodiny docela živé. Inu, parkovište. Díkeš!

[FOUND] GC2JQNE - Vesely pomnik (mabecz, placed 26.11.2010)

#1848 20:27 - Najít krabku mi chvíli trvalo. Na daných souradnicích nic, tak jsem zašel až k "titulnímu" pomníku. Tam - samozrejme - také nic. Po návratu už byly "dané" souradnice trochu jinde, ale kde tady ukrýt keš? Leda snad do té díry, jak do ní lidi cpou odpadky... Pockat, to nejsou odpadky! ;) Díkeš!

[FOUND] GC21EWC - TURBO DOKTORAT (geo.scorpions, placed 27.11.2009)

#1849 21:20 - Tak jsem si chtel odlovit kešku v okrese Plzen-mesto. A abych neplýtval casem, tak si k tomu strihnout ješte jeden doktorát. Jenže... Co jsem vlastne cekal, že? Když se v Plzni na právech "studuje", "píše" diplomka a "obhajuje" titul, mohl jsem cekat, že keš bude opravdu v "Plzni"? A tak mi zustala na mapce taková malá bílá skvrnka. ;) Díkeš a tady díky za diplom! Užijte si mé dve petky.

[FOUND] GC1AJG4 - Mastnik (nolada, placed 27.3.2008)

#1850 07:54 - Priznávám, že jsem ke keši dojel autem až na vzdálenost jednoho metru. Normálne to nedelám, ale snažil jsem se najít místo k zaparkování co nejblíž a najednou koukám, že je prede mnou cílová kaplicka... Vystoupím, zameruju a hle! Stojím prakticky u kešky.
Díky za kešku a omlouvám se za - opravdu vyjímecne - necitlivý príchod.

[FOUND] GC1DDMJ - ŽIDOVSKÁ CESTA NA PLZENSKU - PUCLICE (Jvon, placed 30.1.2009)

#1851 08:30 - Rád navštevuju židovské památky. Obdivuju tenhle národ, jak dokázal celá staletí prežívat v prostredí, které mu nebylo prátelské, které si z nej delalo povestného obetního beránka ci spíše kozu vhánenou do poušte, a pritom si zachovat svoji kulturu, vzdelanost a víru. A tak díky za ukázání tohoto hrbitova a seznámení s historií obce, které sloužil. Díkeš!

[FOUND] GC2GN81 - Alej ke sv. Anne (nedvedi, placed 17.10.2010)

#1852 08:59 - Moc pekná alej. Díkeš!

[FOUND] GC1A2XQ - Poutni kostel sv. Anny (nolada, placed 11.3.2008)

#1853 09:08 - Moc pekná alej. Priznám se, že jsem ji celou projel vozem a to i presto, že byla prehrazená padlým stromem. Jako mnozí prede mnou jsem jel objel pres pole.
I kostel je pekný, žel dost zanedbaný, stejne jako kaplicky kolem. Fakt je, že víra dnes lidem - vcetne mne - moc neríká, stejne jako obrady kolem ní. A chápu, že i když i když je toto místo krásné, stává se zbytecným. Možná je lepší nechat ho zchátrat, než je umele udržovat - to bysme jinak za chvíli žili v jednom obrovském muzeu, nemyslíte?
Díkeš!

[FOUND] GC1VKQB - Jirovcova alej u Olesne (AHA & team, placed 21.9.2010)

#1854 09:41 - Další pekná alej, kterou jsem dnes navštívil. Inu, "Sudety". Prijde mi, že naši bývalí nemectí spoluobcané meli ke stromum o dost vrelejší vztah než my, Slované, nezdá se vám? Protože kde vetšinou najdete pekná stromoradí, než v pohranicí? At je to v Cechách, na Morave nebo ve Slezsku. (Fakt teda je, že Cechy zas tak dobre neznám a možná je to všechno jen muj dojem.) Díkeš!

[FOUND] GC2FWXG - Povodnova (100Dteam, placed 16.10.2010)

#1855 10:18 - Pekné místo. prijel jsem k nemu po jakési sub-okresní silnicce a zaparkoval na okraji louky. Pomalu jsem došel ke kešce a zatímco jsem logoval a koukal na vodu zurcící po malém splávku, prišly dve mudlice se psy. A tak jsem se k auto vracel oklikou, abych tolik nezduraznil smer své cesty a umístení kešky. Díkeš!

[FOUND] GC2JVCF - Stola Ondrej Slik / The Ondrej Slik gallery (Pindenko, placed 28.11.2010 by Pindenko a Team)

#1856 10:41 - Nebylo úplne snadné kešku vyzvednout. U štoly nebyl zrovna žádný turista a tak paní z pokladny vycházela ven, povídala si s kamarádkou, co šla kolem, nebo jen tak neco rovnala. Clovek motající se kolem a nedožadující se vstupu do štoly (tj. já) byl docela podezrelý. A ten signál, tady na svahu kopce není nic moc. A tak jsem kroužil kolem a (marne) hledal kompas. Až po drahné chvíli mne napadlo, že hint muže znamenat i neco úplne jiného. A tak když bezdomovec dopil svuj (první?) ranní lahvác a paní z pokladny konecne zalezla do domecku, dostal jsem se k odlovu. Díkeš!

[FOUND] GC2JV9D - kostel sv. Petra a Pavla v Plane (venca.s, placed 28.11.2010)

#1857 10:53 - He, he! Chvilku mi trvalo, než mi došlo, kde keška je! Obešel jsem kostel, prohlédl tuje ci cypriše ci co to tam roste, polechtal draka po bríšku. A nic. A tak mi to došlo. :) Díkeš!

[FOUND] GC2V632 - Parcik na Zlataku (Core_p, placed 29.4.2011)

#1858 12:06 - No, nedivím se, že než jsem stacil zalogoval, byla keš archivovaná. Zamerení moc nesedelo a krabka byla na míste, kde se nenápadne hledat nedalo.
Obešel jsem parcík, prohlédl stromy prohlížel všechna místa naproti sloupum.
"Hledáte tu krabici?" volá na mne paní z okna nedaleké vilky.
"No, co jsem mel ríct? "Jo hledám, ale nejde mi to."
"Tady blíž k nám, kousek od toho drevenýho sloupu," radí paní. "Nekde u kraje silnice prý je."
Rídím se pokyny a hledám, ohýbám se a šátrám.
"Máte ji?" volá paní.
"Jo už jsem ji našel, díky!" odpovídám.
"No, tady ji hledá hodne lidí. Já ráda poradím. Odkud jste?"
"Já su z Brna."
"No to jste daleko od domova. Že se vám chce takovou dálku."
"Mám tady cestu kolem, tak jsem se tu zastavil."
"Tak to jo."
"Tak díky, ješte jednou, a naschle," povídám, mám už dologováno a je cas pokracovat.
Tak díky za krabku. :)

[FOUND] GC1PAJ6 - Kaolinove jezirko (ucho1, placed 30.3.2009 by Ucho1)

#1859 12:36 - Kdybych k jezírku prišel nepoucen, asi by mne nenapadlo, že je kaolinové. No, však on je kaolín vlastne jen takové (ne)obycejné bláto, že jo. Díkeš!

[FOUND] GC2Q5C1 - 9/11 Freiheitszug (8672digger, placed 13.3.2011)

#1860 13:08 - An ordinary place with an unusual history. I'm glad to have learnt, that September 11 can mean also something else than attack of religious fanatics against the West shortly misused to reduce our freedoms. I'm happy for those who managed to escape the communist regime, then in 1951.
Well, thanks for the cache. The first I've found in Bavaria, specifically, and in Germany at all. :)

[FOUND] GC2PZKE - Rhönflieger (8672digger, placed 9.3.2011)

#1861 13:51 - What a place! I've ever imagined Germany as a country of neatness and tideness. Well, just joking. ;) Thanks for the cache!

[FOUND] GC2W8JH - HalfPipe Drive-In (Fichtel, placed 15.5.2011)

#1862 14:02 - TFTC.

[FOUND] GC2R1TE - Gib Dir die Kanne (8672digger, placed 28.3.2011)

#1863 14:12 - Clever hide! I enjoyed it a lot. A thanks to my tall stature and, so, long arms, I could pick it without any tool. Thanks!

[FOUND] GC2F01J - Grenzüberschreitungen (schnorchelpeter, placed 11.9.2010)

#1864 15:06 - Eager to visit a quary near toi former germen-german border I followed my GPSr on to top of it, just to realize, that the cache is just down below me. Well, I should have done more preparation and translate the listing beforehand... Thanks for the cache!

[FOUND] GC12FY6 - Kaiserhammer (Siegert, placed 28.4.2007)

#1865 15:26 - [CZ> Tož, ted nevím, jestli psát cesku nebo anglicky. Keška má nemecké jméno, stejne jako autor, ale leží v Cesku, kde žije i autor, ale já k ní prišel z Nemecka, pác to bylo blíž autem... ;)
Na tomhle míste jsem už jednou byl a to 15. kvetna 2008. Koncili jsme tady a kamarádem Jurínem náš prechod Ceské republiky, od Hrcavy - cesko-polsko-slovenského trojmezí - až sem, na trojmezí cesko-sasko-bavorské. Tehdy jsem ješte nekaceril, i když svých prvních šest keší jsem už našel. GPS jsem si koupil kvuli této akci, abych mohl zaznamenávat naši trasu a on-line ji zverejnovat. A mezi návody k prístroji jsem našel taky letácek na geokešing. A tak se to stalo... :) Ale behem prípravy na pochod mne ješte nenapadlo, že bych mohl cestou sbírat kešky.
[EN> I'm not sure whether to write in Czech or English. The cache has a German name, as well as its owner, but it lies in Czechia, where its owner lives, too, but I came from Germany, because I could get nearer to it with my car.
I've visited this place already on May 15, 2008. Me and my friend Jurín finished here our trail across the Czech Republic. We came from Hrcava, the Czechia-Poland-Slovakia border triplex, to here, the Czechia-Saxony-Bavaria one. I didn't hunt for caches, then, although I had already my fisrt six. I bought my GPS because of this project, to record and publish on-line our daily advances. And between the manuals I'd founda leaflet about geocaching. And so it happened... :) But when I was preparing for the march, I didn't thought about picking caches along the route, yet.
Díkeš! / Thanks for the cache!

[FOUND] GC1Q2ZV - Mockel (cachebieraten, placed 15.4.2009)

#1866 16:13 - Former railway tracks are rewarding objects, you can find in countryside. I like them. It's a bit (lot?) sentimental for me, visiting the places once used by humanity and now reclaimed by nature. They were always small facility, which would serve the environment well even today, but weren't economically interesting enough to sustain or, as in this case, to be repaired.
Tahanks for the cache.

[FOUND] GC12G8M - Hrebeny - Hartenberk (turkovi.net, placed 28.4.2007)

#1867 17:44 - Krušnohorí si spojuji hlavne s prírodou znicenou težbou hnedého uhlí. Ovšem cesta k této keši mi pripomnela, že kraj severne od Ohre býval až do poloviny dvacátého století považován za nejkrásnejší cást Cech. Už cestou od hranicního prechodu v Lubech projíždíte krajinou úžasných údolí, jakou byste ocekávali spíš nekde v odlehlých cástech karpatského oblouku a ne zde, uprostred civilizace, nedaleko úhledného Bavorska a velkých mest západních Cech a jižního Saska. Pak divocina skoncí a jedete po témer nudné náhorní plošine. Ale pak projedete Hrebeny a všechno zacíná znovu, vaše auto jede po traverzující lesní ceste (žádný zákaz, oficiálne je to asi silnice) až k ruinám jakého prumyslového objektu. A tady hledáte keš.
Krásné místo, musím se sem nekdy vrátit a prochodit to tady. Díky za kešku !

[FOUND] GC1DEHV - Shopping park Jenisov (Karlovarští Krokouši, placed 22.6.2008)

#1868 18:17 - Krátká zastávka cestou domu z nebilovského MEGA eventu. Ale našel jsem si i trochu casu na prectení naucné cedule informující o historii tohoto místa. Díky za další okres! ;)

[FOUND] GCYP26 - Vzpominka na Ivana Hlinku (island968, placed 5.10.2006)

#1869 18:34 - Zbytecné smrti velkého ceského sportovce jsem si pred casem všiml i já, který se o sport nezajímám. Veškeré to pobíhání, pojíždení a poskakování mne proste nebaví, ani aktivne a zvlášte ne pasivne. Ale kdo umí, umí, to respektuju. Díkeš!

[FOUND] GC1VQCB - Pivovar Petrohrad (MaK_cz, placed 10.7.2009)

#1870 19:12 - Pred dávnými casy, kdysi v minulém tisíciletí, jsem byl v nedalekém Stebne na nedobrovolné chmelové brigáde. Ve chvílích volna jsme došli až do Petrohradu, objevili opuštenou kapli nahore na kopci a pohrávali si predstavou prijet sem nekdy týden po zacátku listopadu a rozesílat pohlednice "Pozdrav z Petrohradu zasílá Bob, 7. listopadu 19XX". Ale starý pivovar jsme nenašli. Takové duležité místo!
Škoda, že už nevarí. Ale aspon úplne nezpustnul, jako mnoho jiných, a slouží necemu užitecnému. Díkeš!

[FOUND] GC2QDF3 - Sparta v okresnim preboru (braumici, placed 20.3.2011)

#1871 19:44 - Tak, poslední keška na okružní ceste domu z Nebilovského MEGA eventu. Už se stmívá, domu je to ješte daleko a ráno se vstává do práce. Tak díky za tuto kuriozitku! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat