pátek 4. listopadu 2011

Malé listopadové geokačerské odlovy

4. - 9.11.2011 [FOUND] 2 T 1 U 1
4.11.201118:28UGC1HFPDFUTURAMA - Planet express (janvanek)
9.11.201118:58TGC373JYSvermova (MatejH)
11.11.201111:11EGC32EWT11-11-11 11:11PM na 11 minut (Kuratkoo)

[FOUND] GC1HFPD - FUTURAMA - Planet express (janvanek, placed 20.4.2009)

#2225 18:28 - Krabicka rozlovená cca pred týdnem, ale stage 1, jak známo, neexistovala. Ale Jurín mi sveril, co tam on našel a zacali jsme se domlouvat na spolecném odlovu a prípadném obnovení stage 1. Jenže mne nakonec premohlo lovecké šílenství a odlovil jsme si krabku sám, hlavne abych mohl co nejdrív, pokracovat na další díl série. (K tomu ale zatím nedošlo...) A ted když loguju, tak koukám, že v mezidobí byla stage 1 obnovena mnohem akcnejším kacery. Tak díky...

[FOUND] GC373JY - Svermova (MatejH, placed 3.11.2011)

#2226 18:58 - Domluvili jsme se s esKAver. že cestou na stredecní geopivo vyzvedneme tuhle krabku. Tak jsme vystoupili, GPSr ješte nefixované, a já tak nahlas uvažuju, který to konec nástupište to asi bude. A najednou Katka hlásí, že se jí GPSka chytla a že je keš tesne u ní. A tak koukámje, ale nic nevidíme. A mezitím prijde Mutek a tak už nevidíme tri. A to presto, že známe fotohint... Zacaliu jsme uvažovat, že by to chtelo baterku. A tak o tom tak mluvíme, asi minutu a furt nikdo nic. Tož nakonec jsem tu baterku vytáh' já - a k našemu prekvapení byl fotohint na míste, jen v trochu jiném merítku, než jsme cekali. :D Díkeš!

[ATTENDED] GC32EWT - 11-11-11 11:11PM na 11 minut (Kuratkoo, placed 11.11.2011)

#2227 11:11 PM - Druhý XX-XX-XX XX:XX:XX event v sérii na stejném míste. Letos ze samých stejných císel. A príští rok naposled, na príštích devadesát let, pokud tedy nejakých príštích devadesát let ješte bude...
Nahoru na kopec jsem dorazil cca v 11:00 PM a to už se tu mackal docela pekný dav. Došel jsem až skoro ke skruži a koukám, že prímo prede mnou stojí esKAVER. A jak tam stojím a cekám, ze tmy kolem se ozývá "Ahoj Bohuszu!, "Zdar Bohuszu!", ale já, se svojí asi šeroslepostí, mžourám kdo to je a když už znám ten hlas a smer, tak poznávám známé kacery a kacerky, ale nemužu delat nic víc, než odpovídat na pozdravy, protože sám nikoho, kdo ješte nepromluvil, nepoznávám... :)
Konecne doráží otec eventu Kure a zacíná odpocítávání. Dav se scukne a tlací se ke stredu. A i když stojím snad jen metr od logbooku, dobrou minutu, ne-li víc, se k nemu nemohu dostat. Kacerstvo mezi mnou a logbookem se totiž nespokojuje jen se zalogováním, ale vytahuje mobily a fotoaparáty, fotografuje a zavazí. Mezitím se z okraju tlací další. Nekdo si všímá eskaVER a, zrejme v dobrém úmyslu, zvyšuje paniku výkriky "Jsou tu deti, sakra! Dávejte pozor, jsou tu deti!" Konecne se mi podarí odstrcit dva "fotografy", prdnu razítko na toaleták (technikou razítkování prostého) a snažím se opustit centrum. Ale není to tak snadné, všemi smery se tlací další loguchtiví. Ano, takto asi vypadá gravitacní zhroucení. Ale to je jen takový myšlenkový experiment, ve skutecnosti gravitace funguje v muj prostech (a vlastne i v prospech tech, co mne nechtejí pustit ven, i když si to asi neuvedomují) - stací se trochu predklonit, a mých 130 kilo z mých 194 cm výšky mi rozráží cestu ven a už jsem na samém horizontu událostí, kde poklidne postávají ti, kdo už mají zalogováno, spolecne s temi, kdo nikam nespechají.
Zdravím se s dalšími známými, dokonce s lidmi, které jsem dlouhá léta nevidel a ani netušil, že taky kacerí. Ale vím, že mi v 5:02 AM jede vlak a tak se dlouho nezdržuju a peláším u kopce odlu, k autu a domu, za nekolika málo hodinami spánku.
Díky, Kure!

Žádné komentáře:

Okomentovat