neděle 29. listopadu 2015

Advent

29.11.2015 [FOUND] 2 E 1 U 1

16:20EGC6425CAdventni geolodicka III. (šamanpepa)
18:48UGC1AGX5Vila amalka / Sprite Amalka´s (night cache) (Šlapátor, Psymorf)

[ATTENDED] GC6425C - Adventni geolodicka III. (šamanpepa, placed 29.11.2015)

#5042 16:20 - Po roce zas k Boskovicům. Zas pozdě, ale nebyl jsem "úplně" poslední výpustec. Lodičky letos plovaly moc krásně, dokonce i ta má dojela až ke splavu u náhonu a svíčka jí hořela snad ani ne deset metrů před závěrečnou katastrofou. A musel jsem poprosit Draconia, aby za mne dal desetikorunu za dřívko. (Kurňa, nebyl jsem loni taky bez peněz?) A zdržel jsem se tak dlouho, že jsem se potkal i s Pepou , né šamanem, Joneou! :)
Díky za pozvání a pěknou akci plnou plovoucích světýlek! Za rok zase! :D

[FOUND] GC1AGX5 - Vila amalka / Sprite Amalka´s (night cache) (Psymorf, placed 25.3.2008 by Šlapátor, Psymorf)

#5043 18:48 - Stejně jako loni jsem se i letos po šamanském pouštění adventní lodiček vypravil na noční keš.
Víla Amálka se změnil v noční keš docela nedávno a jde jí to k duhu! Cestičku má krásnou, světýlka ještě nechybějí. Kolem se povalují vzorečky letošního sněhu, z oblohy padá cosi, co se sněhem ještě nestalo. A já škobrtám po svazích kolem skal, občas dám menší taneček, když uklouznu na vlhkém kořenu, ale netrvá to dlouho a jsem u skrýše lesní svůdkyně. Ale ouha! Nikdo doma! Jen zásoba dřívek, zima bude asi tuhá!
Tak díky za pěknou noční procházku, budu doporučovat! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat