pátek 17. června 2016

KoPr16

Druhý pokus o zdolání pověstného nočního pochodu ze Svatého Kopečku na Praděd. Ač téměř na pokraji smrti vyčerpáním, tentokrát byl pokus úspěšný!

17. - 18.06.2016 [FOUND] 11 E 1 R 2 T 8

17.06.201621:51TGC5NZPHTesikovsky mlyn na kole (Tesman Pavel)
"22:05RGC61HD5MINERALNI PRAMENY - TESIKOVSKA KYSELKA (amax01)
18.06.201600:58TGC3JZ56Dalovska vyhlidka (jindron)
"05:51TGC67BGATextilni provoz,Rymarov (pepino23)
"07:37TGC4ADP4Spulkarna (fana800)
"07:51TGC5JPT8Zamecka brana (Paťásci)
"11:59TGC35DKTJeleni studanka / Deer Spring (ferry66)
"13:30RGC20FNDPetrovy kameny/Peter's Stones (Tinah&Power Team)
"14:58TGCXN9XPraded_1492m (George_CZ)
"15:25EGC6EE7RGeoKoPr 2016 (Gelda, CykloDav)
"15:31TGC64Q4BPraded (Yarda1)

[FOUND] GC5NZPH - Tesikovsky mlyn na kole (Tesman Pavel, placed 07.03.2015)

#5304 21:51 - První keška nalezená během dlouhého to pochodu. Ještě docela čerstvý, vždyť jsme pochodovali sotva nějaké čtyři hodiny! :D Díkeš!

GC5NZPH - Cestou k Ti?íkovskému mlýnu

[FOUND] GC61HD5 - MINERALNI PRAMENY - TESIKOVSKA KYSELKA (amax01, placed 15.08.2015)

#5305 22:05 - Earthku jsem navštívil v noci, v rámci akce GeoKoPr 2016. Na chvíli jsem se tu posadil, odpočal si, doplnil zásoby vody - a přitom změřil vydatnost pramene. Ale... záznamy už nemám. Se uvidí, jestli to, co jsem si teď, po čtyřech letech, vydoloval z hlavy, odpovídá skutečnosti, nebo se budu muset k prameni vypravit znovu a poslat ownerovi opravné odpovědi... xx(
Díky za kešku.

GC61HD5 - A tohle je ten pramen GC61HD5 - To jsem já, Bohusz, u toho pramene

[FOUND] GC3JZ56 - Dalovska vyhlidka (jindron, placed 08.05.2012)

#5306 00:58 - Během pochodu ze Svatého kopečku na Praděd jsem se, jak jinak, snažil lovit kešky. Ale, jak jinak, jen ty, co nebyly moc daleko od trasy pochodu - přece jenom to je kus cesty, že! :D Tahle kritéria splňovala! Díkeš!

[FOUND] GC67BGA - Textilni provoz,Rymarov (pepino23, placed 24.11.2015)

#5307 05:51 - Po dlouhém pochodu ze Svatého kopečku jsem nad ránem dorazil do Rýmařova, města, kde přede dvěma roky moje cesta skončila. A málem se to stalo i letos.
Nevím, co mne to napadlo, ale dospěl jsem k názoru, že nejlepší potravou na pochod budou banány. Ovšem kolem druhé v noci jsem už měl banánů plné zuby, bolelo mne z nich břicho a teď, k šesté hodině, jsem už pociťoval dcela slušnou hypoglykemii...
Jak jsem kešku našel a kde, si tudíž vůbec nepamatuju. xx( Nicméně, díkeš!

GC67BGA - Zkuste to bez drátu! // 5:19 GC67BGA - Rodí se nový den // 4:43 GC67BGA - Roznícená nálada // 3:44 GC67BGA - Vítejte v drsném kraji! / 2:52

[FOUND] GC4ADP4 - Spulkarna (fana800, placed 22.04.2013)

#5308 07:37 - Právě jsem se zotavil z docela nepěkné hypoglykemie, která mne přepadla právě ve chvíli, kdy jsem si na nedaleké benzince objednával snídaní. Napojen, nakrmen a odpočit jsem se ztrátou cca 1,5 hodiny pokračoval dál v cestě na vrchol Pradědu. Díky za kešku.

[FOUND] GC5JPT8 - Zamecka brana (Paťásci, placed 03.01.2015)

#5309 07:51 - Kvůli zámecké bráně jsem si trochu prodloužil svoji pochodovou trasu, místo abych to vzal pěkně rovnou po silnici na Starou ves a odsud nahoru do kopců, odbočil jsem na červenou značku. Může se to zdát jako malá zacházka, ale když už pochodujete od šesti večer, jdete ze Svatého kopečku na Praděd a právě jste si prožili hypoglykemický záchvat, kdy se vám tmělo před očima, tak si každý metr rozmyslíte... ;) Ale keška je keška! :) Díkeš!

GC5JPT8 - Ohlédnutí za zámkem GC5JPT8 - Zámecká to brána GC5JPT8 - Zámek Janovice GC5JPT8 - Bývalý to Harrachuv pivovar podruhé GC5JPT8 - Bývalý to Harrachuv pivovar GC5JPT8 - Gazebo u bývalého pivovaru GC5JPT8 - Stavidlo na suchém náhoni

[FOUND] GC35DKT - Jeleni studanka / Deer Spring (ferry66, placed 28.09.2011)

#5310 11:59 - Odloveno po výstupu na hřeben Vysoké hole cestou na Praděd. Už je to mnoho let, co jsem v Jeseníkách nebyl a úplně jsem koukal, že to tady nahoře vypadá jak v horách! :D
Díky za kešku!

GC35DKT - Pitadvacet minut za Jelení studánkou GC35DKT - Dvacet minut za Jelení studánkou GC35DKT - Deset minut poed Jelení studánkou GC35DKT - Pul hodiny poed Jelení studánkou

[FOUND] GC20FND - Petrovy kameny/Peter's Stones (Tinah&Power Team, placed 02.11.2009)

#5311 13:30 - Před cca čtyřmi lety jsem navštívil tuto earth cache. Byl jsem poněkud unavený, měl jsem za sebou cca 70 km pochodu ze Svatého kopečku u Olomouce a čekal mne ještě sestup k Ovčárně a výstup na Praděd. Snad proto jsem přehlédl některé požadavky. Konkrétně:
Na mé fotografii nejsou Petrovy kameny, ale jen Praděd a kus zábradlí kolem stezky k Ovčárně.

    Pořídil jsem si jen jednu fotografii Petrových kamenů, bohužel prakticky ze stejné strany jako je fotografie v listingu, a mohu tedy vypočíst jen dva ze tří požadovaných rozměrů.

A tak mi nezbývá než doufat, že budou owneři shovívaví. 8) Díky za kešku! ----------
P.S. Když na to teď zpětně koukám, vidím, že ty Petrovy kameny na mé fotce jsou. Jen jsou na místě, které zrovna zastínil jeden z oblaků a tak splývají s lesem v pozadí. Ale jsou tam! :D

GC20FND - Bohusz a Petráky GC20FND - Petráky na dohled!

[FOUND] GCXN9X - Praded_1492m (George_CZ, placed 10.08.2006)

#5312 14:58 - Je to už pomalu čtyři roky, co jsem tu šel poprvé. Pamatuju si, jak jsem tu stál, váhal, zda pro kešku jít - měl jsem v nohách nějakých 70 km, možná i víc. No, musel jsem nahlédnout do záznamů (fields notes), abych se ujistil, že jsem se nakonec ztopořil a pro kešku tehdy zašel. :D Letos, předevčírem, v neděli 10. května, jsem tu byl znovu. Kešku jsme hledali s Lýdou a hledali jsme vlastně nanovo. Ale tahle se dobře hledá. :I Díkeš!

GCXN9X - Cestou ke ke?ce

[ATTENDED] GC6EE7R - GeoKoPr 2016 (Gelda, placed 17.06.2016 by Gelda, CykloDav)

#5313 15:25 - Na GeoKopr jsem koukal už dávno a jednou, v roce 2014 jsem se o něj i pokusil. Ale někdo mi poradil, že na takový dlouhý pochod se nosí běžecké boty. A já se tou radou řídil... xx(
V noci napadla rosa a nad ránem bylo v botách jako v pařeništi. Vzdal jsem po 50 km, odbelhal se k silnici a zavolal si taxík na autobusové nádraží v Rýmařově. Olomouckou MHD jsem jel bosky a jestli jsem se obul do auta, to už si nepamatuju, ale asi jo. Šlapat pedály těma rozmáčenýma nohama by bylo asi horší, než v botách. Možná jsem měl v autě náhradní boty. Nevím, je to už šest let.
Tentokrát, před čtyřmi roky, jsem si vzal boty normální, turistické. Ale nějak mne napadlo, že vhodné jídlo na tuhle cestu budou banány. Nakoupil jsem jich pár kilo a kolem druhé v noci mi z nich už bylo opravdu špatně. Pak jsem čtyři hodiny nejedl a když jsem dorazil do Rýmařova na benzinku, málem jsem zkolaboval od hypoglykemie.
Ale ustál jsem to, nasnídal se a šel jsem dál.
Na kopec jsem dorazil nejspíš jako poslední. Cestou z Ovčárny jsem potkával šťastnější (a úspěšnější) spolupochodníky.
"Tak, splněno, už nikdy!" říkal jsem jim.
"Však počkej za rok! To ti nedá," odpovídali mi.
Za rok jsem na KoPr zapomněl a když jsem jsem si zase vzpomněl a začal hledat, kdy že bude, zjistil jsem, že ročník 2016 byl předposlední... Njn.
Tak tedy, velký opožděný dík, za úžasný zážitek, který, vzhledem přibývajícím létům, nevím jestli někdy zopakuju, natož překonám. Ale, ještě nehážu flintu do žita, uvidíme! :D
Tož ještě jednou: Díky!

GC6EE7R - Výhled, a? do Polska! GC6EE7R - Stoupání na Pradid GC6EE7R - Bohusz a Petrovy kameny (ve stínu) GC6EE7R - Vysoká hole GC6EE7R - Pod Velkým Májem GC6EE7R - Výhled na Malý kotel GC6EE7R - Pod Jelenkou GC6EE7R - Pila ve Staré Vsi GC6EE7R - Janovický zámek zezadu GC6EE7R - Zámecká brána

[FOUND] GC64Q4B - Praded (HEEJa, placed 07.10.2015 by Yarda1)

#5314 15:31 - Kešku jsem nenašel. Nohy mne bolely, seděl jsem na lavičce a sbíral síly. Věděl jsem, že se keška špatně hledá a že síly budu potřebovat. Mezitím kešku hledali jiní "účastníci zájezdu", rozuměj, "dálkového pochodu" GC6EE7R GeoKoPr 2016. když mne viděli, zželelo se jim mne a kešku mi podali a pak zase uklidili. Byl jsem rád.
Ale letos, předevčírem, v neděli 10. května 2020, jsme na místo dorazili s Listri, která ji ještě neměla odlovenou. A já nevěděl, co hledat... Hledali jsme přes půl hodiny. A našli jsme. Hlavně kvůli pečlivému studiu logů jiných nálezců a dohledávání pomocných indicií. Nemohli jsme tomu uvěřit: Vždyť tady jsme hledali už několikrát! Jaktože jsme kešku neviděli? Je to tak. Je dobře skovaná. A nejlíp ji skovává její hint. ;)
Díkeš! :)

GC64Q4B - Je tady nádherni!

Žádné komentáře:

Okomentovat