neděle 5. června 2016

Vranovské Zádyjí

5.6.2016 [FOUND] 12 [DNF] 1 B 1 M 1 T 10

11:25TGC5TCDHVranovska hraz (radkoff)
12:12BGC5TVYMPevnostni muzeum / Museum of Fortifications (raptorking)
12:31TGCY376Zamek Vranov nad Dyji / Vranov nad Dyji Chateau (Popokatepetl07 (adopted from Ivomir))
12:59TGC1WEHPKamenny Most (Vranov n.D.) (Formengil)
13:31TGC5C7W9Cache u Zelene hvezdy (Carl Carlson)
14:00TGC4TX0EVyhlidka u krizku (TomiCz)
16:31MGC2MTBTCornstejn (funking)
16:44TGC2D095To je ale vyhled! / What a nice view! (fiksici)
17:18TGC2755YFrejstejn (Popokatepetl07)
18:28MGC2CPZQZrcadlo hvezd (zde)
19:28TGC4T4T3Der Schiedsspruch von Kaiser Friedrich Barbarossa (Austrian_Terrakate)
20:25TGC1Y0YANeviditelny rybnik (zde)
21:49TGC1CYFKZidovsky hrbitov (Popokatepetl07 (adopted from SirSkluzman))

[FOUND] GC5TCDH - Vranovska hraz (radkoff, placed 28.4.2015)

#5287 11:25 - První keška z plánované dlouhodobější akce vylovování různých záříčí a předříčí, míst oddělených od zbytku toho či onoho státu tokem větší či menší řeky (rozuměj "či potoka").
Zde jsem chtěl zaparkovat co nejblíž, tj. využít "Parkoviště před hrází", ale vlídný hlídač parkoviště mi sdělil, že městská rada rozhodla, že si lze zaplatit jen celodenní parkování a že to sám nechápe. Platit 80,- Kč za půl hodiny stání se mi fakt nechtělo. Hlídač byl fakt vlídný, dovolil mi bez problému vjet na parkoviště a tam se otočit. Fakt "normální" člověk, chtělo by se říct. Jenže ono to zas tak normální není.
Tak jsem to objel na místo "Cesta po louce" a šel jsem po louce. Myslím, že to bylo mnohem hezčí, než jít od silnice na hrázi. Tak díkeš!

[FOUND] GC5TVYM - Pevnostni muzeum / Museum of Fortifications (raptorking, placed 4.5.2015)

#5288 12:12 - Moc pěkná procházka pevnostním muzeumem, kde jsem už kdysi byl, ale tehdy bylo zavřeno. A dnes jsem se nějak trefil mezi prohlídky nebo do polední přestávky, nevím. Prostě lidi, co čekali před bunkrem říkali, že až za třičtvrtě hodiny. A tak jsem šel jen na kešky. Naučný letterbox se mi moc líbil, zaradoval jsem se u hezké "krabičky" a přihodil jsem si k němu ještě navíc vyhlídku na zámek. Pěkná procházka! :)

[FOUND] GCY376 - Zamek Vranov nad Dyji / Vranov nad Dyji Chateau (Popokatepetl07, placed 2.9.2006 by Popokatepetl07 (adopted from Ivomir))

#5289 12:31 - Procházku po nedalekém letterboxu jsem spojil s návštěvou tejto kešeky a inzerované vyhlídky. Líbilo se mi. Cestou jsem trochu poznal místní les, což se mi asi bude hodit, protože, jak dnes (9. prosince) koukám, někdo mi tam nachystal eště multinku. Díkeš!

[FOUND] GC1WEHP - Kamenny Most (Vranov n.D.) (formengil, placed 27.9.2009 by Formengil)

#5290 12:59 - Mám rád staré kamenné mosty. Jestli je máte taky rádi, doporučuju výlet na Kypr. Mají jich tam požehnaně a jsou fakt staré! A tenhle, i když asi mladší, by se mezi nimi nemusel stydět.
A jak se tu tak loguju, napadlo mne, že bych se s vámi mohl podělit o ty, které jsem už navštívil (nebo bych rád navštívil), a tak jsem pro potěchu všeho kačerstva zřídil bookmark list Kamenné mosty a.k.a. Rock Bridges.
Díky za fajnou kešku!

[FOUND] GC5C7W9 - Cache u Zelene hvezdy (Carl Carlson, placed 4.9.2014)

#5291 13:31 - Když jsem koukal do mapy, říkal jsem si "Musím dojet co nejblíž, protože to tam vypadá na pěkně strmý terén!"Ale nějak jsem tu mapu četl blbě... Keška byla úplně pohodová a moc pěkná! :) Díkeš.

[FOUND] GC4TX0E - Vyhlidka u krizku (TomiCz, placed 1.12.2013)

#5292 14:00 - Delší pěkná procházka - jsem tak rád, že kešky tady, ve Vranovském Zádyjí, nejsou žádné drajfky. Člověk se až diví, jak je tu krásně pustoprázdno. Díkeš!

[FOUND] GC2D095 - To je ale vyhled! / What a nice view! (fiksici, placed 7.8.2010)

#5293 16:44 - Už Vyhlídka u křížku se mi moc líbila a co teprve tady tahle! Cestička po hraně svahu se příjemně vinula a já se těšil z příjemné procházky. Díkeš!

[FOUND] GC2755Y - Frejstejn (Popokatepetl07, placed 20.4.2010)

#5294 17:18 - Je to pár let, co jsme byly s bandou organizovanou mojí sestrou na cyklovýletě u Vranovské přehrady. Už jsem zapomněl, kde jsme to přespávali, ale teď koukám, že to bylo právě tady, dole, v Podhradí! :D A o tomhle nádherné hradě jsme vůbec nevěděli... :O A tak jsem si zážitky doplnil až dneska! Velké díky! :)

[FOUND] GC2CPZQ - Zrcadlo hvezd (zde, placed 26.7.2010)

#5295 18:28 - Léto je kačerům přívětivé, dny jsou dlouhé a dá se lovit krásně do večera. No, v létě vlastně půl sedmé ani "večer" ještě není, že? ;) A tak jsem neváhal, odečítal indýcije a pomaloučku se dobral až ke kešce. Osvěžil jsem se vodou z nedaleké studánky a - "Vždyť vlastně ještě není večer, slunce pořád svítí, ne?" - pokračoval jsem za dalšími poklady. Díkeš! :)

[FOUND] GC4T4T3 - Der Schiedsspruch von Kaiser Friedrich Barbarossa (Austrian_Terrakate, placed 16.11.2013)

#5296 19:28 - In fact, this cache lies outside my today's target area, the "Frain's Transthayania", as it is located across the border. But it's so close and I've been looking at her (in the map) for years, so I decided to risk a little "out" in my personal play.
Finally I used my scooter accompanying my all the they, but remaining until now in the car. I parked near the bridge, just by the road and continued using only my feet power. When I came to the and of meadows, I hide my vehicel in nettles and walked upslopes.
Well, it wasn't easy to find the hidden treasure. The slopes were quite steep there, the trees high and signal unreliable. But, you know it well, I succeeded. I was greeted by the wise guardian of the cache and soon I could attach my name to the list of other "brave" ones. ;) Thanks a lot, this cache was a real climax of my trip!

[FOUND] GC1Y0YA - Neviditelny rybnik (zde, placed 29.8.2009)

#5297 20:25 - A po nádherném zážitku, šup dolů, do bahna. A to doslova.
Protože se už pomali začínalo smrákat, řekl jsem si, že k neviditelnému rybníku dojedu autem co nejblíž. Hloupý nápad... Už po pár stech metrech koukám, že jestli zastavím, už se asi nepohnu. A tak jsem se staženou ...elí jel pomalu dál a dál a doufal, že na konci se snad bezpečně otočím, rozjedu vozidlo a nějak se tím blátiskem proderu zpátky na silnici.
Ale ouha! Při otáčení jsem zadními koly přejel nízký val a zapadl do strouhy na kraji pole... Ku..a! Hned mi bylo jasné, že se odtam nedostanu, rigol byl příliš hluboký a příkrý. Ku..a a ještě jednou ku..a! Co naplat. Bez radosti jsem se po kraji pole prodral ke keši, ať to aspoň není nadarmo, a pak se jako zpráskaný pes vydal do nejbližší dědiny, do Šafova (2 km).
Bylo už dost večer, k deváté, ještě ne tma, ale lidi už byli zalezlí v domech a odpočívali před zítřejší hoknou. Naštěstí jsem hned na kraji obce narazil na skupinu mladíků jak si žváry v ústech a kopacím míčem jdou čutnou na hřiště. Vylíčil jsem jim svoji situaci a oni hned ochotně, že mi pomůžou, že jen skočí pro auto. Opatrně jsem se zeptal, jestli je terénní... a pak jim podrobně popsal situaci. "Hm, to bude chtít traktor... Kdo tady má traktor?" Chvíli se dohadovali a pak mne vedli k domu hned vedle. A volají, klepají, ale nikdo se neozývá. "Nojo, on asi dává ovce do chlíva. Tak zkusíme ..." a v tom se chlapík objevil. Fakt už bylo devět večer, bylo zřejmé, že by se nejradši fakt už viděl na gauči nebo rovnou v posteli, ale říká "Co mám s váma dělat, přece vás tam nenechám."
Dojeli jsme jeho autem do JZD pro traktor, pak traktorem, no, spíš TRAKTOŘISKEM, k autu. Cestou se vyptával, co jsem tam vlastně dělal a ... tak jsem se přiznal. "Hm, geokešink, to neznám..." Takový skovaný plastový krabičky jsou to, povídám mu. "A jó, vy myslíte ty 'kešky'. To je prej jedna až v dědině, u žiďáku." Jo, jo, tam jsem taky chtěl, ale teď už asi ne, říkám pokorně. "Ale ta je kousek, to už se nezdržíte, jenom tam už nejezdite autem, teď je po těch deštích všechno rozmoklý, ať vás netahám znova!"
A to už jsme byli u auta. Natáhl řetěz, zabral a hup! Auto bylo venku! Radši jsem mu řekl, ať jede přede mnou, kdybych zase zapad, ale už to nebylo třeba. U silnice jsme se rozloučili, chtěl jsem mu dát pětikilo, ale to odmítl, že to je přece samozřejmost. Nakonec jsem jej ukecal na stovku nebo dvě, když už jsem ho takhle vytáhl skoro z postele a naftu přece musí taky platit. "Tak jo, já za to koupím chlapům v hospodě pivo," řekl.
Ufff! Díkeš!(tuhle kešku nemůžu hodnotit, to asi chápete, měl jsem v hlavě úplně jiný myšlenky)

[FOUND] GC1CYFK - Zidovsky hrbitov (Popokatepetl07, placed 7.6.2008 by Popokatepetl07 (adopted from SirSkluzman))

#5298 21:49 - Takže poslední keška dnešního výletu. Už skoro tma, zaparkoval jsem na kraji louky u odbočky k JZD a šel dál pěšky, jak "doporučil" traktorista. Došel jsem tam, kešku dokonce i viděl, ale dosáhnout jsem nemohl, v okolí nikde nic, po čem by se dalo trošku vylézt (a aby se to taky dalo přinést tam, kde to bylo potřeba, že). A tak jsem šel zpátky k autu, pro žebříček.
A když jsem tam byl, zrovna jel kolem traktorista s traktorem. Zastavil a znovu mne varoval před blátem. "Jo, jasně," povídám a znovu jsem mu poděkoval za pomoc.
Se žebříčkem to šlo snadno, ani jsem jej nemusel rozkládat, stačilo vylézt na první šprušlu a bylo to. Tak díkeš! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat