úterý 27. prosince 2016

Mise Znojmo

27.12.2016 [FOUND] 8 I 1 T 2 U 5

12:06UGC4TZBMMise 15.57 - "VI BUH" (Kpt. Pruz K. Umník)
13:56UGC6CWRTKonickem kun (jakolinda.zlati)
14:25TGC3VTM3Dobsicky poklad od Tamary (Tamar(k)a)
15:58UGC5NQXGMBT 03 (PetrHal,jakolinda.zlati)
16:30UGC65HVXDivadlo Znojmo (katamisa)
16:52TGC5D6TBDolni park (TomiCz)
17:32UGC6W5CRJekyll a Hyde (reccal)
17:49IGC5F3ZMCesta je cil - Reverse Wherigo (raptorking)

[FOUND] GC4TZBM - Mise 15.57 - "VI BUH" (BBBubak, placed 17.2.2015 by Kpt. Pruz K. Umník)

#5551 12:06 - Jedna z nejdelších misí - trvala celých 363 dní.
Byli jsme vysazeni již loni, den před silvestrem, leč po rychlém postupu přes první dvě stanoviště jsme narazili na problém s lesními pracemi. Stáhli jsme se do sídelního města místního správního okruhu, splynuli s obyvatelstvem a čekali na klimatické podmínky vhodné k pokračování mise. Nečekaně brzký nástup zimy hrozil, že naše mise bude ještě o rok delší, ale nakonec se vše k dobrému obrátilo. Ráno 27. prosince bylo zřejmé, že podmínky jsou vyhovující a než jsme dorazili do nástupního prostoru, ukázalo se, že jsou ještě lepší, než loni. Tedy až na nečekané sucho, které způsobilo menší zdržení s nalezením zájmového objektu č. 4. Pak už šlo vše jako na drátkách, kolem poledne byla mise ukončena a po vyzvednutí extrakčním týmem jsme se konečně vrátili na předsunutou jezdeckou základnu GC/6/CWRT.
Díkeš a těšíme se na další mise! :D

GC4TZBM - Stopa na kóte S3/IZO GC4TZBM - Takto tesne jsme unikli snehobití GC4TZBM - Deaktivovaný geneticky upravený jetopí GC4TZBM - Odtajnená cást jednoho z dokumentu mise

[FOUND] GC6CWRT - Konickem kun (jakolinda.zlati, placed 8.3.2016)

#5552 13:56 - Nějak mi nedošlo, že téměř všechny potřebné informace jsou v listingu... Nicméně Juřín četl pečlivěji a tak vypočítal správné souřadnice (já prostě vygooglil o překážku míň). A tak byl Maskul úspěšně nalezen! Díkeš! :)

GC6CWRT - Zelený mu?ícek spatrený behem odlovu

[FOUND] GC3VTM3 - Dobsicky poklad od Tamary (BBBubak, placed 29.8.2012 by Tamar(k)a)

#5553 14:25 - "Suchou nohou to nešlo" nás trochu poděsilo, ale máme snad řádské boty, ne? Levobřežní rameno se nakonec ukázalo jako celkem mělké, omočili jsme sotva podrážky pohorek. Pak přišlo místo, kde je poklad "zakopán". Nejprve to zkusil ten menší a mrštnější z nás - a uspěl! Pěkná keška. Díkeš! :)

GC3VTM3 - Jurín vykopává poklad I. GC3VTM3 - Jurín vykopává poklad II. GC3VTM3 - Jurín vykopává poklad III. GC3VTM3 - Jurín vykopává poklad IIII. GC3VTM3 - Jurín vykopává poklad V. GC3VTM3 - Jurín vykopává poklad VI. GC3VTM3 - Jurín vykopává poklad VII.

[FOUND] GC5NQXG - MBT 03 (PetrHal, placed 3.3.2015 by PetrHal,jakolinda.zlati)

#5554 15:58 - Zkoušel jsem si několikrát přehrát partii, zaznamenával jsem trasu tahů, pořadí tahů figurek, ale pokaždé jsem se do toho nějak zamotal a nejpozději kolem dvacátého tahu jsem vždy zjistil, že jsem někde táhl špatně, bo další tah už nešlo udělat. A tak jsem si řekl, "Co se dá dělat, uhle kešku budu muset oželet." :(
Ale Juřín byl šikovnější, do(pře)hrál partii až do konce a tak vyrazil na dnešní lov s finálkou v ruce. Tedy, přesněji, na papíře. Bo jeho zase zklamal Oregon, znáte to, jednou za čas to neuhlídáte a do navigace se nic nenahraje...
A tak jsme dorazili na krásnou louku s nádherným výhledem na Znojmo a ... keš nikde. Hm, kde by mohla být chyba? Několikrát jsme procházeli zápis a našli dvě možná alternativní řešení... ale i ta zklamala. Nakonec pomohly fotografie předlovců. Podařilo se nám identifikovat místo, odkud byla jedna z nich pořízena, vyhledali jsme nejbližší objekt popsaný v hintu a už Juřín držel krabičku v ruce! Ufff! xx(
Díkeš! :)P.S. Doma mi to vrtalo hlavou, tak jsem našel program, co dokáže interpretovat zápisy partií (o své neschopnosti postupovat podle zápisu sám jsem se již přesvědčil ;)), ale co to? Vyšlo mi totéž, co Juřínovi. A tak pročítám logy... a pořád nic. A najednou si všimnu, že na konci listingu je poznámka, že vypočtené souřadnice je potřeba ještě trochu posunout. Voilá! Záhada objasněna! Konečně budu moct v klidu spát! :P

GC5NQXG - Jurín loguje GC5NQXG ... a Bohusz delá obliceje

[FOUND] GC65HVX - Divadlo Znojmo (katamisa, placed 22.10.2015)

#5555 16:30 - Pohodový odlov této dočasné virtuálky. Ďíkeš! ;)

[FOUND] GC5D6TB - Dolni park (TomiCz, placed 21.9.2014)

#5556 16:52 - Tak jsme zase dostali příležitost potěšit svá frotérská já a porejdit rukama po heboučké pokožce dřevěné konstrukce... abychom zjistili, že se dá keška najít "pouhýma" očima. ;)
Jak už naznačují předešlé logy, logbook chyběl. Vložili jsme tedy vlastní papírek nejen s našimi podpisy, ale s dostatkem prostoru pro alespoň desítku, při trošce snahy třebas i dvě, dalších nálezců.
Díkeš!

[FOUND] GC6W5CR - Jekyll a Hyde (reccal, placed 28.10.2016)

#5557 17:32 - Vyrazili jsme na lov poněkud nepřipraveni... Juřínovi se "podařilo" nahrát do Oregona keše tak, že tam žádné nebyly - inu, to Oregon občas dělá. Já se zas spolehl na výdrž baterie svého letitého tabletu. Chyba. Zbyl jenom můj Windows Phone, ale ten zarputile odmítal načíst souřadnice, které jsem si uložil do listingu.
Věděl jsem přibližně (+/- 150 m), kde hledat, ale ne dost přesně, že. Okolí bylo pusté, začínalo pršet a studeně fučelo. Skovali jsme se za roh jedné z budov a pomalu se prodírali přes geocaching.com k souřadnicím. "Myslím, že to není moc däleko," povídám, když jsem konečně uviděl mapku s finálkou. "Nejspíš támhle na tom rohu," ukázal jsem asi 100 m od nás, "nebo, počkej! ... Přímo tady!" Otočil jsem se přímo za svými zády jsem to uviděl - "lbh funyy abg cnff..." :D
Díkeš!

[FOUND] GC5F3ZM - Cesta je cil - Reverse Wherigo (raptorking, placed 23.10.2014)

#5558 17:49 - Keška poměrně jednoduchá a pro autora z velké části skoro "zadarmo". Ale když k tomu přidám úžasné středověké Znojmo, skvěle zvolené finální souřadnice a naši cestu, započatou za počínajícího soumraku, končící již za pokročilé tmy a k tomu poznenáhlu přituhující počasí, mrholení měnící se v déšť, větřík, přecházející v severáček, no nakonec to pro mne byl vrchol dnešního dne! Díkeš! :)

GC5F3ZM - Odloveno!

Žádné komentáře:

Okomentovat