pátek 26. května 2017

Luhačovické zbytečky

Letošní, tedy vlastně loňský celofiremní vánoční večírek byl zrefaktorován na Jarní setkání zaměstnanců skupiny ICZ. A tak jsem se koncem května ocitl znovu v Luhačovicích, ve společnosti postupně se intoxikujících kolegů a kolegyň, toužících se pořádně zpařit, nažrat a kdovíco ještě. I já se těšil na dobroty zdarma a nějaký ten mládeži nepřístupný nápoj, ale myslel jsem hlavně na čtyři kešky, které jsme tu začátkem dubna nestihli odlovit.

Moje startovní číslo

Žel, byl pro nás připraven sportovní program, který mi zabránil vydat se za tou nejzajímavější (tedy, pokud jsem si nechtěl odpustit odpolední pivo a večerní večeři - a to jsem nechtěl). Nebyl to ICZ Run kolem přehrady, kterého jsem se zpupně zúčastnil (a nebylo to zas tak hrozné, jak jsem se obával), jako spíš závody dračích lodí probíhající celé odpoledne a, kdo by to byl řekl, přesně v místech úvodních mokrých stanovišť Krále sedmi moří. No, aspoň důvod vydat se do kraje strmých kopců ještě někdy.

V pátek, před odjezdem - byla to jen taková jednodenní chlastačka, znáte to - jsem si po snídani půjčil v hotelu koloběžku a vyrazil na kešky. Koloběžka je na keše dobrá věc. Díky ní jsem zvládl tuto cca osmikilometrovou trasu za hodinu a půl a to včetně času stráveného hledáním keší a logováním nálezů.

26.5.2017 [FOUND] 3 T 3

09:26TGC4W5EXPritok Luhacovicke prehrady - usti ricky Stavnice (tdulik)
09:40TGC6MG2VDrive-in # 2 (limonádový Joe)
10:10TGC22C60U zbojnicka (Galium.cz)

[FOUND] GC4W5EX - Pritok Luhacovicke prehrady - usti ricky Stavnice (tdulik, placed 31.12.2013)

#5828 09:26 - Keška mne nejdřív trochu vystrašila - první, co jsem totiž našel, bylo lock'n'lock víčko s názvem kešky a jejího majitele. :O Ale, ten název nějak neseděl. A opravdu, je to víčko od jiné krabičky, tři kilometry vzdálené Dolnolhotské keše, které sem asi přinesla Šťávnice. ;)
Hned vedle byla mnohem novější, mnohem čistčí a hlavně mnohem úplnější (100%) krabička s tím správným názvem! :) A v ní tři včerejší logy, což je na čtvrtek docela dost, že, takže tipuju na nějaké kolegy! Díky za kešku, je tu krásně! :)

GC4W5EX - Vícko Dlonolhotské keše GC4W5EX - ICZ logy?

[FOUND] GC6MG2V - Drive-in # 2 (limonádový Joe, placed 26.6.2016)

#5829 09:40 - Dnešní druhý nález, vzhledem k mému dopravnímu prostředku, vlastně druhá drajfka - to docela sedí, ne? ;) Tož si to koloběžím po silnici, kouknu do navigace - Á, trochu jsem to přejel. Tož se vrátím, koukám na hint. Hm, hm. A pak ji za křama zahlídnu - druhá silnice! No, silnice, taková silnička, spíš až "pouhá" cesta. Díky značce keška nalezena bez bez zbytečného rozebírání geoobjektu. Díkeš a chválím! :)

GC6MG2V - Kolobežka u kešky GC6MG2V - Keška s novým nájemníkem TBDBE6 :)

[FOUND] GC22C60 - U zbojnicka (Galium.cz, placed 29.12.2009)

#5830 10:10 - Dneska poslední. Koloběžkou jsem dojel až na konec cesty chatovou osadou u Martincowo mlýna, až k té řádské bráně, za kterou je cesta neveřejná, a pak už ji jen vedl přes louku na cestu pod lesem. Brát ji s sebou až nahoru nemělo smysl, teda, aspoň mi to tak připadalo, a tak jsem ji položil kousek hlouběji v lese, kdyby tudy přeci jen náhodou procházel nějaký nenechavý pocestný. A pak jsem stoupal nahoru.
Nečekal jsem, že bude křížek tak starý - postavili jej na rok přesně 300 let před mým narozením. nejdřív jsem si řekl, že směr na jihovýchod přece musím odhadnout z hlavy, ale kdeže. A tak jsem v lokusu přepnul na kompas a vydal se téměř opačným směrem. :D Stupid me.
I keška sama je pomalu památkou, leží si tu už osmým rokem. Moc hezké to tu je. A vede tu stazka, v žádné mapě neznačená. To by se to po ní jelo z kopce dolů. 8)
Díkeš, pěkná keška! :)Cestou přes tu chatovou osadu jsem míjel staříka, který zasypával štěrkem díru v cestě. Pozdravil jsem a děda povídá - "Tak jdeš na to?" Trochu mne to zarazilo a tak se ptám - "Na co bych měl jako jít?"
"No na tu prácu, dělat ne?"
Zajímavé, už se mi to stalo aspoň jednou, někde úplně jinde. Stejná otázka, podobná odpověď, jiný dědoušek. Nebo ne?* :O

GC22C60 - K tomuhle vede cesta za branou GC22C60 - Krížek GC22C60 - Pohled pres krížek smerem na jihovýchod GC22C60 - Starožitná keška GC22C60 - Pohled od kešky na krížek GC22C60 - Chatová osada nad Martincowo mlýnem

Žádné komentáře:

Okomentovat