neděle 21. května 2017

Okurka do nikam

21.5.2017 [FOUND] 7 M 3 T 3 U 1

07:40UGC5Y3VRZnojemska pokladnice / Treasure chest (raptorking)
10:09TGC6KJJ6Narodni strom (Dixi von Lustig)
11:50TGC10RPZRotunda Panny Marie / Virgin Mary Rotunda (choze)
13:01TGC17MWRhrad Lapikus (maros251)
14:50MGCVGD8Znojemska okurka (Nanutando)
16:45MGC4HZ07Escape from Znojmo (TomiCz)
18:55MGC4ZH89Sedlesovicka tortura (PetrHal)

[FOUND] GC5Y3VR - Znojemska pokladnice / Treasure chest (raptorking, placed 4.7.2015)

#5819 07:40 - Okurková výprava nám dala příležitost odlovit i několik kešek po cestě. mezi nimi i tento prosincový restík - představte si, že oni to tu na noc zamykají! :O Díkeš!

[FOUND] GC6KJJ6 - Narodni strom (Dixi von Lustig, placed 13.6.2016)

#5820 10:09 - cestou do terénu za okurkami potkán i tento strom. Díkeš.

[FOUND] GC10RPZ - Rotunda Panny Marie / Virgin Mary Rotunda (choze, placed 11.2.2007)

#5821 11:50 - Pěkná stavbička nedaleko okurkouvých nalezišť. Díkeš!

[FOUND] GC17MWR - hrad Lapikus (maros251, placed 12.1.2008)

#5822 13:01 - Cestou za okurkami jsme si trochu odskočili stranou podívat se na několik zbytečků tohoto pěkného hradu. Díkeš!

[FOUND] GCVGD8 - Znojemska okurka (Nanutando, placed 15.4.2006)

#5823 14:50 - Pověstná Okurka.
"Je to náročný..."
"Nechte si na ni tak dva dny..."
"Prý se to dá zvládnout za jeden den..."
"Vyrazíme v šest z Brna. Chtěl jsem v pět, ale ostatní byli proti." (Vylda)
Dá se "to" zvládnou za jeden den. Zabralo nám "to" něco přes sedm hodin. Ale měli jsme štěstí. Neprocházet kolem všímavý domorodec, když jsme právě rozebírali, co bychom to asi měli vidět na zemi, asi by nám "to" trvalo o dost dýl. Ono to tam už totiž není.
Když jsme došli až k cíli, štengroval Vylda, že mám zkusit taky lézt. Moc šancí jsem tomu nedával, ale času bylo dost, tak proč to nezkusit, získat pár zkušeností od dalších lezců. A světe div se, povedlo se! Poprvé v životě jsem "lezeckou technikou" dolezl k T5 krabičce na stromě, vím já jak vysoko? Deset metrů? Dvanáct? Hm, tak nějak.
Při mých TTD asi dost záleží na výbavě. A tak jsem si ji hned zapsal, je vyzkoušená: ;)
Sedák Petzl Falcon XL, poloprofesionální,
Grigri+,
Karabina a kladka,
Jumar,

    * stupačka Ocún.

A je "to". Díkeš! :D

[FOUND] GC4HZ07 - Escape from Znojmo (TomiCz, placed 4.8.2013)

#5824 16:45 - Lezci jsou nenasytní. Nestačí jim zdolat pověstmi opředenou Znojemskou okurku, ne, musejí zkusit ještě nějaké další T5. Díkeš!

[FOUND] GC4ZH89 - Sedlesovicka tortura (PetrHal, placed 3.3.2014)

#5825 18:55 - Lezci jsou nenasytní. Nestačí jim zdolat pověstmi opředenou Znojemskou okurku. Nestačí jim prchat se Znojma slaňovat téměř kolmou skalní stěnu. Ne, musejí zkusit ještě nějaké další T5.
Snažili se na ni dostat i mne, ale moje tělo, které se toto odpoledne poprvé samo dostalo po laně na strom, už tenhle nezvládalo. Každé tři přitažení jsem si musel oddychnout a zbytek výpravy, který se chtěl asi vrátit domů ještě za světla, byl stále nervóznější.
"Hele, jestli už nechceš, tak tam nemusíš lozit, seš tam napsanej."
Nechtěl jsem, už jsem měl fakt dost. A tak jsem se cca z půlky stromu spustil - a mohli jsme jet domů! :D
Díkeš.

Žádné komentáře:

Okomentovat