sobota 6. října 2018

Dvě procházky

Většinou, když se mi Katka najednou ozve "Po obědě keše?" tak si toho vůbec nevšimnu, nebo už mám něco jiného, nebo - a to nejčastěji - se těším na odpolední povalování a tak z výletu nic nebývá. Ale dneska se ozvalo v nějakou povedou dobu, zrovna jsem seděl u komplu, a tak jsem mohl obratem odpovědět "Tak jo!"

6.10.2018 [FOUND] 8 T 6 U 2

Byl krásný slunečný podzimní den, takové to "babí léto", jak říkají v televizi, a já měl chuť na nějaké přívětivé procházky, třeba kolem řeky nebo tak, nic náročného. Vyhledal jsem tedy pomocí Project-GC oboustraně nenalzené kešky jižně až jihovýchodně od Brna, dokončili jsme domluvu přes messenger a po půl druhé jsme vyrazili.

Proč tak pozdě? Zrovna končili obecní volby a já se chtěl podívat na Katčinu dceru zasedající v jejich místní komisi. Počkali jsme tedy, až se Ester vrátí z oběda, prohlédli si jejich volební místnost a mohli jsme jet.

Výlet nakonec obsáhl krátkou procházku po Přísnoticích, dlouhou po Krásných Vranovicích a dvě kešky navštívenou při přesunu autem mezi nimi.


14:35TGC744H6Capi vesnice (janapris)
14:52TGC4658GJajinek (janapris)
15:08TGC460B0Prisnotice-Lheta (michal520)
15:28TGC46Q1AKriz v poli (filipsoon)
15:37TGC4GKZEŽelice (petasek*)
16:35TGC66WWEObec Vranovice (Nevembo)
17:54UGC5CYHKKrasne Vranovice ("laser")
18:06UGC5MPA4Where is No.8? ("laser")

[FOUND] GC744H6 - Capi vesnice (janapris, placed 17.4.2017)

#7082 14:35 - Krásná ukázka front yard cache tentokrát i s přidanou podzimní výzdobou! Díkeš.

[FOUND] GC4658G - Jajinek (janapris, placed 17.2.2013)

#7083 14:52 - Roztomilé je to! :) I když ten způsob úkrytu teda Jájínkovi moc nezávidím! Au! ;) Díkeš!

[FOUND] GC460B0 - Prisnotice-Lheta (michal520, placed 15.2.2013)

#7084 15:08 - Mají to tu u rybníka přísnotičtí hezké posezení! Škoda, že bylo zavřeno, něco menšího na osvěžení by bylo bodlo!
Co se logbooku týče, byl stále ještě trochu vlhký a tak jsme krabičku nechali raději otevřenou, aby vyschl. Snad už další návštěva bude moct víčko zase zaklapnout.
Díkeš! :)

[FOUND] GC46Q1A - Kriz v poli (filipsoon, placed 27.2.2013)

#7085 15:28 - Bezva drajfka! Myslím, že by se dala i bez vystupování z auta, ale Katka, že néé, že vyleze. Hm. [:/] Díkeš!

[FOUND] GC4GKZE - Želice (petasek*, placed 19.7.2013)

#7086 15:37 - Krátká zastávka u včeliček a pahýlku cestou z Přísnotic do Vranovic. Díkeš. :)

[FOUND] GC66WWE - Obec Vranovice (Nevembo, placed 15.11.2015)

#7087 16:35 - Keška navštívena během krásné procházky po Krásných Vranovicích. Musím pochválit moc pěkně udělanou skrýš, IMO působí nezasvěcenému oku velmi věrohodně, zasvěcené ji naopak snadno nalezne. Uchovávám v paměti, možná se někdy inspiruju! Díkeš!

[FOUND] GC5CYHK - Krasne Vranovice ("laser", placed 1.2.2014)

#7088 17:54 - Krásná procházka, takovéto keše mám moc rád. Jen by to chtělo revizi stanovišť, dvě už nejspíš neexistují nebo máme opravdu vlčí mhu (M a O) a dvě se už dost změnily, i když tady to na závadu moc není (F a I). Když k tomu přidáme trochu nejasné popisky (G a P) a rozdíly mezi českým a anglickým textem, je výpočet souřadnic docela haluzení, ale přesto jsme to zvládli.
Tedy, Katka to zvládla! Seděli jsme na lavičkách nedaleko posledního stanoviště, dumali, co s těmi čísly a ona najednou říká "Já se skočím někam kouknout a kdyžtak su za chvilku zpátky." Ale za (nějakou) chvilku mi zvoní telefon "Pojď za mnou..." :D
Přes všechny výhrady se mi keška fakt moc líbí a dávám favorit. Díkeš!

P.S. Finálka rozhodně není ve skleněné láhvi, natož rozbité, ale v pěkně staré plastové krabici. Co to asi předchozí nálezce našel? :O

[FOUND] GC5MPA4 - Where is No.8? ("laser", placed 9.2.2015)

#7089 18:06 - Po chvíli koukání na vynesené body mi bylo jasné, kolem čeho se to všechno točí. Nicméně vynést bod do mapy tak, aby jej ověřovač vzal, byť s tolerancí +/- 30 m, se mi nepovedlo. Nepomohlo ani nazvětšování fotomapy, inu ten úhel pohledu není na dohledání zrovna nejvhodnější. "Ale co, to tam někde musí být, dohledáme na místě!" řekl jsem si.
Nakonec to bylo ještě jednodušší, Katka dorazila s už někde splašenými finálkami, které k mým vývodům bezvadně pasovaly. :D
Díkeš, pěkný nápad!

Žádné komentáře:

Okomentovat