neděle 28. října 2018

Po kořenech

Ono se to řekne "Zpátky ke kořenům!" Ale kde je najít?

28.10.2018 [FOUND] 4 M 1 T 3

14:37MGCKM8PBrnensky Wilson (dape team)
15:55TGCPTGNBlansek (Rosomak adopted by piratex)
17:00TGCPTGGVeselice (Rosomak adopted by piratex)
17:19TGC59REMPosezeni s vyhledem (Myšák27)
15:35TGCZGM5Nove Dvory (sberac)

[FOUND] GCKM8P - Brnensky Wilson (dape team, placed 20.09.2004)

#7113 14:37 - Další z kešek rozluštěných řadu let. Chtěl jsem ji dolovit loni v lednu jako jednu z podmínek k první verzi JMK Oldies. Indícii h jsem zjistil snadno, ale ten rok na plechové střeše jsem nezvládl. Chodil jsem tam na mraze dlouho, předlouho. Nakonec jsem naznal, že je skrytý sněhem a odešel jsem domů. Tam jsem ještě studoval fotomapy, ale bez výsledku.
Dnes to bylo stejné, jen nebyl ten mráz a sníh. Fotomapy jsem už vynechal, vím, že to tam není. Ale letopočet jsem stejně nenašel. Hm... xx(
Pročetl jsem si logy a dozvěděl se, že letopočet asi vzal za své při rekonstrukci objektu. Trochu jsem pogooglil, ale čísla, která jsem našel, nevedla k celočíselným výsledkům. A když jsem je tedy trochu "upravoval", uvědomil jsem si, že rozdíly jsou malé. Že můžu použít skoro libovolný smysluplný rok a dostanu se hodně blízko. Tak, že by to mělo jít dohledat. Co mne ale mátlo byla zjevná kolize s jinou finálkou...
Přesto jsem na místo vyrazil. Obešel jsem "smysluplná" místa, ale kešku jsem nenašel. Že bych udělal chybu? Nebo autor? Pohlédl jsem na hint a zašel ke vzdálenějším vyhovujícím objektům. Výhled od nich byl rozhodně hezčí, než od vypočtených souřadnic, ale keška ... žádná.
Usedl jsem na příhodný pařez, zapnul bundu a nasadil kapuci - začínalo totiž pršet - zkontroloval jsem výpočet. No, co byste čekali, že? Vyšlo mi totéž, s čím jsem na místo vyrážel.
Pro klid duše jsem se tedy vrátil na původní místo, trochu zvětšil okruh pátrání - zbytečně - a po chvíli byl znovu jednoho ze dvou "velkých stromů", u kterých jsem začínal. Hm, tak asi nic. Ale momenet, co ty tři plesnivějící klacíky, co tu leží srovnané hned u stromu?!? :O A opravdu, našel jsem ji! :)
Díkeš, pěkná procházka, pěkná keš, všechno pěkné! Jen ta kolize mi vrtá hlavou...

[FOUND] GCPTGN - Blansek (piratex, placed 21.07.2005 by Rosomak adopted by piratex)

#7115 15:55 - Letní čas skončil a ke čtvrté odpolední se už začíná smrákat. Ještě je světlo, to jo, ale konec dne už přímo vidíte.
Přišel jsem sem pro jednu z nejstarším jihomoravských krabek, to víte. Ale jen tak přijít, zalogovat se a zase jít by mi bylo líto. Vždyť já na Blanseku ještě nebyl! Ne, že by sama krabka nestála za zhlédnutí. To tedy ne, je to krabka parádní, pečlivě udržovaná. Ale hrad je hrad.
Cesta k v "těžkých" turistických botách po všem tom napadaném listí a vápencových skalách skrytým pod ním byla ledacos, jen ne snadná a bezpečná. Přesto jsem došel až na konec, cestou obdivoval skalní stěny na protější straně údolí, i nečekané množství nečekaně zachovalých stěn hradních.
Pěkná procházka, díkeš!

GCPTGN - Cestou na Blansek GCPTGN - Cestou na Blansek (vert.) GCPTGN - Starobylá ke?ka GCPTGN - Zbytky hradu I. GCPTGN - Zbytky hradu II. GCPTGN - Zbytky hradu III. GCPTGN - Pohled poes "Suchý" ?leb GCPTGN - Zbytky hradu IIII.

[FOUND] GCPTGG - Veselice (piratex, placed 21.07.2005 by Rosomak adopted by piratex)

#7116 17:00 - Poslední dnešní plánovaná "prastará" keška. Cesta z Nových Dvorů není sice dlouhá, ale ani tam, ani tu se nesmí až k lesu a pěšky to jde "trochu" pomaleji. Při příchodu k Podvrší už bylo velmi šro a v lese už nezbylo, než zapnout čelovku.
Člověk pak sice vidí "aspoň něco", ale světlo zvýrazňuje věci v popředí, hlavně větvičky, a krabička se ztrácí v temném pozadí. Přesto samozřejmě nalezena. A od pohledu je zřejmé, že ji nalézají i jiní, takoví, co ji asi považují za pochoutku. :D Nechal jsem v ní tedy hlídacího krtka, ale to víte, je to cestovatel, asi se dlouho nezdrží.
Díkeš!

GCPTGG - Chutná krabieka GCPTGG - Chutná krabieka a hlídací krtek

[FOUND] GC59REM - Posezeni s vyhledem (Myšák27, placed 27.07.2014)

#7117 17:19 - Poslední odlov dnešního dne. Byla už úplná tma, takže jsem tuto krabičku, která je zřejmě obvykle snadno k nalezení, obkličoval širokým obloukem. Výhledu jsem si už, žel, neužil. I tak díky. :)

[MAINTENANCE_REQUEST] GCZGM5 - Nove Dvory (sberac, placed 24.11.2006)

Prasklé víčko. Zřejmě důsledek ukrytí "pod kameny".
Kdyby někdo uvažoval o samoúdržbě, jde o tu trošku větší small, lock&lock, neoriginální.

Žádné komentáře:

Okomentovat