sobota 24. listopadu 2018

Nemega

Minulou neděli mi umřela tetička. Teda vlastně prateta, teta mýho tatínka. Je to smutná věc, ale když je někomu sto let, tak už to tak nějak čekáte.

Smutní jsme byli už dřív, když jsme posledních pět let pozorovali, jak dosud vitální a "normální" tetička stále víc zapomíná, přestává, jako dřív, chodit sama na hřbitova z strejdou, co umřel už před třiceti lety. A když najednou měsíc po té stovce začne mluvit z cesty, upadne v kuchyni a pak znovu, a už nemůže zůstat sama doma bez dohledu, tak vidíte, že je to špatný.

A tak jsme celá rodina vyrazili z brna do ciziny, do Čech, na pohřeb. A já si říkám, když už tam budu, tak bych se moh' stavit na tom polívkovým megáči, co se mi na něj předtím ani moc nechtělo. A tak jsem se domluvil s dcerou, že u ní z pátka na sobotu v Praze přespím a půjdu se na tu slávu podívat.

Ale po dni, po dvou už se mi na ten megáč zas moc nechtělo. Nicméně, proč se neprojít po Praze a neposbírat pár keší, že? A možná se mi přitom zachce zajít i na ten megáč.

Když už tam člověk je...

23. - 24.11.2018 [FOUND] 10 I 2 T 8

23.11.201816:08IGC25BGCKobra11 jede do Prahy (ottik5+Alice5 + ottik6)
24.11.201811:19MGC1JZKDPraGeo - Jubilejni synagoga / Jubilee Synagogue (Sobíkovi adopted by Zdenys64)
"11:26TGC70271Prasna brana / Powder tower (exhos)
"11:51TGC7V42PPRAGUE TOURIST TOUR II: Staromestske namesti (Alke04)
"11:58VGC6F37Prague, Staroměstské náměstí (John Stead - maintained by Mario McTavish)
"12:52TGC1GQ2TPraGeo - Skryty kostel / Hidden Church (DanielKotmel)
"12:59TGC6Q7HKSametova revoluce / The Velvet Revolution (geocacher.cz)
"13:11TGC60BTGŽOFÍN CACHE (von Bronin)
"13:26MGC1VW1VMistri sveta 1947 a 1949 (taxoft)
"13:32TGC7V6QBPRAGUE TOURIST TOUR V: Anthropoid (Alke04)
"13:45TGC7F7EFADVOKATNI KESKA/LAWYER CACHE (Petoma)
"14:04TGC609GBNove Mesto prazske (jiri.s)
"14:55TGC2D7CWMista castych zjeveni - Zeleznicni most (taxoft)
"15:19IGC6WMH2Prochazka Podskalim (jiri.s)

[FOUND] GC25BGC - Kobra11 jede do Prahy (Ottik5+6+Alice5-TM, placed 21.3.2010 by ottik5+Alice5 + ottik6)

#7163 16:08 - Za Simíra s Tomem jsme se pokusili zavěsit už s Listri při návratu z Geozemě na jaře, v dubnu. Ale hned na druhém stanovišti udělali takovou nečekanou kličku, že jsem mezi těmi všelijakými uzávěrami a směrovkami nestihli najít cestičku k benzínce, a byli ti tam. Pravda, mohl jsem kousek couvnou, ale prý se to na dálnici nemá dělat. 8)
A tak jsem cestou z pohřbu v Bohosudově několikrát "unesl" svoji dceru a zavlekl ji na několik podivných míst podél dálnice D8. Vždycky jsem zastavil, vystoupil a sám - poté co už na prvním stanoviště k nabídce, ať jde se mnou, pronesla pouze suché "Zima." - chodil jen v košili kolem auta, tu k nějaké lampě, tu k zásobníku s LPG, jindy prostě jen tak doprostřed trávníku. Nakonec se podařilo a byl jsem to právě já, kdo našel ukradené peníze, ne Simír Girchán, ani Tom Kranich, ba dokonce ani nikdo z celé geojednotky geopražské geokriminálky! :D
Jediným nedostatkem bylo, že ten mizerný německý zločinec byl dopaden na úplně blbém konci Prahy, než má moje dcera pronajatou půlku bytu. Chytili jsme podvečerní špičku a mělo to trvat celé půl hodiny, ale protože jsme si cestou povídali a já tu odbočil o odbočku dřív, tu zase odbočku minul, byla to nakonec bezmála hodina, než jsme dorazili k cíli na Petřinách a mohli si objednat večeři.
Ale stálo to za to! :) Díkeš!

[NOTE] GC1JZKD - PraGeo - Jubilejni synagoga / Jubilee Synagogue (zdenys64, placed 13.6.2009 by Sobíkovi adopted by Zdenys64)

11:19 - Tož, keška opět odlovena, tentokrát s Katkou při procházce Prahou. Poprvé při okružní cestě s Lidlenkou po Čechách, téměř před čtyřmi lety, 29. listopadu 2014. Asi bych měl konečně ten výlet zalogovat... xx(
Nepovedlo se hned na poprvé, finálku jsem si nechal spočítat aplikací GcBuddy, ale z nepozornosti jsem jako výchozí souřadnice použil parkoviště a tak jsem chvíli obcházeli úplně jinou, ale o to lákavější budovu. Nakonec byla chyba opravena, tedy souřadnice stále vedou na druhou stranu ulice, ale už z dálky jsme viděli jinou výpravu, tak jsme počkali, až kešku vrátí na místo a šli jsme na jisto.
Díkeš, pěkné téma kešky!

[FOUND] GC70271 - Prasna brana / Powder tower (exhos, placed 3.2.2017)

#7164 11:26 - Cestou z hlavního nádraží k Vratislavové ulici jsme míjeli i tuto pražskou památku. Úkryt podobný jako u minulého nálezu, ale mnohem lépe zpracovaný! :) Díkeš!

[FOUND] GC7V42P - PRAGUE TOURIST TOUR II: Staromestske namesti (Alke04, placed 25.7.2018)

#7165 11:51 - Tož konečně jednou na Staromáku v době, kdy je TIC otevřený a s někým, komu nevadí "zdržovat se s keší". Škatule je moc pěkná, jen jsme v ní nenašli žádné cestovatele. tedy, ne že bychom je hledali, ale když teď koukám na listingy, mělo by jich tam být spousta. nenašli jsme ani žádná kolečka, ale i tak jsem tam jedno nechal. Díkeš!

GC7V42P - Cestou Katka nekoupila jednoro?ce

[NOTE] GC6F37 - Prague, Staroměstské náměstí (Mario McTavish, placed 7.7.2002 by John Stead - maintained by Mario McTavish)

11:58 - Další opakovaný "nález" téko kešky. Poprvé jsem ji nalezl 1. března 2014 při nočním autobusovém, výjezdu do Prahy. Už by tu akci asi měl fakt zalogoval...
[EN] Another my "found it" of this cache. I've found this cache for the first time on March 1st, 2014 during a night hunting trip by bus from Brno. I guess I should to log all those finds soon...

GC6F37 - Bohusz, pra?ský polední GC6F37 - Náv?tívili jsme poledník kolem poledne... GC6F37 - a tak jsme za?li na Havelák na obed! :-)

[NOTE] GC1GQ2T - PraGeo - Skryty kostel / Hidden Church (DanielKotmel, placed 28.9.2008)

12:52 - Další z dosud nezalogovaných kkešek nalezených při autobusovém výletu 1. března 2014. tehdy uvšem měla keš jiný název a jiného vlastníka.

[FOUND] GC6Q7HK - Sametova revoluce / The Velvet Revolution (geocacher.cz, placed 18.9.2016)

#7166 12:59 - Byl jsem přesvědčen, že i toto je jedna z kešek, které jsem už dřív našel, ale nezalogoval. Ale není tomu tak. při pohledu do záznamů jsem zjistil, že

  1. Jsem ji už opravdu jednou hledal, a to při autobusovém výjezdu (nájezdu) do Prahy 1. března 2014,
  2. ale nebyla to ona, ale její předchůdkyně GC4Q15N
  3. a stejně jsme ji tehdy nenašli...
Takže opravdu, nalezena až dnes.
Tehdy, před lety (čtyřmi a půl), tam byl ještě průchod či jakési loubí s mřížemi a pamětní deska byla v něm, uvnitř. Hint magnet nás přiměl hledat na těch mřížích, i když bych dnes moc nedal za to, že keška byla na stejném místě, jako je dnes. Ale dnes je hint lepší, tak jak by to u městských keší na frekventovaných místech mělo být.
Od oslav a dalších taškařic uplynul už týden, kytky byly odklizeny a pod deskou hořelo jen pár, tak 50 max.80 čerstvých svíček. Díky za kešku!

[FOUND] GC60BTG - ŽOFÍN CACHE (von Bronin, placed 28.7.2015)

#7167 13:11 - Pohodový nález na jednom z míst u něčeho, co Praze a pražákům opravdu závidím - u velikého řeky, na krásném nábřeží s parkem a ještě navíc na ostrově. Přeju vám to a užívejte si toho! :) Díkeš.

[NOTE] GC1VW1V - Mistri sveta 1947 a 1949 (taxoft, placed 13.7.2009)

13:26 - Další znovu odlovená keška. Společně s dalšími dvěma z dnešního dne jsem ji poprvé odlovil 1. března 2014. Ale tehdy jsme šli rovnou na finálku, kterou někde splašil Nicolas, takže až dneska to bylo, jak se říká, "poctivě". :P
Díkeš.

[FOUND] GC7V6QB - PRAGUE TOURIST TOUR V: Anthropoid (Alke04, placed 28.8.2018)

#7168 13:32 - Velmi odvážně umístěná keš, která nejenže dobře slouží svému hlavnímu účelu, ale připomíná významnou, byť např. mnou nejednoznačně hodnocenou historickou událost. O čem však sporu není, je odvaha a oddanost těch chlapů. Díky za kešku.

[FOUND] GC7F7EF - ADVOKATNI KESKA/LAWYER CACHE (Petoma, placed 24.11.2017)

#7169 13:45 - Velmi dobře udělaná keška, jen mi vrtá hlavou, proč s tím názvem zrovna na tomhle místě? Jako, sídlí tu nějaké advokátní kanceláře, ale takových míst je... No, díkeš! :)

[FOUND] GC609GB - Nove Mesto prazske (jiri.s, placed 27.7.2015)

#7170 14:04 - Keška nalezena během procházky Podskalím celkem snadno. jemně deštivé počasí přispělo ke zvýšenému mudloprázdnu, takže v pohodě. Díkeš!

[FOUND] GC2D7CW - Mista castych zjeveni - Zeleznicni most (taxoft, placed 11.8.2010)

#7171 14:55 - Při pohledu na stavební situaci se mi zdálo, že jsem tu už někdy byl, detaily jsem si moc nepamatoval, jen, že jsem nenašel. Ale nakonec si myslím, že to bylo v berlíně, GC46EY7. Vidíte to taky, ne - řeka, železnice...
Tehdy jsem nenašel, protože potřeba najít kešku byla menší, než potřeba najít splachovací záchod... Tentokrát to bylo s keškou úšpěšněnjší. :D Díkeš!

[FOUND] GC6WMH2 - Prochazka Podskalim (jiri.s, placed 6.11.2016)

#7172 15:19 - Hlavní bod dnešního programu. Vlastně jsme dnes chtěli lovit hlavně wheriga. Ale když vyrazíte z hlavního nádraží pěšky, jste docela ucupitaní ještě než dorazíte do Podskalí na úvodky prvního z nich a nakonec jste rádi, že máte dost sil je dokončit.
Procházka naštěstí vedla víceméně rovinatým terénem, trochu do kopce či z kopce to bylo jen tam, kde nebyl navezena navážka a terén zůstal na původní úrovni. Viděli jsme spoustu krásných míst, cestou odlovili nějaké ty tradičky a na závěr jsme narazili na zbytky jakési poutě či posvícení a koupily si pár čerstvých buchet, do bříška i ke kafíčku.
Díkeš!

GC6WMH2 - Katka a Podskalská celnice GC6WMH2 - Soukromý placený poívoz Vy?ehrad

Žádné komentáře:

Okomentovat