středa 2. ledna 2019

Cukrování

'si tak člověk vyjde do lesa a než se naděje, je všecko pocukrovaný!

2.1.2019 [FOUND] 3 T 3

14:59TGC807KKVýhled do údolí řeky Svratky (BoBo109)
15:40TGC5VDW7Studanka U Sirokyho proudu (honza.h)
16:11TGC6F17PBitysska „vrcholovka“ 4 (BoBo109)

[FOUND] GC807KK - Výhled do údolí řeky Svratky (BoBo109, placed 11.11.2018)

#7237 14:59 - Na druhém břehu řeku, v Herolticích, jsem strávil několik krásných prázdnin. Ne v pionýrském táboře, ale u tetičky na bývalém statku. Mohl jsem si dělat, co jsem chtěl, zkoumal jsem půdu i hůru, toulal se po lesích, chodil k řece. Jen na druhý břeh řeky jsem nikdy nešel. Nikdy mne to ani nenapadlo. Jako by to bylo za koncem světa. :O
A tak mi zůstaly utajeny tyto nádherné skály s vyhlídkami a trvalo to dobrých čtyřicet let, než mne sem přivedla plastová krabička! :D Díkeš.

GC807KK - Tudy ke keši! GC807KK - Dramatická vyhlídka GC807KK - Romantická vyhlídka GC807KK - Něco se skrývá v kořenech! GC80KK - A už cukrují!

[FOUND] GC5VDW7 - Studanka U Sirokyho proudu (honza.h, placed 17.5.2015)

#7238 15:40 - Už cestou k vyhlídkové kešce začinali pomalu "cukrovat", ale cestou od ní cukrování tak zhoustlo, že jsem si řekl, že keš u studánky vynechám. Srnčí pěšinky strmým svahem přestávaly být pod sněhem vidět a bylo to fakt "vo hubu".
Ale sotva jsem odbočil směrem k vrcholovce, došel jsem najednou do mnohem přívětivější krajiny. Lesní cesta se vinula správným směrem a tak jsem studánku zařadil zpět do dnešního plánu. 8)
A je to pěkná studánka! Škoda jen, že z ní žádná voda neteče, ale úplně vyschlá není, v korýtku pár metrů pod ní už najaká voda je pomalu protéká kalužkami dolů k řece.
Díkeš!

GC5VDW7 - Pocukrovaná odbočka GC5VDW7 - Cestička ke studánce je taky pocukrovaná GC5VDW7 - A studánka jakbysmet!

[FOUND] GC6F17P - Bitysska „vrcholovka“ 4 (BoBo109, placed 5.4.2016)

#7239 16:11 - Kvůli téhle kešce jsem se vlastně dneska šel. Loni jsem se druhého ledna vydal k Bílému potoku pro pár oldies kešek a přitom mi skočily do cesty taky dvě Bitýšské "Vrcholovky". Bylo by škoda si pro jednu letos nezajít.
Přišel jsem k ní zespoda, od studánky U širokého proudu. Cesta i les už byly hutně "pocukrované", no, tak moc, že už si to pomalu zaslouží označení "zasněžené". Ale nebylo toho sněhu ještě tak moc, aby co bránil, vůbec nějak ztěžoval hledání keší. Spíš naopak, protože v něm jsou vidět stopy líp, než na spadaném listí. Ale toho využijí až ti, co přijdou po mně. :)
Díky za kešku!

GC6F17P - Tož takhle to tam dnes vypadalo! :-O

Žádné komentáře:

Okomentovat