čtvrtek 11. července 2019

Léto na vodítku

11. - 22.7.2019 [FOUND] 13 M 1 T 7 U 4 V 1

11.7.201920:35TGC83XR6SPU (sadafa)
12.7.201921:21UGC7BNWMShebar (Dana S, PALROS)
16.7.201920:31MGC87JX5Lávky v kampusu - V. SIMU+ (pantok)
"20:31MGC87JX5Lávky v kampusu - V. SIMU+ (pantok)
17.7.201913:27TGC850NMFakultní nemocnice Brno - Bohunice (mr_awesome_)
"18:43TGC6BK2MSokol Brno I (016) (_arielle_)
"19:07VGC7B9PGSpilas (*MITAM*)
18.7.201919:48TGC586ERPrirodni zahrada na Lipove (Lipka & katka007)
"19:56UGC7J09XKarlos (Aneleh CZ)
"20:06UGC7J0BMKarloska (Aneleh CZ)
21.7.201915:10UGC30EZMTrpaslici! (Eskaver centre)
22.7.201919:22TGC5NPWWI hate shopping - Futurum (SpajkCZ)
"19:45TGC5QA5Nde villa Parvus (JiZw)
"20:08TGC85QBZNa okraji zahrad (europa136)

[FOUND] GC83XR6 - SPU (sadafa, placed 23.2.2019)

#7668 20:35 - Tož jsem se vydal po tej letošní záhadě. :D
Krabice je pěkně opravená, ale je tak nějak na očích. Vytažení a zalogování proběhlo ještě v pohodě. Dokonce včetně výměny koleček. Jenomže když jsem se mordoval s vracením, najednou zezadu slyším mocný výkřik "... šici do piči!".
S úlekem jsem se otočil (a krabice mi přitom vypadla z ruk) a koukám, že je to "jen" opilec s opravdu silným hlasem. Opíral se o dopravní značku nahoře u vjezdu/výjezdu k Bauhausu. Tož se mi trochu ulevilo, protože to nevypadalo, že by si mne všimnul a všímal. Ale jak jsem se otáčel zpátky, zahlédl jsem za kouřovými skly budovy pošty slečnu, která koukal přímo na mne. Nevím, jestli ji upoutalo mé jasně zelenožluté triko, či k ním i přes sklo pronikl opilcův křik. Ale na krabic vidět nemohla, to ne. Tak to snad dobře dopadne. 8)
Díkeš!

[FOUND] GC7BNWM - Shebar (Dana S, placed 21.10.2017 by Dana S, PALROS)

#7669 21:21 - Well, asi je opravdu lepší jít na keš od východu, ale jak se dostat na místo, odkud se dá ke keši od východu jít? Docela jsem si pochodil tam a zase zpátky, procházel listnatým hustníkem až k hradbě růžového trní, vracel se a brodil malými doubky sotva po kolena, dlouho byl od kešky 20 až 30 metrů až jsem na malém paloučku mezi keři, stromy, růžovým trním a doubky sotva po kolena uviděl cestičku mířící listnatým hustníkem přímo na západ.
Pěkná keška, ale cesta k ní je.. trnitá. Ať to mladejm ve štěstí dlouho vydrží! Díkeš.

[FOUND] GC87JX5 - Lávky v kampusu - V. SIMU+ (pantok, placed 9.5.2019)

#7570 20:31 - Tož, podle pokynů jsem spočetl, našel výchozí místo, vytáhl baterku, ale moc nesvítila. No, ono taky nebylo ještě úplně tma, že. :D Vytáhl jsem tedy druhou baterku, takové kapesní laserové dělo z Číny, nasadil ji na slamák a hledal.
I když tahle už svítila o hodně líp, přeci jen mi to docela trvalo, ale nakonec jsem věděl, kudy se vydat. Tedy, spíš zkusit se vydat. Cestiček je tu spousta, spoustu jsem jich i ze začátku prošel, ale když jsem zkusil tu správnou cestu, byla to k logbooku jen chvilinka! 8)
Díkeš, povedená ... lávka! ----
P.S. Dnes ještě stále žádná úplná uzavírka neprobíhá, ale ono je to stejně jedno, bo se nikde na Kamenici poblíž úvodek parkovat nedá. Můžete ještě zkusit zajet kousek dál od doporučeného parkoviště a zastavit na přiložených souřadnicích, budete to mít k TBS ještě blíž. A, když jsem se vracel, potkal jsem černýho šerifa, co to svým SUV hrnul rovnou mezi "kužely", co uzavírají průjezd z Kamenice na Vinohrady. Že bych to ale doporučoval, to bych teda nedoporučoval!

[MAINTENANCE_REQUEST] GC87JX5 - Lávky v kampusu - V. SIMU+ (pantok, placed 9.5.2019)

Plný logbook.

[FOUND] GC850NM - Fakultní nemocnice Brno - Bohunice (mr_awesome_, placed 12.4.2019)

#7571 13:27 - Čekal jsem něco mnohem jednoduššího, ale je to nečekaně pěkná keška. :) Díkeš!

[FOUND] GC6BK2M - Sokol Brno I (016) (_arielle_, placed 2.6.2016)

#7672 18:43 - Tak po práci pila na šalinu, na Mendláku na tykadla a pomalu se došourat až ne sokolský betonový dvorek. Tam jsem podle rady poklekl a šátrám rukou v díře, opatrně, abych nemanipuloval řetězem.
"Prý je to pod tím, nahoře," volá na mne najednou z druhé strany dvoira hlas s výrazným východním přízvukem. A opravdu, byla tam! "Díky," zavolal jsem a dal se do logování.
Mezitím se ke mně chlapík přišel a ptá se: "A co je to za hračku?"
"To je geocaching, slyšel jsem to o tom?" Neslyšel a tam jsem mu podal stručný popis naší zábavy, jako už mnohokrát jiným lidem.
"A proč to děláte?" ... "A co vás na tom baví?" ... "Pořád moc nerozumím, co z toho máte."
Hele, otevřete si prohlížeč," - držel v roce mobil - "já vám nadiktuju adresu a kouknete se sám."
"Ne, ne, stejně bych na to neměl čas," povídá.
"Vy jste cizinec, že?" jak říkám, měl silný přízvuk, i když gramaticky mluvil velmi pěkně, jen občas se mu spletla podobná slova.
"Jo, jo."
"Z Ukrajiny?"
"Jo, jo."
"A jste tu za prací, že? Musíte furt pracovat a vydělávat peníze, ne?"
"No jo, no."
No jo, no. Chudí lidé nemají na geocaching čas, co se dá dělat. :(
Ale díky za kešku. :)

[FOUND] GC7B9PG - Spilas (*MITAM*, placed 2.10.2017)

#7673 19:07 - No, je to kopec, i když se nemusí až ouplně nahoru. Uff, ufff!
Díky za keš, dá-li se tak říct! ;)

GC7B9PG - Ufff, uffff!

[FOUND] GC586ER - Prirodni zahrada na Lipove (Lipka, placed 4.7.2014 by Lipka & katka007)

#7674 19:48 - Krátká návštěva po práci. Hint je trochu matoucí, člověk kvůli tomu hledá jinde, než by měl, tráví na místě víc času a zbytečně přitahuje pozornost. Pak si všimne "poškození" v něčem jiném zeleném a má nalezeno. Díkeš.

[FOUND] GC7J09X - Karlos (Aneleh CZ, placed 5.2.2018)

#7675 19:56 - Skrýš se snaží anektovat mravenci, ale všechno je plastový, tak snad žádné nebezpečí nehrozí. A závidím autorce, že se jí podařilo najít takové místo - sice není moc hezké, ale je to perfektní skrýš! :) Díkeš!

[FOUND] GC7J0BM - Karloska (Aneleh CZ, placed 5.2.2018)

#7676 20:06 - Dnes poslední a sportovně nejnáročnější! :D
Karlose a Karlosku mám spočtené ani nevím od kdy a furt tam na mne z mapy koukali, tu jako puclík, tu jako červená hvězdička, a furt se k nim ne a ne dostat. A přitom je mám prakticky "za humny". Nakonec mne k nim přivedla až tahle detektivní vedlejška. ;)
Hnízdečko možná někdy ukradeno, ale karloska, jako správná hospodyňka, už je dala zase dopořádku. Díkeš!

[FOUND] GC30EZM - Trpaslici! (Eskaver, placed 19.7.2011 by Eskaver centre)

#7677 ~15:10 - Tuto kešku jsem získal poměrně lacino, za technickou a bezpečnostní pomoc při obnově po celkem důkladné rekonstrukci trpasličí sluje. Díkeš!

GC30EZM - Katka se spou?tí do komory s pokladem

[FOUND] GC5NPWW - I hate shopping - Futurum (SpajkCZ, placed 18.3.2015)

#7678 19:22 - Nalezeno v pohodičce, zalogováno v pohodičce ve vchodu, v pohodičce vráceno. A pak jsem viděsil auto vyjíždějící z parkovacího domu, které prostě nečekalo, že by výjezdem mohlo jít dovnitř chlapík ve slamáku. :D Díkeš!

[FOUND] GC5QA5N - de villa Parvus (JiZw, placed 15.4.2015)

#7679 19:45 - Tož jsem hezky zaparkoval, sundal botky a dál šel bosky. nejdřív po ujeřděném strništi, pak jsem přešel na pěšinku, po druhých betových schodech nahoru a pak podél zdi a ž kekešce. A celé jsem to natáčel na mobil, jenže jsem asi něco zmrvil a zůstalo z toho jen 59 sekund. Můžete se tedy pokochat pohledem na mé bosé nožky, na strniště pod nimi, ale už neuvidíte obratné vyhýbání se bodláku, natož pak logování, panorama protihlukové zdi, geovůz v dáli, no prostě většinu procházky. :(
[[video]](https://youtu.be/uFu9WLr_IK8)
Díky za pěknou kešku s výzvou v základním balíčku! :)

[FOUND] GC85QBZ - Na okraji zahrad (europa136, placed 3.4.2019)

#7680 20:08 - Dnešní jediná mysterka. Snad nebude vadit, když přiložím souřadnice finálky! :D Pohodový nález, díkeš!

Žádné komentáře:

Okomentovat