neděle 10. listopadu 2019

Pozdní sběr

Víkend strávený v Telči, Třešti a okolí věnovaný dosbírání kešek, co jsem nestihnul v srpnu a říjnu. A taky seznámení se s meteorologickou stanicí na pomezí Telče a Kostelní Myslové.

Resty se začaly hromadit v srpnu, kdy jsem vyzvedával Katku z tábora u Dolního Mrzatce. Plán byl, že potom vylovíme celou Telč, ale Katka byla unavená, něco jsme špatně spočítali, od něčeho jsme měli stažené staré listingy (!) a něco bylo disablované. Pak jsem se v říjnu vypravil do Třeště a další restíky přibyly. A tehdy jsem si také všimnul, že se kousek od Telče koná začátkem listopadu event s prohlídkou meteorologické stanice...

8. - 10.11.2019 [FOUND] 24 E 1 I 2 M 4 T 10 U 7

3.11.201915:36EGC8EHWVGeometoevent (Fanda2002)
8.11.201921:08MGC3FR6ETelc - MPR - Stepnicky rybnik (maja233)
9.11.201911:27MGC45TG1Telc - zidovsky hrbitov / Jewish cemetery (maja233)
"11:44MGC3FR53Telc - MPR - Staromestsky rybnik (maja233)
"11:56IGC5BW1TTelc - Reverse Wherigo (maja233)
"12:12UGC41PKXTelc - zeleznicni stanice / Telc - railway station (maja233)
"13:31UGC188C2Pohadkova Telc (PePa1)
"13:54UGC4DAR5Kousek historie (APUAK151)
"14:06TGC4ATMMStary vodovod 1 - Stojanek (APUAK151)
"14:40UGC53N0BTelc - historicke centrum / historical centre (maja233)
"14:52TGC3H719Vodojemy - 1 (23jasi)
"15:23UGC233GYMeteorologicka stanice (23jasi)
"15:36EGC8EHWVGeometoevent (Fanda2002)
"17:21TGC6RH7XMoric Frantisek Nagel (Michal.Stehlik)
"17:48UGC7WGKG(Vá)noční dárek [JAK.2018] (mattesak, lovetinska)
"19:30IGC72ZEVArkham Horror (night cache) (FanThomas24)
10.11.201911:44TGCYQ1ASv. Jachym (Vodnik60 team)
"11:44TGCYQ1ASv. Jachym (Vodnik60 team)
"11:44TGCYQ1ASv. Jachym (Vodnik60 team)
"12:22TGC5M6NGCinan (Studankova)
"12:57MGC27JHAPlysakova cache (Baraca, Kacka1 a Mikey4)
"13:21TGC46RQ4Krizek u cesty/Cross the road (APUAK151)
"13:37TGC4XJD1Potkanova pout - Novy Rybnicek (Geotigers Team)
"13:59TGCYQPDSv. Vojtech - kaple (Vodnik60 team)
"14:35UGC2R9A2Rodny dum plk. Svece (Hanula79)
"14:50TGC5PFEVFotbal v Tresti (GabyTeam, Orestess)
"15:17TGC1K6ZETrest - zidovsky hrbitov / Jewish cemetery (Magnaat)

[WILL_ATTEND] GC8EHWV - Geometoevent (Fanda2002, placed 9.11.2019)

Ahoj, rád bych se zúčastnil, ale koukám, že už je tam 30 WA. Bude ten druhý vstup v 15.30?

[FOUND] GC3FR6E - Telc - MPR - Stepnicky rybnik (maja233, placed 30.3.2012)

#7863 21:08 - První restík, odlovený cestou z večeře u Švejka na pivo do Pivovaru Trojan. Pohodička, keška přesně tam, kde měla být. Díkeš! :)

[FOUND] GC45TG1 - Telc - zidovsky hrbitov / Jewish cemetery (maja233, placed 11.2.2013)

#7864 11:27 - Při poslední návštěvě Telče jsem už byli docela unavení a taky zdrblí z nenálezu a tak jsme neměli moc chuť jít někam podél zarostlého pole. Při dnešním dolovování jsem se naštěstí podíval, jestli všechno, jako dřív a koukám - není!
Takže přepočteno a pohodový odlov... teda až na trochu trní. Díkeš!

[FOUND] GC3FR53 - Telc - MPR - Staromestsky rybnik (maja233, placed 30.3.2012)

#7865 11:44 - Když jsem lovili v Telči v létě, tuhle kešku jsme nenašli. No, není divu, když jsme hledali podle kdovíjak staré finálky, která se do Katčina počítače dostala bůhvíodkud... Dneska jsem to řádně prošel a hledal na správném místě. Teda, hledal...
Už zdálky jsem viděl, jak se kdosi šťárá ve stromě a bylo celkem jasné, o co jde. :D Tak jsem se jen připsal. Díkeš!

[FOUND] GC5BW1T - Telc - Reverse Wherigo (maja233, placed 28.8.2014)

#7866 11:56 - Zkoušel jsem kešku zaměřit už v létě, ale po nenálezu jsme ztratili náladu na dlší lov a tak zůstala na podzimek. Pro každý případ jsem si nechal souřadky vytáhnout z kártridže, takže jsem šel víceméně najisto, ne přímo teda jako pro tradičku, ale taky bez nějakých překmitů, a najednou ji vidím. 8) Díkeš!

[FOUND] GC41PKX - Telc - zeleznicni stanice / Telc - railway station (maja233, placed 22.11.2012)

#7867 12:12 - Návrat po několika měsících měl i tu výhodu, že některé kešky, co byly v létě na neschopence, stihly ožít. Jako třeba tady tahle. Potěšilo mne to i proto, že jsem si ji v srpnu "pro každý případ" vyluštil a nebylo topzas tak snadné, protože některé mašinky jsou si dost podobné a když nenaleznete přesně tu samou fotku, tak fakt není snadný je poznat.
Venku ještě dozníval dopolení déšť a tak jsem začel přímo na nádraží, se posadil do čekárny a naskládal v létě nalezené hodnoty do nového vzorce. A pak už to bylo ke kešce jen kousek. Díkeš, pěkné nádraží!

[FOUND] GC188C2 - Pohadkova Telc (PePa1, placed 1.3.2008)

#7868 13:31 - Tož, Pohádkovou Telč jsem měl spočtenou už od léta, ale tehdy na ni nedošlo a to přesto, že jsem šli nedaleko od ní! Japato? No protože jsem ji měl spočtenou špatně!
Když se vám podaří hned ke dvěma filmům vygooglit špatné premiéry, tak vám kontrolní součet může sedět (ano, u jednoho filmu to bylo rok víc, u druhého o rok míň xx(). Pak už stačí jen přeskočit první odstavec a že je něco špatně poznáte, až když za tmy, cestou do hospody obcházíte nájezd do garáže, kde nejenže není žádný kámen, ale hlavně ani stopy po nájezdech dupajících kačerech.
Takže po návratu z pivorského výčepu dohledány správné údaje a na druhý den, po obědě, konečně keška nalezena! Díkeš!

[FOUND] GC4DAR5 - Kousek historie (APUAK151, placed 1.6.2013)

#7869 13:54 - Sorry, ale odlovil jsem si "náhradní mikro", protože keše umístěné uvnitř všelijakých učrezďénij, kde se musím trapně domáhat vydání krabičky, lovím opravdu jen v případ naprostého nezbytí. xx(
A nebylo to zas tak úplně snadné. Dostat se ke krabičce bylo prakticky na hranicích limitu mého pupku a když jsem logoval, musel jsem neustále myslet na to, co bych dělal, kdyby mi něco, třeba víčko, upadlo. :O 8) :D
Tak díkeš! :)

[FOUND] GC4ATMM - Stary vodovod 1 - Stojanek (APUAK151, placed 28.4.2013)

#7870 14:06 - Pohledem do mapy jasná drajfka. Ale nakonec z toho byla krátká Cesta tam a zase zpátky podzimní alejí, vzpomínky to na idylické časy stařičké monarchie. Díkeš!

[FOUND] GC53N0B - Telc - historicke centrum / historical centre (maja233, placed 28.4.2014)

#7871 14:40 - Další z kešek spočtených během letní návštěvy, ale nakonec neodlovených kvůli únavě depce z nenálezu, ale v tomto případě i také kvůli umístění finálky přesně na opačné straně města, než kam jsem tehdy vyráželi, tj. do Brna, středu to vesmíru.
Nevím, kde jsme mohli v létě udělat chybu nebo jestli jsme zas je-li podle zastaralého listingu, ale vyšlo nám to dobře o nějakých sto metrů od skutečného uložení. xx( Nakonec dobrutěno, nad čímž ještě teď kroutím hlavou.
Díkeš! :)

[FOUND] GC3H719 - Vodojemy - 1 (23jasi, placed 27.5.2012)

#7872 14:52 - Neodlovená tradina by v okolí odlovených kešek by mne v mapě neúnosně dráždila a tak jsem stočil vůz k lesnímu statku, zaparkoval na okraji lesa a vydal se do mírného kopce k nedalekému vodovodu. Díky za kešku! :)

[FOUND] GC233GY - Meteorologicka stanice (23jasi, placed 28.3.2010)

#7873 15:23 - Meteorologický stanice by normálně byla už za hranicí výlovu Telče. Ale protože středobodem tohoto víkendu pro mne byl event s prohlídkou tohoto zařízení, nakonec jsem spočetl i tyto souřadnice.
Pro kešku jsme se vypravili s dalšímu účastníky. Hned na první pohled nás zaujala falešná hromada kamení, ke které se později přiznal, náš průvodce dlouholetý člen posádky stanice a spřátelený mudla.
Díkeš!

[ATTENDED] GC8EHWV - Geometoevent (Fanda2002, placed 9.11.2019)

#7874 15:36 - Tento event byl středobodem tohoto mého víkendového výletu. Už jsem se až leknul, že jsem pozdním přihlášením svoji účast prokaučoval, ale naštěstí byl domluven i druhý turnus a tak jsem o nic nepřišel. :I
Prohlídka byla docela dlouhá a protáhla se až do tmy, ale byla zajímavá. Bohužel k vidění toho zas tak moc nebylo - značná část práce meterologa zjevně spočívá v pravidelné koukání okna a popisování toho co vidí slovně i kódovaně do počítače. Všechny exaktnější věci (měření) dnes probíhají převážně automaticky a člověk jen jednou dvakrát za den odečte výsledky z analogových přístrojů, aby mohly být porovnány s těmi moderními, digitálními a automatickými. :O
Hezké to bylo! Díkeš! :)

[FOUND] GC6RH7X - Moric Frantisek Nagel (Michal.Stehlik, placed 1.9.2016)

#7875 17:21 - Párek kačerů, se kterými jsem se bavil na eventu na meteostanici, se zmiňoval, že cestou domů se zastaví pro tuto kešku, tak jsem sem zajel taky. Byl to rychlý odlov, ale vzhledem k tématu by asi bylo bývalo lepší zajet sem ještě za světla. Inu co, i tak díky! :)

[FOUND] GC7WGKG - (Vá)noční dárek [JAK.2018] (mattesak, placed 12.12.2018 by mattesak, lovetinska)

#7876 17:48 - Plánoval jsem po eventu zajet na noční keš u Třeště a jak tak brouzdám mapou, koukam, že je tu ještě jedna nočka, hned kousek od meteostanice!
Zastavil jsem u nájezdu k jiné stanici (Oj, to je ale rychna!) a přezouval jsem se do turistických bot, člověk neví, na co v nočním lese šlápně, že. A najednou přijelo další auto a zaparkovalo tak 10 m přede mnou. Dlouho se nic nědělo, já si zatím v pohodě utahoval tkaničky, a posledně z auta vylezla rodinka,máma, táta a dvě děti s lampiony. No, bylo to jasné, jdou taky na noční keš.
Přišel jsem k nim a povídám (něco jako) "Vy nejspíš jdete na tu noční kešku, co? Jestli nevadí, tak já se přidám, ať se tam vzájemně nepronásledujeme. ;)"
A tak jo, jasně že to byli kačeři, taky byli na eventu, ale na první turnusu už ve dvě, čekali až se setmí a teď s dětmi šli na zážitkovou vycházku. Šel jsem až vzadu, abych dětem nekazil zážitek, a raději jsem ani nerozsvěcel své čínské "dělo", těch 8 000 lumenů by asi k atmosféře taky moc něuspělo.
Bylo to roztomilé. Děti stále povídaly, klopýtaly maliním, které rostlo všude a lampióny brzy skončily v tatínkových rukou. Brzy jsme dorazili k finálce, kde nás dostihla další výprava, které jsme si všimli už cestou lesem. A tak jsem se s rodinkou rozloučil a vydal se druhou výpravou zpátky.
Díky za noční kešku, už jsem dlouho na žádné nebyl! :)

[FOUND] GC72ZEV - Arkham Horror (night cache) (FanThomas24, placed 18.11.2018)

#7877 19:30 - Po noční kešce u Telče jsem nasedl do auta a přesunul se o nějakých 20 km dál za Třešť. Ale cestou mne popadl hrozný hlad a tak jsem si u Turků v Třešti u radnice koupil kebab do ruky, že jej budu přikusovat k hrůzyplnému nočnímu putování.
Zaparkoval jsem na rozcestí nedaleko úvodek a chystal se vystoupit, když tu vidím, jak kolem pobíhá pes. ne moc velký, ale bez obojku, rozhodně hladový. Hm, ten jak ucítí pečenou krávu, tak se ode mne nehne... xx( A tak jsem zůstal v autě a tlačil večeři do sebe. Psisko pobíhalo kolem, tu zaběhlo do lesa, tu postávalo u zastřešeného stolku. Pak se ale v lese objevila světla kolem projela dodávka. Psa zřejmě vylekal, protože zmizel a už se nevrátil.
Přesto jsem z auta vystupoval opatrně. Vůně pečeného masa na mně musela být nachytaná a psí čuch je pověstný. Ale asi to už opravdu vzdal. Stiskl jsem START a vstoupil do města Arkhamského.
Wigo je pěkně zpracované a krásně ozvučené, ale přesto trochu zklamalo. Vlastně jsem ani moc nepřemýšlel nad tím, jak se rozhodnu a vždycky do dopadlo víceméně dobře. Bylo prostě potřeba si to "jen" odchodit. Ale atmosféra byla skvělá a finálka si vysloveně zaslouží pochvalu!
Díkeš!

[FOUND] GCYQ1A - Sv. Jachym (Vodnik60 team, placed 8.10.2006)

#7878 11:44 - Nějak se mi zachtělo odlovit ještě nějaké kešky v okolí Telče, což nebyl moc dobrý plán, protože mi pak nezbylo dost času do okolí Třeště. Ale zrovna tady se to vyplatilo, protože je to opravdu moc krásné místo. A když k tomu přidáte, že po včerejším dešti a pošmournu dnes svítilo sluníčko a obloha byla úžasně modrá, co víc si od geokešingu přát? :D
Díkeš! ·

[MAINTENANCE_REQUEST] GCYQ1A - Sv. Jachym (Vodnik60 team, placed 8.10.2006)

Tento hráč oznámil, že keška má nějaké trable.

[NOTE] GCYQ1A - Sv. Jachym (Vodnik60 team, placed 8.10.2006)

Logbook je VELMI vlhký. Krabička byla pootevřená a uvnitř cca 5 mm vody. Vodu jsem vylil, logbook vymačkal jak citrón, ale moc to nepomohlo, že. Doporučuji nahradit stávající krabičku lokovkou, aby těsnila a sama se neotevírala.

[FOUND] GC5M6NG - Cinan (Studankova, placed 2.2.2015)

#7879 12:22 - Před lety jsem odlovil dvě kešky u Dolního Mrzatce, což je nedaleko, a i když už dávno nejsou mezi námi, z Locusu na mne pořád ještě žlutě svítí. A tak jsem nechtěl, aby vedle nich zůstala jedne nedozrálá zelená.
Dneska jsem lovil mastňácky autem. Nechal jsem Locus, ať mne naviguje, ale nějak jsem ve Lohotce nemohl tu cestu trefit a tak jsem to vzal oklikou. Když jsem dojel na třista metrů ke keši, pochopil jsem proč - někdo si totiž přes cestu postavil brány a celý pozemek oplotil. (Teď jsem na chvíli přestal logovat a bránu i plot zakreslil do OpenStreetMap.) U této brány jsem zaparkoval, protože pěkná suchá polní cesta, po které jsem od západu přijel, tu končila a to, co vedlo na jih, bylo více zarostlé a bahnité. Ke keši jsem pokračoval pěšky.
Byla to sice krátká, ale krásná procházka. Ještě stále svítilo sluníčko a výhledy byly nádherné. U kešky jsem chvilku proseděl, prolistoval logbook a našel zápis mé kamarádky, o které jsem věděl, že kešku odlovila.
Když jsem se vracel k autu, viděl jsem, jak stejnou cestou jako já přijíždí bobcat, znáte to, takový ten malý buldozérek s koly, sotva větší než Smart. V duchu jsme se pochválil, že jsem zaparkoval co nejvíc stranou, ne jako hovado uprostřed cesty. Bobcat jej v pohodě minul a pak zatočil na cestu ke kešce. To jsme už byli skoro u sebe, tak jsem si stoupl stranou, abych nezavazel, dědula řídící strojek mi přátelsky pokynul a jel dál, do luk. Kam a proč takhle v neděli krátce po poledni, to mi zůstane navždy záhadou.
Díkeš! :)

[FOUND] GC27JHA - Plysakova cache (Baraca, placed 27.4.2010 by Baraca, Kacka1 a Mikey4)

#7880 12:57 - Tahle keška vůbec nebyla v plánu, ani v původní (dolovit naluštěné keše v telči a Třešti), ani v upraveném (odlovit ještě pár keší kolem Telče), ale prostě tak nějak ležela u cesty, po které jsem projížděl, zahlédl jsem ji v navigaci a nedalo mi to.
Zastavil jsem na křižovatce ( na křižovatce, na takovém hlinitém plácku mezi dvěma jejími rameny, ne přímo v křižovatce), zašel k mapě, spočetl finálku a pak už jen hledal, jak se ke kešce dostat. pěkné počasí mezitím skončilo, nějak se zatáhlo, zpošmournělo. Zaparkoval jsem na okraji louky nedaleko další křižovatky a hledal cestu k cíli, byly tam strmé svahy, zarostlo, ale nakonec se mi zadařilo. Už jsem myslel, že jsem na místě, ale najednou tam ležel padlý strom, kolem křoví a maliní, musel jsem to zeširoka obejít. A byl jsem na místě.
Jak jsem psal, s návštěvou jsem nepočítal a tak jsem s sebou žádného plyšáka neměl, natož na výměnu.Tedy, něco plyšového se mnou v autě cestuje, je to takovou modrá květinka, které jsou dostal od kamarádky, ale ta plní důležitou úlohu - zpříjemňovat cestu cestujícím na zadním sedadle (ti to ale nějak nechápou a květinku-polštářek vytrvale odkládají za zadní okno, odkud ji zase musím vracet zpátky na její místo; hm, tohle by mohlo posloužit jako příběh mého plyšáka, ne?).
Díky za kešku! :)

GC27JHA - Dvojee kvitinky z auta Tahle nebohá kvitinka ?ije na mém gauei, kde se po ní snad denni válím, a tak je, chudák, celá zhu?vená, slehlá a ueuniná. :-(

[FOUND] GC46RQ4 - Krizek u cesty/Cross the road (APUAK151, placed 28.2.2013)

#7881 13:21 - Křížek ucesty byl součástí plánu, byť je toho rozšířeného. Přijel jsem k němu autem, tedy vlastně u křížku jsem vůbec nebyl, protože jsem zaparkoval z druhé strany lesa. A pak jsem nemohl kešku dlouho najít, protože kámen je sice jasný a nápadný, ale není tam, kde by měl být, je o nějakých šest metrů stranou a to mi nedalol dobře a furt jsem hledal tam, kde žádnjé kameny nebyly. Ale nakonec jsem to překonal a kešku našel. :D Díkeš!

[FOUND] GC4XJD1 - Potkanova pout - Novy Rybnicek (Geotigers Team, placed 26.1.2014)

#7882 13:37 - Tahle keška, tedy nejen ona, ale i její sestřičky, mi dneskanejvíc rozhodila plány. Chtěl jsem odlovit celou sérii a proto jsem začal i lovit kešky víc na západ. Ale nakonec jsem ze všech potkanů odlovil jen tohoto, protože spojovací cestu mezi ním a jejho severním sousedem rozorali a mně se nepodařilo najít náhradní. A navíc jsem chtěl být toto dobou už v Třešti... No tak to chodí, když toho chcete moc, nakonec nemáte ani potkany, ani dolovenou Třešť. xx( :D Njn.
Takže, zase pěkně mastňácky, autem až skoro ke kešce. Sluníčko zase chvilku pěkně svítilo a tak top byl pěkný odlov. keška si tu stojí, skoro nekrytá, ale tak nějak "za rohem", tak to zjevně ničemu nevadí.
Díky!

[FOUND] GCYQPD - Sv. Vojtech - kaple (Vodnik60 team, placed 19.10.2006)

#7883 13:59 - Po fiasku s potkany jsem tedy vyrazil rovnou do Třeště, ale cestou nějaká tradička... Kašlu na ni, jsem ve skluzu, říkám si, ale jak se blížím, zablískne se mezi stromy bílé zdivo, Hele pěkný kostelík, na ten bych se chtěl podívat, a ona to nakonec titulní kaplička téhle kešky! :D
Zaparkoval jsem skoro u hlavního vstupu, nafotil si kapličku, zašel si pro kešku a pak si ještě stavbu obešel kol kolem maliním. Hestá budova, fakt, jednoduchá, elegantní.
Díkeš!

[FOUND] GC2R9A2 - Rodny dum plk. Svece (Hanula79, placed 1.4.2011)

#7884 14:35 - Rodný domek plukovníka Švece jsem si tedy rozhodně odlovit chtěl, i za cenu dalšího zdržení. O tomto chlapíkovi, sice vlastizrádci, ale jinak statečném a zásadovém člověku, jsem donedávna vůbec nevěděl. Ale pak jsem jel na víkend na keše do Jindřichova Hradce a ubytoval jsem se - No hádejte, hádejte! - na Švecově koleji.
A pak, o pár týdnů později jedu na výlet do Třeště, koukám kolem na další mysterky a co nevidím - tuhle kešku. Nestihl jsem ji tehdy odlovit, ale nechat ji tu odluštěnou jen tak vědět, to jsem nechtěl.
A tak jsem tedy přijel do Čenkova, a jedu a najednou mám pocit, že jedu blbě. tak jsem se vrátil, odbočil ze silnice, jedu po cestě za dědinu, zastavím pár (20, 30?) metrů od keše a koukám, Kurňa, to je ale hang. Tudu se tam asi nedostanu. A tak se vrátím k místu, kde jsem se předtím otočil, a jedu dál, ale tam se nedá nikde zaparkovat, tak se za dědinou zase otočím a jedu zpátky na náves a nakonec zaparkuju tam, kde jsem předtím odbočil ze silnice, jak z toho nakonec nic nebylo. A ke keši jdu pěšky.
A cestou míjím rodný domek plukovníka Švece, tak si vyfotím pamětní desku, sice zradil svého císaře a krále, ale jinak to byl úctyhodný chlap, že.
Kaška nalezena, jak psáno. Díkeš! :)

[FOUND] GC5PFEV - Fotbal v Tresti (GabyTeam, placed 15.3.2015 by GabyTeam, Orestess)

#7885 14:50 - Blíží se třetí odpoledne a já stále ještě nezačal s dolovením mysterk u Třeště, tedy pokud k nim nepočítáme plukovníka Švece. Ale mám tu ještě dvě neodlovené tradičky, co byly před dvěma týdny na špatné straně města, ale teď jsou šikovně po cestě.
První, fotbalová, je fakt na frekventovaném místě. Na hřišti někdo trénuje nebo si jen tak hraje, ale bůhsuďproč musí stát tak na okraji hřiště, že má výhled přímo na keš. Ale ta je naštěstí za rohem a za ten roh se dá vlézt. Takže jsem tam vlezl a když zase vylézám, tak koukám, že někdo už tam není sám, ale má tam i tátu, co jej asi prohání. No, snad si mne nevšimli.
Díkeš!

[FOUND] GC1K6ZE - Trest - zidovsky hrbitov / Jewish cemetery (Magnaat, placed 28.12.2008)

#7886 15:17 - Poslední dnešní keška, jak se později ukázalo, je židovský hřbitov. Podle mapy je keška vně hřbitova, na břehu jakéhosi rybníčka. Ale kudy k ní?
Zespoda to nejde, je tam plot a zamčená brána. Obcházím tedy hřbitov (a trochu se přibližuji autem), jdu po kraji pole, nad zdí. Jsem už skoro na místě, ale vypadá, že ani tudy to nepůjde... Tak, že by přeci jen spodem, jen to víc obejít? říkám si. Otáčím se a za zdí, na hřbitově, vidím vzrostlý smrk a u jeho kořenů přiklopenou bílou cihlu nebo kus betonu nebo co. Vytahuji tedy movil a konečně čtu listing.
Tak je to tak, keška je tam, jak se koukám. Ale kudy k ní? Podle listingu by mělo být možné na hřbitov vstoupit, ale obě branky vypadaly zamčeně... Vracím se tedy k auto a když vidím, že v rožku je zeď velmi nízká, slézám po ní a vracím se přes hřbitove ke smrku.
Nález, podle očekávání, snadný a v pohodě.
Protože se mi nechtělo vracet se zase přes zeď, mj. abych ji třeba neponičil, zkouším zadní branku a ta je otevřená! Hm, jak jsem se na to předtím koukal... No, co už nadělám, procházím brankou, jako slušný člověk, a jdu si pro auto.
Mám už pořádný hlad, od snídaně jsem nejedl (no dobře, koupil jsem si po snídani v cukrárně jednu bramboru, ale ta byla ani ne poloviční, než jak cukrárenské brambory bývají), a tak jedu zase k Turkům na náměstí. Dávám si gyros s nudlemi na místě a tak dostanu kovový příbor, ale jídlo, bůhvíproč, nikoliv na talíř, ale dodo pěnové krabičky. Ale to už je kešce vlastně nepatří. :I
Díkeš!

Žádné komentáře:

Okomentovat