pondělí 28. října 2019

Víkend v Čechách

Mívali jsme tetičku v Bohosudově, to je v Čechách, součást městečka Krupka nedaleko Teplic. Loni nám umřela, pár měsíců po stých narozeninách. A teď, jedenáct měsíců po "pohřbu" jsme s jejími přáteli dávali urnu do hrobu.

Udělali jsme si z toho celovíkendový celorodinný výlet.

26. - 28.10.2019 [FOUND] 4 M 1 T 2 U 1

26.10.201914:29TGCYCVGErbenova vyhlidka (charles.b)
27.10.201914:51TGCVT4VNa Hasištejne (Paulus85q)
"17:28MGC2HX3CChram Chmele a Piva - minipivovar U Orloje (banjo23)
28.10.201914:55UGC1GY75Litomericka_Webka (adam a veru)

[FOUND] GCYCVG - Erbenova vyhlidka (charles.b, placed 19.9.2006)

#7859 14:29 - Po uložení urny naší loni umřelé tetičky do hrobu na Bohosudovském hřbitově a společném obědě s jejími přáteli v hospodě U Václava v Maršově jsme se nemohli dohodnout, co budeme dělat zbytek odpoledne, a tak jsem navrhl návštěvu Erbenovy rozhledny, že je to blízko jak centra Ústí, tak zoologické zahrady a snad si cestou rozmyslíme, co dál.
Vyjeli jsme až k rozhledně autem, po polních (lučních) cestách. Cítil jsem se až trapně, na sluncem prozářených lukách posedávali lidé a kochali se přírodou. Ale zákaz tu nebyl a jinak bychom naše 70+ rodiče k rozhledně nedostali. Jenže...
Jen co jsem zaparkoval, matka/babička/prababička prohlásila "Já nahoru nepolezu," sedla si do trávy vedle auta a zapálila si cigaretu. Mezitím začaly z druhého vozu chodit zprávy od sestry, že si na té strašné cestě nezničí auto. Zaparkovala půl kilometru od rozhledny, naložila (mého) prasynovce (svého vnuka) do kočárku a vydala se po cestě nahoru. Otec/dědeček/pradědeček (vzhledem ke vzdálenosti celkem pochopitelně) ani nevylezl z auta. Inu, rodiče. xx(
Mezitím jsem si zašel pro tuto kešku. Snadný nález, i přes nabíhající nachlazení. Díkeš! :I

[FOUND] GCVT4V - Na Hasištejne (Paulus85q, placed 31.5.2006)

#7860 14:51 - Na hrad Hasištějn (Hassenstein) jsme se vydali, protože už máme letitou zkušenost, že na Házmburk (Hasenburg) nikdy nevyrazíme.
Hasištejn je pěkná zřícenina. Parkoviště je přibližně na úrovni hradu, stoupání veškeré žádné, takže i naši 70+ rodiče, především pak táta, neměli větších potíží s prohlídkou, vynechali snad jen věže. Což bylo škoda, přišli o nádherné vyhlídky na podzimní lesy, ale také ne už tak nádherný pohled na nedaleké elektrárny.
Na závěr, zatímco se ostatní odpotáceli na prohlídku představené věže, já se vydal kolem hradu pro kešku. Chvilku mi trvalo, než jsem ji našel, ale díky fotogalerii jsem mohl upřesnit, na které straně valu hledat. Díkeš! 8D

GCVT4V - Příchod k hradu GCVT4V - Výstup ke věži Foceno prakticky z druhé strany, než první obrázek. GCVT4V - Zaplavené sklepení ve vnitřním hradě // Hned nalevo od vchodu do vnitřního hradu, pod levým dolním rohem druhého obrázku.

[FOUND] GC2HX3C - Chram Chmele a Piva - minipivovar U Orloje (banjo23, placed 21.12.2010)

#7861 17:28 - Druhá keška dnešního dne, jediného při našem celorodinném výletu s více než jedním nálezem. Původním cílem naší výpravy z Teplic do Hasištejna a odsud po silnici až do Žatce měl být Chrám chmele a piva, ale nakonec z toho byla jen návštěva Chmelařského muzea. Během návštěvy jsem nečekaně pohledem z okna "vyluštil" tuto multinku a nakonec jsem ani nezdržoval, protože dalším cílem bylo nakoupit nějaké zásoby piva právě tam, kde se keška ukrývá.
Musel jsem se personálu trapně ptát, kde je Trezor pro štamgasty, což způsobilo jistě zmatení, protože slečna za pípou si zjevně myslela, že nic nemůže být jasnějšího ahledala v mých dotazech něco jiného. Ale já jsem tak trochu šeroslepý, o vstupu do potemnělého předsálí mi chvíli trvá, než vidím do temnějších zákoutí, ale to už jsem u pultu, že, a protože "Líná huba, holý neštěstí," kladu otázky. :I
Takže šťastně zalogováno, ale opět bez zdržení, protože natočit šest petek piva chvilku trvá, že. :D Díkeš!

GC2HX3C - Chmel!!! GC2HX3C - Filip Oráč GC2HX3C - Žok GC2HX3C - Podmuzejní náměstí v podvečer GC2HX3C - A už máme nakoupíno! // V hlavních rolích mudlopřízeň Filip a Dark.

[FOUND] GC1GY75 - Litomericka_Webka (Foukačka, placed 6.10.2008 by adam a veru)

#7862 14:55 - Zatímco jsem čekal, až mne webkamera konečně zabere, zbytek rodiny odtáhl do pivovaru Labuť, jen aby se dozvěděl, že se tam nevaří, přestože na stolech ležely přichystané příbory a ubrousky, že je to "pivovarský provoz".
Já se mezitím zvěčnil a zastihl jsem je , jak právě rozladěně vycházeli z "pivovarského provozu". Obešli jsme celé náměstí, kde se buďto také nevařilo, nebo bylo přímo zavřeno, nebo byla nabídka dosri podivná, až jsem skončili v Budvarce. Bylo plno, tak jsme si museli trochu počekat, ale jídlo dobré a pivo taky ušlo.
A protože čas fakt docela plynul, opustil jsem společnost čekající, až jí bude dovoleno zaplatit, a zašel si pro tuto kešku. Přitom jsem si obešel kus města, takže jsem to jako jediný měl s trošku rozsáhlejší prohlídkou a krásnými výhledy. Díkeš! :)

GC1GY75 - To jsem já na náměstí, pod tou šipkou. GC1GY75 - Fotka z webkamery s malým já GC1GY75 - Náměstí z kačeří perspektivy GC1GY75 - Malebná ulička litoměřská

Žádné komentáře:

Okomentovat