sobota 28. prosince 2019

Hustopeče

Na Vánocích na Zelňáku jsem se mj. potkal s Pea C a přitom se dozvěděl, že obkroužil Hustopeče svými keškami. A protože rád lovím kešky svých známých, tím víc, čím jsou mi sympatičtější, rozhodl jsem se pro ně vypravit hned při nejbližší příležitosti.

Ale jsou to jen tři kešky... Co se zbytkem dne, byť zimního, krátkého? A vida! Hned vedle, jsou "jakési" Starovice, se třemi mysterkami a skoro desítkou tradiček! To vypadá dobře. 🙂

Ale... Co kdyby to nestačilo? A tak jsem se dal do luštění kešek ve Strachotíně. Jenže kvůli takové "drobné", drobňulinké chybičce se luštění trochu natáhlo, inu, znáte to. Furt to ověřeujete, všechno vypadá dobře. A taky to dobře je, jen jste to špatně opsali z místa na místo! 😤 A než na to přijdete, je pryč jedna hodina a nakonec druhá...

Na Paľovy kešky už prostě nezbyl čas (natož pak na nějaký Strachotín). Ale byla to výprava za nimi a tak v titulku zůstanou! 🙂

28.12.2019 [FOUND] 12 T 9 U 3

13:54UGC4W73CFilmove Starovice I. (cunik)
15:06UGC5VHBQMezi sklepy (Myntelka)
15:12TGC5XG2QMezi sady a vinohrady #7 (Myntelka)
15:25TGC5XFEDMezi sady a vinohrady #6 (Myntelka)
15:34TGC5XFE3Mezi sady a vinohrady #5 (Myntelka)
15:55UGC5AWQHFilmove Starovice II. (cunik)
16:20TGC5VX6HVyhled na Palavu (Myntelka)
16:24TGC5XFDVMezi sady a vinohrady #4 (Myntelka)
16:29TGC5XFDBMezi sady a vinohrady #3 (Myntelka)
16:45TGC5XFBNMezi sady a vinohrady #2 (Myntelka)
16:52TGC5XG2YMezi sady a vinohrady #1 (Myntelka)
17:19TGC74P37Kaplicka sv. Marka (4_Kosici)

[FOUND] GC4W73C - Filmove Starovice I. (cunik, placed 1.1.2014)

#7922 13:54 - Je to opravdu strašný film. Tušil jsem to už z ukázek, co jsem zahlédl v televizi. A hledání poznávacích značek to jen potvrdilo.
Viděl jsem takhle kvůli keším už několik filmů, které jsem vidět nechtěl; v paměti mi nejvíc utkvělo Dědictví aneb kurvahošigutentag. To je o trochu lepší než ta Svatba na bitevním poli, ale zas je to taková agitka, no, nevím.
Pro kešku jsem si odskočil během obcházení ztotožňovací mysterky Mezi sklepy. Pravda, byla to trošklu zacházka. :D
Díkeš!

[FOUND] GC5VHBQ - Mezi sklepy (Myntelka, placed 5.6.2015)

#7923 15:06 - Uličky se sklípky jsem obkroužil dvaapůlkrát. Sudy mi daly taky zbrat, ale největší zákys jsem měl na puntících. Původní upřesnítko jsem si vyložil tak, že podklad pod puntíky je nyní žlutý, ne samotné puntíky. A když jsem hledal modré puntíky, tak jsem ty žluté prostě neviděl. A to jsem si ten sklípek i vyfotil. xx(
Nakonec tedy všechny indýcije nalezeny, tak čelem vzad a pro finálku! :D
Jo, bylo to hezká procházka-procházka-proch... Díkeš! :)

[FOUND] GC5XG2Q - Mezi sady a vinohrady #7 (Myntelka, placed 24.8.2015)

#7924 15:12 - Když jsem konečně odlovil komplementární mysterku Mezi sklepy, koukám, že mi po trase minisérie vyrazila partička mudlů. A než jsem krabku hezky zavíčkoval, a vyrazil, vybatolili se z vesnice další dva. A tak jsem se na trasu vydal od konce.
Díky za kešku.

[FOUND] GC5XFED - Mezi sady a vinohrady #6 (Myntelka, placed 24.8.2015)

#7925 15:25 - Dovolil jsem si tuhle krabičku cca o metr posunout, ze dna járku na protější svah.
Nedávnu tu totiž káceli strom, který se zřejmě tyčil nad keškou, a některé větve mrskli na růžový keř, takže se "kámen" (čti: beton) ocitl přímo pod trnitými větvemi. Proplétat se jimi nebylo nic příjemného. Ani větev se mi z trní vyplést nepodřilo, natož keř narovnat, tak jsem se "pro dobro většiny" rozhodl kešku přemístit. Najdete ji nyní u paty stromu, na druhé straně járku, jak už jsem říkal.
Díkeš!

[FOUND] GC5XFE3 - Mezi sady a vinohrady #5 (Myntelka, placed 24.8.2015)

#7926 15:34 - Cestou mezi #6 a #5 jsem byl svědkem konfliktu mezi pejskařkou se třemi černými psisky a myslivcem s ohařem.
Štěkot, křik a náledně nadávání. Znělo to, jako by ohař napadl trojici psů, paní byla vzteklá, nadávala myslivcovi, ale za chvíli i svým psům, no, kdoví jak to opravdu bylo.
Pro mne bylo negativem, že místo aby spořádaně zmizela v dáli, stála na místě a lála svým "miláčkům". Nezbylo, než přidat do kroku a k dalšímu stanovišti dorazitco nejdýl před ní. Místečko je naštěstí s výhledem a tak jsem, zatímco mne dohnala a procházela kolem (ještě pořád se neuklidnila a štěkala na své psy :P), předstíral zájem o údolíčko pode mnou. ;)
Díky za kešku!

[FOUND] GC5AWQH - Filmove Starovice II. (cunik, placed 13.8.2014)

#7927 15:55 - K finálce jsem si odbočil ze série Mezi sady a vinohrady. A podobně jako u č. I to byla docela vydatná odbočka.
Kešku jsem vyřešil poměrně snadno, podobně jako u č. I "skenováním" filmu a hledáním pasáže vyhovující zadání. Následně jsem si otevřel fotomapu, koukal na uložený obrázek, koukal na mapu a za chvíli jsme měl "podezřelé místo". Jistý jsem si ale, samozřejmě, nebyl. Zvlášť když jsem si film stáhl v docela nízké kvalitě. :O
Ale našel jsem. Vytipované místo bylo to pravé, jen k němu najít cestu....
Keška bohužel není v dobrém stahu. Krycí objekt sám je v pořádku a slouží svému předtíranému účelu. Ale kryt kešky nedrží a nenašel jsem už ani ten provlhlý list papíru zmiňovaný v předešlých lozích. Našel jsem v batohu prázdný mikro-kontejner, ale neměl jsem vhodný papír, jen prázdnou obálku od finančáku. Snad novému účelu poslouží.
Keška nyní tedy leží u paty stromu, přikrytá cihlou, kterou jsem našel na kraji, ehm, "louky". ;)
Díky za kešku! :)

GC5AWQH - ...a ukrytí! ?? GC5AWQH - Ulo?ení... GC5AWQH - Poíprava náhradní ke?ky

[FOUND] GC5VX6H - Vyhled na Palavu (Myntelka, placed 5.6.2015)

#7928 16:20 - Potácel jsem z odbočky k nedaleké mysterce a říkám si: Výhled na Pálavu? Tady?
A najednou, bác! - zpoza obzoru začala vykukovat ta naša moravská hora hor! :D
Hint už moc nesedí, šípek asi vadil, ale keška je stále na místě, v plněm zdraví!
Díkeš!

GC5VX6H - A je?ti ke?ka, pro kontrolu. c GC5VX6H - Pálava! GC5VX6H - Kuky kuk! GC5VX6H - Kuk!

[FOUND] GC5XFDV - Mezi sady a vinohrady #4 (Myntelka, placed 24.8.2015)

#7929 16:24 - Po "docela" chladném popoledni se vítr utišil a večer působil skoro teplým dojmem. Díky za kešku!

[FOUND] GC5XFDB - Mezi sady a vinohrady #3 (Myntelka, placed 24.8.2015)

#7930 16:29 - Přemýšlel jsem, kudy se asi ke kešce dostanu a tak jsem využil prvního možného průchodu v řadě křovisek. Ale zbytečně jsem to uspěchal, jen jsme musel zbytečně obcházet šípky. Díkeš.

[FOUND] GC5XFBN - Mezi sady a vinohrady #2 (Myntelka, placed 24.8.2015)

#7931 16:45 - Tohle už bylo docela za tmy. Od předchozí kešky jsem nabral docela tempu a tak jsem to tu o nějakých patnáct metrů přestřelil. Pěšky...
Díkeš!

[FOUND] GC5XG2Y - Mezi sady a vinohrady #1 (Myntelka, placed 24.8.2015)

#7932 16:52 - A hotovo, vymalováno! Poslední keška ze série, hezky umístěná, aby se k ní člověk ani nemusel ohýbat. Díkeš!

[FOUND] GC74P37 - Kaplicka sv. Marka (4_Kosici, placed 27.4.2017)

#7933 17:19 - A dneska už úplně poslední. Nemoh' jsem ji tu nechat, svítila by mi tu zeleně mezi samými smajlíky. Ale byla to trochu škoda, milá kaplička by si zasloužila návštěvu za denního světla. Možná se tu ještě někdy stavím. :)
Díkeš!

Žádné komentáře:

Okomentovat