středa 30. prosince 2020

Biltiš

Když jsme začátkem prosince navštívili s Lýdou Tišnov, neoddlovili jsme úplně všechny kešky. Některé už někdo z nás měl, na některé nezbyl čas. A na některé jsme neměli "nářadí".

A primárně pro ty poslední jsem se dnes odpoledne vypravil.

30.12.2020 [FOUND] 6 T 5 V 1

15:29TGC8ZPF9Heavy dog buldog - BILTEMA (Peťan75)
16:10TGC8FDEGPrvni tisnovska biltema u reky (hapanapak)
16:31TGC7MTXMU Chorose (Hekricek_LP)
17:34VGC7B8B6Brana nebes (berx.cz)
17:49TGC6ED1YZS Tisnov - namesti 28. rijna (martinhledakese1)
18:04TGC6QBVVB-24 Liberator – CWG smenarna (berx.cz)

[FOUND] GC8ZPF9 - Heavy dog buldog - BILTEMA (Peťan75, placed 8.9.2020)

#8984 15:29 - Ke kešce jsem se blížil širokým obloukem. Družice nějak nepřály. Ale cesta, ostatně celkem krátká, nebyla to nejhorší. Najednou jsem stál na místě, kolem vysoké stromy a na jednom znich... Co vlastně? Sundal jsem batoh, tyč, zatím složenou, opřel o strom a chodil kolem, hlavu zakloněnou. Často jsem zakopával o klacky na zemi, často jsem kontroloval, jestli se neblížím k prudkému svahu nad cestou. Naštěstí je buldog barevný jak kanárek a tak to trvalo snad jen pět minut.
Rozbalil jsem tyč, zahákl a - hopla! - keška byla dole. :) Dostat ji zpátky bylo pracnější (ale tzo jsem ještě nevěděl, co na mne čeká v blízké budoucnosti...)
Díky za kešku!

[FOUND] GC8FDEG - Prvni tisnovska biltema u reky (hapanapak, placed 30.10.2019)

#8985 16:10 - Autem je to od buldočí biltemy na parkoviště této jen pár minut. A dalších pár minut zabere cesta. A pak jste na místě, koukáte na stromy a - nic nevidíte. teda, vidíte stromy, vidíte řeku, vidíte větve a větvičky. Ale nevidíte kešku. Chodil jsem s hlavou zakloněnou dokud mne za krkem nebolelo a nemusel si odpočinout. Po cestičce chodili a běhali mudlové a koukali , co to hledám.
No, co jsem to vlastnhě hledal? Nevěděl jsem.
Po čtvrt hodině, dvaceti minutách, jsem otevřel listing a prohlédl si galerii. Keška ani její strom tam vyfocené nebyla. Ale byli tam lidé s hlavou zakloněnou a dlouhou tyčí v rukou. Kde to postávali? Tady? Aha, dál od řeky... Tady někde...
No, vzalo to ještě pár minut, než jsem ji zahlédl. A sundat ji taky nebylo hned. Moje tyč jen tak tak dosáhl, musel jsem ji držt jednou rukou, vysoko nataženou, stát na špičkách. A povedlo se! 8D
Ovšem pak přišla těžší úloha - dostat keš zpátky. Věděl jsem kam. Ale už se šeřilo a chyběla mi perspektiva. Pořádně jsem neviděl jsem, jestli už jsem s háčken nad tou větvičkou nebo ještě pod ní. Před ní, nebo za ní. Jo, jo, teď by se hodilo mít s sebou parťáka. Přes 12 minut mi trvalo, než jsem oko nasadil tam, kam patřilo... Ufff! xx(
Tož dobrý, díky!

[FOUND] GC7MTXM - U Chorose (jakub_svec, placed 9.4.2018 by Hekricek_LP)

#8986 16:31 - Choroš byl příjemným odpočinutím po dvou předchozích keškách - biltemách! :Oxx(
V pohodičce jsem přišel, lehounce se sehnul a hned logoval. Žádné balancování na špičkách, hlava zahnutá, až za krkem bolelo. Já chci prostě kešku jen najít a jít! ;)
Ale zdálo se mi, že něco chybí. Neměla být na kešce půviodně, třeba, choroš?
Díkeš!

[FOUND] GC7B8B6 - Brana nebes (berx.cz, placed 16.10.2017)

#8987 17:34 - Pěkná virtuálka. Využil jsem nabídnutého odkazu a prošel si celé dílo s audioprůvodcem. A pak ještě jednou, to jsem si je natočil na video, snaže se o stejné pořadí, jako v audiu. A pak ještě jednou, udělat si pár foteček. No, strávil jsem tu víc jakpůl hodinky. Hezký je to!
Tož díky, bez téhle kešky bych byl ochuzen o velký zažitek! 8D

GC7B8B6 - Bohusz si podsekává pod sebou ten strom

[FOUND] GC6ED1Y - ZS Tisnov - namesti 28. rijna (martinhledakese1, placed 16.5.2016)

#8988 17:49 - Tož, ošahal jsem všechny ty parapety než mi došlo, že tam by to asi všechni ti ... spolužáci autorovi hned našli. :P Díkeš!

[FOUND] GC6QBVV - B-24 Liberator – CWG smenarna (berx.cz, placed 16.8.2016)

#8989 18:04 - Tedy jako, čekal jsem nějaký letadýlko... Ale taky pěkný a funknční, i když kolečka jsem do toho strkat nezkoušel, bo nemám co. :( Díky za kešku!

Žádné komentáře:

Okomentovat