čtvrtek 31. prosince 2020

Silvestr na jihozápadě

Dneska jsem dlouho spal, až do čtvrt na jedenáct, a než jsem se nasnídal a vybral si kam pojedu, bylo už pomalu půl jedné. V jihozápadním cípu Moravy jsem tedy strávil jen odpoledne. Mrazivé odpoledne. Mrazivé a slunečné odpoledne.

31.12.2020 [FOUND] 14 B 1 Q 5 T 7 U 1

14:11QGC8KAPB-0Slavonicky poklad (Treasure of Slavonice) / Kostel Nanebevzeti Panny Marie (barca89)
14:14QGC8KAPB-1Slavonicky poklad (Treasure of Slavonice) / Mestska vez farniho kostela (barca89)
14:34QGC8KAPB-2Slavonicky poklad (Treasure of Slavonice) / Kaple sv. Jana Nepomuckeho (barca89)
14:52TGC7ZNEJ56 Der Thayatal-Radweg oder "Schnee von gestern" (TeamThayatal)
15:10TGC7ZNE053 Der Thayatal-Radweg oder "Schnee von gestern" (TeamThayatal)
15:20TGC7ZNE754 Der Thayatal-Radweg oder "Schnee von gestern" (TeamThayatal)
15:33TGC7ZNED55 Der Thayatal-Radweg oder "Schnee von gestern" (TeamThayatal)
15:42TGC7ZNEP57 Der Thayatal-Radweg oder "... das Ende" (TeamThayatal)
16:04QGC8KAPB-3Slavonicky poklad (Treasure of Slavonice) / Severozapadni basta (barca89)
16:17QGC8KAPB-4Slavonicky poklad (Treasure of Slavonice) / Byvala synagoga (barca89)
16:49UGC8KAPBSlavonicky poklad/Treasure of Slavonice: Lab bonus (barca89)
16:49UGC8KAPBSlavonicky poklad/Treasure of Slavonice: Lab bonus (barca89)
18:46BGC8M6ZGKostel Božího Těla Slavonice (RAIL3)
19:03TGC3MYH0Muzeum samorostu (Greegr)
19:12TGC6T3YG500-lete cestovani casem-500-jährige Zeitreise III (Austrian_Terrakate)

[FOUND] GC7ZNEJ - 56 Der Thayatal-Radweg oder "Schnee von gestern" (TeamThayatal, placed 29.10.2018)

#8993 14:52 - Die erste Cache heute gefundet und sie war eine österreichische. :D Es war etwas traurig für mich, da Ich habe lieber eine Eisenbahnstrecke statt ein Radweg hier geseht. Na ja.
Dankesch! :)

[FOUND] GC7ZNE0 - 53 Der Thayatal-Radweg oder "Schnee von gestern" (TeamThayatal, placed 29.10.2018)

#8994 15:10 - Die nächste Cache war diese, gerade an die Grenze. Ich habe ein alte Mann aus Österreich gehende hier getrefft und habe "Dobrej!" begrüsst ihn. "Dobrej," er hat geantwortet. Hm, war er einen Tscheche oder Österreicher? Ich weiss nicht.
Ich habe gelogt und ein klein Spazier zu Österreich gemacht. Der Radweg fällt ins Thal. Ich denkefrüher
eine Brücke hat hier muste seine.
Dankesch!

[FOUND] GC7ZNE7 - 54 Der Thayatal-Radweg oder "Schnee von gestern" (TeamThayatal, placed 29.10.2018)

#8995 15:20 - Ein leicht Fund, aber die Cache ist ein wenig feucht.
Dankesch!

GC7ZNE7 - Die Cache, jetzt schon ausgetrocknete

[FOUND] GC7ZNED - 55 Der Thayatal-Radweg oder "Schnee von gestern" (TeamThayatal, placed 29.10.2018)

#8996 15:33 -Zuerst Ich lange habe nicht die Cache finden könnte. Erst eine Radlergruppe habe kommt, Ich habe geseht sie. Aber Ich habe warten müsste.. Mutti, Töchterchen, Söhnchen, Tantechen, ... ein Rad für Rad und, endlich, sie alles weg waren!
Dankesch!

[FOUND] GC7ZNEP - 57 Der Thayatal-Radweg oder "... das Ende" (TeamThayatal, placed 29.10.2018)

#8997 15:42 - Das Ende... Möglich, manmal, wann ich werde vacciniert, ich werde mein Fahrrad oder mein Roller nehmen können und werde ganze Thayatal-Radweg durchfahren können...
Dankesch! :)

[FOUND] GC8KAPB - Slavonicky poklad/Treasure of Slavonice: Lab bonus (barca89, placed 11.2.2020)

#9000 16:49 - Dlouho jsem labky ignoroval, sem tam jsem nějakou odlovil na nějaké Xxga eventu. Ale pak mi druhá vlna zrušila rodinou dovolenou, ale já si volno stejně vzal a ještě prodloužil, protože mi krz blbě naplánované zakázky hodně zbývalo, a většinu těch dvanácti dnů jsem věnoval právě labkám - máme jich v Brně požehnaně.
Vy tu máte jen jednu, ale i tak, nebo možná právě proto, se mi líbila:

Slavonice jsou krásné město. Před pár lety jsme tu s dětmi a přáteli strávili celý víkend. Tedy, nejen ve městě, ale i na kolech v okolí. A tak jsem se sem rád vrátil, okouknout, co se změnilo a co zůstalo. Tahle labérie je jednou z těch, kde lituju, že mohou mít jen pět stanovišť. Njn.

K finálce jsem už dojel autem. Teda, skoro; dojet až k ní, asi by tam auto zůstalo. I finálka je pěkná. Vysvobodil jsem z ní jednoho krtka a jeden geocoin. A aby nezůstala bez ochrany, nechal jsem ji střežit cestujícím modrým vlkem.
Díky za kešku a labky taky. :)

[NOTE] GC8KAPB - Slavonicky poklad/Treasure of Slavonice: Lab bonus (barca89, placed 11.2.2020)

Vládám TB.

[FOUND] GC8M6ZG - Kostel Božího Těla Slavonice (RAIL3, placed 9.3.2020)

#9001 18:46 - Myslel jsem, že potřebuju ještě dvanáct keší, abych dosáhl 9000 nálezů. A protože se mi nepodřilo najít kešku Slavonice, potřeboval jsem ještě jednu. A tak sjem se vypravil za sv. Kryštofem. Ostatně, stejně jsem tu nechtěl ten letterbox nechat neodlovený. :D
Byl to příjemný lov. K Božímu tělu nevede silnice a tak jsem se v noci projel po zmrzlých polňačkách. Kostel jsem obcházel s baterkou a ledva jsem mozaiku našel, uslyšel jsem od severu nějaké hlasy. Že bych někoho vylekal? rychle jsem zhasnul čelovku a pelášil k auto a hurá pro finálku.
I ta potěšila, zvláště pak milý muzikální detail. 8) Díkeš!

[FOUND] GC3MYH0 - Muzeum samorostu (Greegr, placed 5.6.2012)

#9002 19:03 - Když už jsem odlovil letterbox u Božího těla, nemohl jsem vynechat ani návštěvu u dvou blízkých tradiček. Tahle byja první z nich.
Po tmě se trochu hůř hledalo parkování, ale nakonec se povedlo. Z muzea samorostů jsem toho ovšem - potmě - moc neviděl. :( Njn, denní keše nejsou noční.
Tak díky.

[FOUND] GC6T3YG - 500-lete cestovani casem-500-jährige Zeitreise III (Austrian_Terrakate, placed 16.9.2016)

#9003 19:12 - Heutige letzte Cache. Heurige, eigentlich. Ich habe bis zum Wasserbecken gefaht und dann zu fuss geht. So, es gibt alles. So, es gibt alles. Das Jahr endet, nie mehr Cachen ich werde heuer finden.
Dankesch! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat