neděle 14. března 2021

Letem časem pod Plachtami

14.3.2021 [FOUND] 6 I 1 Q 5

17:14QGC6DRBA-4Pod Plachtami / BMX (muffinak)
17:20QGC6DRBA-2Pod Plachtami / Softballové hřiště (muffinak)
17:25QGC6DRBA-0Pod Plachtami / Maják (muffinak)
17:27QGC6DRBA-1Pod Plachtami / Lezecký balvan (muffinak)
17:30QGC6DRBA-3Pod Plachtami / Fitness stanoviště (muffinak)
19:49IGC506202190 : Time Jumping (Jakuma.cz)

[FOUND] GC50620 - 2190 : Time Jumping (Jakuma.cz, placed 11.10.2014)

#9201 19:49 - Po stopách Herr Jesterky jsem se vydal už jednou. Byl to takový pošmourný den (dny) a v průběhu mé cesty časem stále častěji pršelo. Voda zatékala do "zařízení", což by ještě šlo, ale moje ruce stále více křehly, až je nedokázaly ovládat. Odcházel jsem tehdy domů s vědomím, že Herr Jesterka je ztracen v čase a pokus o jeho záchranu tak lze kdykoliv zopakovat.
Dnes jsem dostal na místo při hledání rozkutálených zkumavek z naší tajné laboratoře pod Plachtami. Nic se nerozbilo, nic nevyteklo, možná jen nějaký ten virus se protáhl kolem netěsnící zátky, ale to je banalita. Zbyla mi na kartě ještě trocha času a tak jsem zkusil znovu zachránit Herr Jesterku.
A povedlo se! Trochu k tomu jistě pomohlo i to, že některé události, které při prvním pokusu ještě ležely v budoucnosti, se mezitím odehrály a tak jsem už nemusel správný vývoj událostí odhadovat.
Nezbývá, než popřát Herr Jesterkovi hodně štěstí v dalších životech a pevnější ruku při zadávání temporálních souřadnic!
Díkeš! :)
Nacestováno: 11 717 let
Počet časových skoků: 27
Počet smrtí: 4
Použito hintů: 2

Žádné komentáře:

Okomentovat