neděle 9. května 2021

Stínadla 2021

Vydali jsem se s Lýdou po drahné době opět do Stínadel, tentokrát za sirotkem Tondou a jeho tajemnou knihou. Počasí bylo jako vymalované, výdejní okénka otevřená, ale trcho jsme zakysli a trochu si i pobloudili. Tedy vlastně naopak.

Nejprve jsem špatně četl tajemnou mapu a tak jsem šli brzy po začátku tak trochu oklikou. Možná to byl vliv ozdobný bludišť na mapě. Hmm. Možná ta bludiště nebyla jen okrasná. Hm.

A potom, hned na druhé šifře, jsme tak trochu zakysli. Hned napoprvé jsme se do ní pustili správně, ale výsledek se nám moc nezdál a tak jsem postup po pěti znacích opustili a zkusili další. A další. A další. A ještě další... A čas plynul... A plynul... A protože jsme se z textu dálo, že se možná bez výsledku mineme, vyrazili jsem na další cestu.

Jenže na jejím konci se ukázalo, že se bez výsledku nemineme. A tak jsem zavolal sestře, poslal jí zadání a ta za chvilku, skoro obratem volala nejen s výsledekem, ale i se správným postupem. Oj, oj, oj. Zanaříkali jsme a vyrazili.

A pak se ukázalo, že něco, co jsme za šifru nepovažovali vlastně šifro bylo. Jenže mezitím jsme si prošli jednu nekrátkou ulici tam a napůl zase zpátky. No, naštěstí už to byl nepodarkům konec, ale taky už bylo čtvrt na čtyři.

Cestou jsme ale nejen spěchyli za Tondou prcahjícím před zlými lidmi, ale také jsme tu a tam ulovili nějaké kešky. Já hned čtyři, ale Lýda, která tu před lety intenzivně lovila, jen jednu. I tak je to víc, něž by člověk od nekačerské nápně dne čekal.

09.05.2021 [FOUND] 4 T 3 U 1

10:16UGC7JN6PArcheo 01 - Brnensky saman (RavenInTheFog)
12:00TGC6GX4ZChemicka Husovice II. (ok2apy)
15:50TGC5RG1ZSobesicka (honzi)
16:29TGC95N3TPendrekov (xamik)

[FOUND] GC7JN6P - Archeo 01 - Brnensky saman (RavenInTheFog, placed 22.02.2018)

#9375 10:16 - Nedaleko od startu Stínadel, cestou na na druhou stáž, kouknu do mapy (čti: Locusu) a vidím neodlovenou kešku! Vypočítanou už kdysi dávno, dřív než jsem si začal do poznámek ke kešce psát kdy. Ale moje cesta tudy od té doby ještě nevedla. Kousek jsme se vrátili, stoupl si vedle schodku, trošku se natáhl a mohlo se logovat! :D Díkeš, to už je tuším druhá ze série.

[FOUND] GC6GX4Z - Chemicka Husovice II. (ok2apy, placed 02.05.2016)

#9376 12:00 - O pár stanovišť Stínadel dál, když to ještě vypadalo, že to půjde docela dobře, cestou na stanoviště, kde jsme udělali chybu, co nás pak v součtu stála možná i dvě hodiny, jsme procházeli kolem další neodlovené kešky. Tentokrát tedy nebylo třeba nic počítat, je správně šáhnout. Díkeš! :)

GC6GX4Z - Vooavoueká wistárie kousek poed ke?kou

[FOUND] GC5RG1Z - Sobesicka (honzi, placed 19.04.2015)

#9377 15:50 - Teď už po zákysu a taky obědu a dvou pivech, opět o pár stáží Stínadel dál jsem přišli k další neodlovené kešce. Pěkně skovaná, pěkně udělaná. Díkeš! :)

[FOUND] GC95N3T - Pendrekov (xamik, placed 28.01.2021)

#9378 16:29 - O stanoviště dál, stoupaje po trase Stínadel jsem si dali odbočku do Pendrekova. Nejdřív nám zatrnulo, na lavičce při sportovním náčiní seděli dva lidé a před nimi ležel pes. Ale vypadali rozumně, tak jsme si řekli "Co dělat," a odlovili kešku před jejich očima. 8)
Díkeš!

Žádné komentáře:

Okomentovat