neděle 13. února 2022

Na pomezí

13.2.2022 [FOUND] 10 M 1 T 6 U 3

12:55TGC8ZWE6Na kameni kámen (SaBaPeKu)
13:14TGC2QCDBKostel Panny Marie Vitezne (pemberley)
15:02TGC9BXBTVyhled na vodu (Karel_Iris)
15:17TGC3XHR1SPORE 223 - Velke Bilovice (Karel_Iris)
15:33UGC9DHVHVyhled na ho*no (Karel_Iris)
16:38MGC2N3QBZe sklepa do sklepa (doky team)
17:21UGC8ZYD8Sisary (Karel_Iris)
17:50UGC908KYHradistek new (Karel_Iris)
18:02TGC7Z05HPosezeni s vyhledem (Karel_Iris)
18:21TGC911CWVyhled bez posezeni (Karel_Iris)

[FOUND] GC8ZWE6 - Na kameni kámen (SaBaPeKu, placed 12.9.2020)

#10186 12:55 - Tož, přišel jsem k předzahrádce a hned mi bylo jasné, kde hledat. :)
Jenže tam keška nebyla... Naskládal jsem tedy kameny zpátky a pořádně se rozhlídl. Když není vlevo, že by byla vpravo? A pak jsem ji zahlédl. Ani vlevo ani vpravo, ani vpředu, ani vzadu.
Díkeš! :D

[FOUND] GC2QCDB - Kostel Panny Marie Vitezne (pemberley, placed 17.3.2011)

#10187 13:14 - S bolavými koleny se nehledala zrovna nejlíp, ale ze strany byla vidět dobře. Hned pod (hint + 1). hřebenem. ;) Díkeš!

[FOUND] GC9BXBT - Vyhled na vodu (Karel_Iris, placed 26.5.2021)

#10188 15:02 - Blbě se tu parkuje... No, aspoň člověk může zas vytáhnout zadek z auta a trošku se projít. :D Díkeš!

[FOUND] GC3XHR1 - SPORE 223 - Velke Bilovice (Karel_Iris, placed 26.9.2012)

#10189 15:17 - Místo s pěkným výhledem na úvodky [GC9DHVH. A vlastně i její titulní objekt. Nalezeno cestou k finálce (dvakrát) zmiňované kešky. Díkeš!

[FOUND] GC9DHVH - Vyhled na ho*no (Karel_Iris, placed 5.7.2021)

#10190 15:33 - Chvilka soustředění, kontrola a finálky byly na světě.
Na místě jsem kešku trochu obkličoval, neměl jsem asi číst ten hint, rozuměl jsem mu dost jinak, než je asi zamýšlen. Myslel jsem, že popisuje umístění kešky, a ta je v, že , na za. Asi to má znamenat, kam jít, než se jeden začne rozhlížet. I po kolenou jsem chvíli lozil... Hm. xx(
Díkeš.

[FOUND] GC2N3QB - Ze sklepa do sklepa (doky team, placed 30.1.2011)

#10191 16:38 - Zaparkoval jsem kousek od úvodek a celou multinku si prošel pěšky. V tomto ročním období to asi nebylo nutné, ale rozhodně mnohem hezčí. Uličky byly skoro prázdné, jen tu a tam někdo venčil pejska, tu se procházeli starší manželé. A občas, asi, i nějaký majitel sklípku. No, celkem tak pět, možná sedm lidí jsem potkal.
No vlastně v Belegradech jich bylo víc. Měli i kola, nasedali na ně a jeli do kopce! :) A těsně před cílem zase jeden cyklista přijel shora, uložil kolo do čekajícího auta a odjel.
Zpátky jsem to vzal tak horem, mezi vinohrady, s krásným výhledem na Pálavu. Slunce už se klonilo k západu, ale trocha času - a tedy i světla - ještě zbývala.
Pěkná keška, díkeš! 8)

[FOUND] GC8ZYD8 - Sisary (Karel_Iris, placed 13.9.2020)

#10192 17:21 - malá chybka a ocitl jsem se uprostřed pole. mezi zoranými brázdami, hezkých pár metrů od nejbližšího možného úkrytu. Sedl jsem do auta - už přeci jen bylo trošku frišno - a díky fotografii v mobilu provedl přepočet. Aha!

Keška byla úplně na očích. Zkusil jsem dát trošku méně viditelně, ale protože jsem ji nechtěl přemisťovat, moc se to nepovedlo. Tak nevím, snad vydrží.
Díkeš!

[FOUND] GC908KY - Hradistek new (Karel_Iris, placed 20.9.2020)

#10193 17:50 - Po zdržení na Šísarech jsem Hradištěk dokončoval skoro po tmě. Kešku jsem našel celkem v pohodě a zajel jsem se ještě podívat na kapličku. Byla už prakticky tma, na obzoru obrysy Pálavy a všude po krajině mihotavá světýlka.
Vrátil jsem se po šesti dnes, ještě za světla. Nejen abych se pokochal výhledem a prohlídl si kapličku, ale taky (hlavně?) abych tohle pěkné místo ukázal Lýdě. Nebyly jsme tu sami, na západ slunce tu čekalo několik dalších lidí. Bylo možná chladněji než při mé první návštěvě, Eunice šla sice severněji, ale i tady si pěkně "pofukovala". :D
Pěkné je to tady! Díkeš!

[FOUND] GC7Z05H - Posezeni s vyhledem (Karel_Iris, placed 13.10.2018)

#10194 18:02 - V šest večer už je opravdu tma. Zaparkoval jsem u sochy slepice, ale světla nesvítila dost nahoru, takže fotky nic moc. A pak, s baterkou, pro kešku. Fičelo. Studeně. Kešku jsem našel tak o metr výš, než by podle hintu měla být a tak jsem ji po zalogování zkusil umístit "správně". Díkeš! :)

[FOUND] GC911CW - Vyhled bez posezeni (Karel_Iris, placed 7.10.2020)

#10195 18:21 - Po polní cestě jsem dojel až dolů, pod kešku, na nějakých 100 metrů. Závětří, skoro "teplo". Ale když jsem vystoupal na "vrcholek", na okraj pole, čekal na mě dřívější fičák.
Došel jsem až na souřadnice, vlastně jsem ani nepotřeboval navigaci, cílový objekt byl jasný. Ale keška, nikde.
Obešel jsem z jedné strany, z druhé, zase zpátky a nic jsem neviděl. Nezbylo, než si kleknout a začít hledat rukama. Olá! Byla tam. Ale zase jsem to musel oběhnout, abych se k ní dostal. :D
Byl to krásný zážitek, po tmě, za vichru, navzdoru živlům. Díkeš!

Žádné komentáře:

Okomentovat