neděle 27. února 2022

Sláva Ukrajině!

V poledne byla před Novou radnicí manifestace na podporu Ukrajiny bránící se ruské invazi. (Nebo demonstrace proti ruskému napadení Ukrajiny, chcete-li.) Zrušil jsem výlet za keškami, před ní čas nebyl a po ní, asi taky moc ne.

27.2.2022 [FOUND] 2 V 2

Manifestace netrvala moc dlouho, asi tak hodinu. Když skončila, loudal jsem se pomalu městem. Na Svoboďáku jsem narazil na dvě virtuálky. A taky jsem potkával další lidi trousící se z manifestace. Nebo demonstrace, teda.

13:25VGC7B92VKeška (ne)Svobody (6Kre)
13:31VGC7B9JBBrněnský orloj (Pokorny.Brno)

[FOUND] GC7B92V - Keška (ne)Svobody (6Kre, placed 23.10.2017)

#10224 13:25 - Ahoj,
můj nick začíná na , a proto jsem se vyfotil/a blízko brněnského olroje. Na Svoboďáku jsem už asi po několikatisícáté. Při focení, které mi zabralo asi tak pět vteřin, jsem stál. Už se těším na dokončení logu. A na závěr přiložím tu fotku !

GC7B92V - Olroj a Bhouzs

[FOUND] GC7B9JB - Brněnský orloj (Pokorny.Brno, placed 11.7.2018)

#10224 13:31 - Děkuji za kešku u univerzálního pomníku mnoha a mnoha slavných mužů, převážně politiků, umně maskovaného jako "hodiny".

GC7B9JB - Vlevo Bohusz, vpravo orloj

Žádné komentáře:

Okomentovat