úterý 22. března 2022

Sto JKM

22.3. - 31.5.2022 [FOUND] 25 [DNF] 1 E 8 Q 2 T 11 U 2 V 2

20.3.202217:30EGC8JCFGSto jarních kilometrů potřetí I (lupen.cz)
22.3.202217:01TGC5JAEXAdamek@Jenik (1) (opted-out user)
"17:30EGC8JCFGSto jarních kilometrů potřetí I (lupen.cz)
29.3.202216:31TGC8N4Q6STARÝ HYDRANT aneb Poděkování hasičů(m) (VitanZS; Kožuch2012)
"17:30EGC8JCFRSto jarních kilometrů potřetí II (lupen.cz)
"18:52VGC7B8XZTeď tu byl... (PALROS)
"20:08VGC9P6HCHlavní nádraží Brno - Virtual Reward 3.0 (Ivo1Brno)
5.4.202217:52EGC8JCQ7Sto jarních kilometrů potřetí III (krtecek.66, lupen.cz)
24.4.202218:00EGC8JCVXSto jarních kilometrů potřetí VI (lupen.cz)
26.4.202218:00EGC8JCVXSto jarních kilometrů potřetí VI (lupen.cz)
10.5.202218:00EGC8K4G4Sto jarních kilometrů potřetí VIII (lupen.cz)
17.5.202217:07TGC44535Stara hruska (Konec)
"17:18TGC9QAFYOkolo Panské Líchy #7 (Angerfistt a danee8)
"17:22TGC9Q5NXOkolo Panské Líchy #6 (danee8 a Angerfistt)
"17:27TGC9Q3VFOkolo Panské Líchy #5 (Angerfistt a danee8)
"17:39TGC9Q3V8Okolo Panské Líchy #4 ! Listing ! (danee8 a Angerfistt)
"17:44TGC9Q3TWOkolo Panské Líchy #3 (Angerfistt a danee8)
"17:50TGC9Q3TFOkolo Panské Líchy #2 (danee8 a Angerfistt)
"17:55TGC9Q3Q6Okolo Panské Líchy #1 (Angerfistt a danee8)
"18:05EGC8K4KGSto jarních kilometrů potřetí IX (lupen.cz)
24.5.202217:55EGC8K4MQSto jarních kilometrů potřetí X (lupen.cz)
"18:54UGC92XKASTRAKOS (IggyT)
31.5.202217:32TGC41R01Kominsky potok (VHteam)
"17:53TGC8685GBaloo's cache (xPARASx, h.rad)
"18:05EGC8M2W2Sto jarních kilometrů potřetí XI (lupen.cz)
"18:19QGC9BFVT-2Procházka kolem letiště v Medlánkách / Medlánecký kopec (lospepos)
"18:41QGC9BFVT-1Procházka kolem letiště v Medlánkách / Střelecký kopec (lospepos)
"19:00UGC7Y6HHPribeh svicky svobody (korys)

[WILL_ATTEND] GC8JCFG - Sto jarních kilometrů potřetí I (lupen.cz, placed 22.3.2022)

Chci se zúčastnit, tak snad dopajdám. +1CWG

[FOUND] GC5JAEX - Adamek@Jenik (1) (opted-out user, placed 24.12.2014)

#10226 17:01 - Jedna z posledních kešek, co mi na Holedné zbývají.
Šel jsem od Prasátek k jezírkům, přišlo mi to jako taková snadná cesta, snadnější, než od Lomu. A najednou koukám, Hele, neodlovená keš! a už jsem s tím bolavým kolenem šplhal do strmého kopce... :D
Tak díky (za kešku)! :)

[ATTENDED] GC8JCFG - Sto jarních kilometrů potřetí I (lupen.cz, placed 22.3.2022)

#10227 17:30 - Tak konečně, po letech (a po COVIDu) zase pochoďák!
Vlastně jsem už na "Sto jarních kilometrů potřetí I" jednou byl. Byly jsme tam tři -já, Vylda a ... Cabadaj? Pěkně s pětimetrovými rozestupy, roušky jsme ještě neměly, jen šátky přes pusu a nos.
Dokonce jsem i logoval, sice jen Write Note, ale i fotku jsem přidal. A pak to někdo smazal... xx(
Tož reload, hm. Snad to tentokrát vyjde. Díkeš! :D

[FOUND] GC8N4Q6 - STARÝ HYDRANT aneb Poděkování hasičů(m) (VitanZS, placed 22.3.2020 by VitanZS; Kožuch2012)

#10230 16:31 - Taková zapomenutá (neodlovená) keška v oblasti. A přitom tak pěkná; škoda že jsem pro ni nezašel dřív - byla by tehdy byla ještě hezčí.
Díkeš!

[ATTENDED] GC8JCFR - Sto jarních kilometrů potřetí II (lupen.cz, placed 29.3.2022)

#10231 17:30 - Na Ríšowo studánce jsme nebyli sami, byli tam i jiní "kačeři", v maskáčích a s vysílačkami. :D
Cestou nahoru jsem sbíral indicie k jedné roztahané naučné multině, ale celou jsem ji nedal, že.
Díkeš!

[FOUND] GC7B8XZ - Teď tu byl... (PALROS, placed 18.7.2018)

#10232 18:52 - Tož, po letech, co jsme jen tak chodil okolo, budou i o mně moci říct: "Teď tu byl..."
Díkeš! :)

GC7B8XZ - Bohusz? Ted tu byl...

[FOUND] GC9P6HC - Hlavní nádraží Brno - Virtual Reward 3.0 (Ivo1Brno, placed 27.3.2022)

#10233 20:08 - Tož, Ivoško. Dělal jsem co se dalo. Snad ti to udělá radost! :)
Díky za virtuálko! :D

GC9P6HC - ?vidrající Bohusz na Hlaváko GC9P6HC - A zas, Bohusz na Hlaváko GC9P6HC - A najednou, poijela ma?inka! GC9P6HC - Bohusz s ma?inkó (a ceduló GC9P6HC - E?ti jednó: Bohusz s ma?inkó a ceduló GC9P6HC - Bohusz s dal?íma cedulama na Hlaváko GC9P6HC - Vykulené Bohusz na Hlaváko! GC9P6HC - E?ti pár dal?éch turistickéch výpitkó

[ATTENDED] GC8JCQ7 - Sto jarních kilometrů potřetí III (krtecek.66, placed 5.4.2022 by krtecek.66, lupen.cz)

#10280 17:52 - Kdo by to bül čekal, že to bude na nějakou dobu poslední úterní výlet? Už za dva dny mne večer přepadl moribundus, který do pondělí nepřešel a byl identifikován jako ten COVID.
No, to nic, to teprve bude. ;)
Po předchozích zkušenostech se mi nechtělo škrábat po té strašlivé, turisty zerodované, pěšině nahoru do kopce a vzal jsem to raději zezhora. Autobusem na Klajdu a pak Hádskou planinou kolem Šumbery dolů, na hrad. Ještě než jsem došel do lesa, dohnal mne Niximor s Piškotem a cestou jsme pak potkali další kačerstvo. V pohodě jsme dorazili na místo setkání a mohl by to být pěkný výlet, kdyby na Farmě nebylo zavříno...
O pivo (a večeři) jsem sice nepřišel, zašli jsme Na konečnou, ale protože cesta Na konečnou vede přes konečnou, došli jsme do hospůdky jen tři. Aspoň to byla dobrá společnost! :D
Díky za procházku.

[WILL_ATTEND] GC8JCVX - Sto jarních kilometrů potřetí VI (lupen.cz, placed 26.4.2022)

Přijdu.

[ATTENDED] GC8JCVX - Sto jarních kilometrů potřetí VI (lupen.cz, placed 26.4.2022)

#10305 18:00 - Po výpadku krzevá pracovní neschopnost konečně zas v úterý na výletě. Šel jsem alternativní trasou od Hájenky v Kohoutkách, zpátky pak dolů do Jundrova, na Piavu. Na pivo jsme zašli jen já a Listri, ostatní odspěchali kamsi do dáli. |)
Díky za event.

[ATTENDED] GC8K4G4 - Sto jarních kilometrů potřetí VIII (lupen.cz, placed 10.5.2022)

18:00 - Opatrná vycházka s opařeninou na stehně, těsně nad kolenem. Snažil jsem se snažil, abych se moc nezpotil a flastr držící "stříbro" pěkně držel a vydržel až do dalšího pondělí. A tak jsem to vzal jen od parkoviště Nad Soběšicemi dolů a opatrně zas nahoru.
Tak díky a zas příště!

[FOUND] GC44535 - Stara hruska (Konec, placed 9.1.2013)

#10349 17:07 - Tož Stará hruška docela potrápila, ale našel jsem. Keš je důkazem, že se vesmír stále rozpíná a vzdálenosti se zvětšují, protože 5-10cm je už dávno spíš 5+10cm, ne-li ještě víc! :D
Díky za kešku!

[FOUND] GC9QAFY - Okolo Panské Líchy #7 (Angerfistt, placed 20.3.2022 by Angerfistt a danee8)

#10350 17:18 - Keška v pohodě nalezena a utvrdila mne, že další postup bude snadný a hledání nevyvolá žádná nežádoucí zdržení. :)
Díkeš!

[FOUND] GC9Q5NX - Okolo Panské Líchy #6 (danee8, placed 20.3.2022 by danee8 a Angerfistt)

#10351 17:22 - Aji tady to šlo pěkně, nalezeno bez problémů.
> Díky téhle kešce jsem se vlastně o sérii dozvěděl.
> Ozvala se mi před časem Katka Eskaver, že šla s dcerou na vycházku
> a zcela neplánovaně našla kešku.
>
> Už trochu uondané se posadili na turistickém odpočívadla,
> Katka se rozhlédla říká: "Tamhle je keška!"
>
> A byla. Ale která? Zalogovala se a pak mne prosila,
> jestli bych jí ji nemohl najít, aby se mohla zalogovat aji na Internetu,
> protože už není prémiová členka a na webu ji nevidí...

Podle popisu místa jsme ji našli, předal jsem Katce kód a bylo. :D

A já taky děkuju! :)

[FOUND] GC9Q3VF - Okolo Panské Líchy #5 (Angerfistt, placed 19.3.2022 by Angerfistt a danee8)

#10352 17:27 - Další bezproblémový odlov... Díkeš! :)

[DNF] GC9Q3V8 - Okolo Panské Líchy #4 ! Listing ! (danee8, placed 19.3.2022 by danee8 a Angerfistt)

17:39 - Ale u téhle kešky najednou - PROBLÉM! xx(
Nejenže byla daleko od cesty, ale hlavně byla k nenajití. Chodím tam kolem po navlhlých pěšinkách zkoumám pařez a snažíme se nezničit plot(y) ještě víc, než desítky kačerů přede mnou. A čas plyne, za dvacek minut bych měl být u rozhledny na Ostré horce a keška furt nikde. A zbývá ještě kus cesty...
Nedá se nic dělat, musím jít. :(

[FOUND] GC9Q3TW - Okolo Panské Líchy #3 (Angerfistt, placed 19.3.2022 by Angerfistt a danee8)

#10353 17:44 - Tady mne vyvedl z konceptu elektrický ohradník a tak jsem kešku složitě obkličoval, plížil se kole zmíněného ohradníku a pak se prodíral hustým lsem, až jsem přišel ke krabičce ne příliš daleko o cesty, kterou jsem nešel.
Kdybych se ovšem byl více vžil do kůže kačery, který sérii neobchází pozpátku... Měl bych ji asi hned, snadno, bez prodírání a hlavně obkličování ohradníku! :O
Díkeš, pohoda!

[FOUND] GC9Q3TF - Okolo Panské Líchy #2 (danee8, placed 19.3.2022 by danee8 a Angerfistt)

#10354 17:50 - Pohodový nález u zasloužilého pařezu. Díkeš!

[FOUND] GC9Q3Q6 - Okolo Panské Líchy #1 (Angerfistt, placed 19.3.2022 by Angerfistt a danee8)

#10355 17:55 - A konečně poslední Okolo dnešního dne, nikoliv však poslední celkově a tím nemyslím jen #4, které jsem nenašel.
Tady jsem si zase trošku - a zbytečně - zahledal. Poetický hint mne spíš svedl z pravé cesty. Ale nebylo to daleko, tak jsem našel!
Díky, díkeš a někdy příště zbytek! :D

[ATTENDED] GC8K4KG - Sto jarních kilometrů potřetí IX (lupen.cz, placed 17.5.2022)

#10356 18:05 - Letos mi pochodová cvičení furt něco narušuje, tu jsem chytil COVID, tu jsem - a to častěji - potřeboval něco dokončit v práci. A tak jsem si dnes dal trošilinku delší trasu, abych to dohnal, z Bílovic.
Na sraz jsem dorazil trochu později, ale FTF soutěži jsem se nevyhnul. A i když prý odpovědi zazněli v dřívějších sériích, naštěstí jsem nic neuhodnul.
Zpátky už to bylo z kopce a z Lesné nás Krtek hodila na šalinu do města; do hospody se zase nešlo.
Díky za výlet a zas někdy.

[ATTENDED] GC8K4MQ - Sto jarních kilometrů potřetí X (lupen.cz, placed 24.5.2022)

#10458 17:55 - Zaparkoval jsem co nejblíž smyčkovice v Řečkách a vyrazil nejkratší cestou na Babu.Sotva jsem obešel kasárenský areál, uveděla jem tak dvasta metrů před sebou Vyldu. Přidal jsem do kroku, ale asi málo, bo se vzdálenost mezi námi nezkracovala.
Dohnal jsem jej až v místech, kde se terén začal zvedat. Lukáš MK a jeho cyklokolega byli ještě rozjetí, tak na něj cinkli, Vylda se otočil a uviděl mne. Zbytek cesty (do kopce) jsme pokračovali společně.
Však si to taky Vylda neodpustil: "Bobe, mám pro tebe špatnou zprávu - je to do kopce!" Mrzák. ;)
Fakt je, že do kopce už mi to tak rychle nešlo a Vylda na mne musel čekat. Ale i tak jsme dorazili pět minut před tabulkovým začátkem.
Díkeš, přijdu zas! :D

[FOUND] GC92XKA - STRAKOS (IggyT, placed 19.11.2020)

#10459 18:54 - Strakoše jsem si spočetl cestou na Babu, když jsem šel podél kasárenského areálu. Už mám sice pár škol za sebou, ale otázka C mi dala zabrat... i když jsem ji odpověděl na poprvé správně.
Na eventu se ukázalo, že je nás víc, co jsme ubohého koníka ještě neulovili (:O) a tak jsme se pro nej houfně vypravili. ;)
Proběhlo to v pohodě, jen to bylo... do kopce. xx(
Díkeš! :)

[FOUND] GC41R01 - Kominsky potok (VHteam, placed 23.11.2012)

#10467 17:32 - Keška si tu leží již dlouho, ale "nevedla tudy cesta". Až dnes.
Nejel jsem až na začátek doporučené trasy dnešního pochodového cvičení, ale vystoupil už o dvě zastávky dřív, na náměstí Karla Zemana. Cestou jsem dohnal skupinu (asi studentů) s jakýmisi (asi) pracovními sešity v rukou. Koukali do nich a jeden z nich zrovna říkal "...a taky je tady někde keška." :O
To jsem od ní byl tak asi 50m.
Přidal jsem do kroku a za chvíli jsem stál v (-e vysychající) bažině. V té chvíli jsme udělal zásadní chybu - podíval jsem se na fotohint. Následujících pět minut jsme strávil hledáním místa, odkud byl pořízen. Celou dobu jsme byl cca 4m od kešky; říkal Locus Classic. ;)
Pak jsem uznal, že keška už má deset let a fotohint nejspíš taky. Začal jsem hledat "normálně" a během půl minut jsem spatřil takový ... "podezřelou věc". A bylo to! :D
Díkeš!

[FOUND] GC8685G - Baloo's cache (xPARASx, placed 14.4.2019 by xPARASx, h.rad)

#10468 17:53 - Než jsem došel k této keši, dohnal mne Vylda.
"Jdu ještě pro kešku; nějaká Balúova keš - Baloo's cache. Máš ji?" ptám se.
"Nemám. To je keš v Brně, takové je třeba šetřit!"
Inu streakař...
Nakonec mi našel místo, kde keška je, zatímco já ověřoval jiná místa. Ale kešku samotnou "nenašel". Zapamatoval si ji a přijde pro ni, až bude potřeba.
Díkeš!

[ATTENDED] GC8M2W2 - Sto jarních kilometrů potřetí XI (lupen.cz, placed 31.5.2022)

#10469 18:05 - Lov kešek cestou mne trochu zdržel a závěrečná vrcholovka tuplem. Když jsem se vyškrábal na vrcholem, zamířil jsem rovnou pro kolečku.
"Pozor! Málem jsi mi rozšlápl dron!" okřikla mne OK2APY.
Vůbec jsme jej neviděl... Ležel si tam na zemi. maličký, šedivoučký.
Co se FTF soutěže, tak z možnosti Znalosti / štěstí / logická úvaha / nic z uvedeného na otázku "Co vám nejvíc pomůže se správné odpovědí na dnešní kvízovou otázku?" bylo "štěstí", nikoliv "logická úvaha", jak tvrdí owner Lubošek. Na normálním kvízu jsou to totiž znalosti. Vobou jiné možnosti tak autor ukázal, že jde o štěstí. Njn.
Stejně přijdu zas. :D Díkeš!

[FOUND] GC7Y6HH - Pribeh svicky svobody (korys, placed 24.9.2018)

#10472 19:00 - "Hele, tamhle je keška!"
"Ale ne, to není není keška."
"Ale jo, je to keška."
"Tak tam někoho vysadíme, nejlíp toho nejmenšího."
"A to je kdo?"
"To je tady tenhle, jak jsem zase zapomněl, jak se jmenuje."
"Řekni prostě mladej."
"Tady, mladej."
A fakt, byla tam keška. Tady tahle keška.
"Ty, sorry, já zase zapomněl, jak se jmenuješ," povídám, když jsme se zalogovali, vrátili kešku zpátky a pokračovali v cestě.
"Asteerix, se dvěma É. S jedním si to už někdo zabral."
"Asterix, astérix," opakoval jsem si. Snad už nezapomenu. :I
Díkeš!

Žádné komentáře:

Okomentovat