úterý 18. ledna 2011

Procházka Tišnovem

15.1.2011 [FOUND] 2 M 2

Mám maminku. Je jen o dvacet let starší než já, to není moc, ne? Ale čas běží a maminka je už v důchodu. A protože mám strach, aby to s ní nedopadlo jako s její maminkou, tedy s mojí babičkou, občas ji vezmu na výlet. Ne moc často, ona maminka má i své zájmy, chodí na návštěvy, šolichá na zahradě, sbírá houby. Ale jsou roční období, kdy se tohle moc provozovat nedá, maminka má rozkolísaný tlak a propadá lenosti. 
Jako já. A jako i ta moje babička. Ta když šla do důchodu, často nevyšla z domu celé týdny. Dědeček chodil nakupovat a ona jen vysedávala doma.
A na jeden takový výlet jsem se s mojí maminkou a tatínkem vydali i dnes.
Vybral jsem Tišnov, ke kterému máme rodinný vztah - maminčin tatínek pocházel z Heroltic. A taky jsou tu dvě lehké, procházkové multinky.

16:05MGC2KMVDStredoveke ulicky (Medieval streets) (safarici)
16:41MGC1TFQAProchazka Tisnovem (Atisa)

[FOUND] GC2KMVD - Stredoveke ulicky (Medieval streets) (safarici, placed 26.12.2010)
#1164 16:05 - Moje máma je od zacátku roku v duchodu. Ne že by zrovna dosáhla duchodového veku. Penízku od našeho sociálního státu si užívá už hezkých pár roku. Ale ted naznala, že už ji ta práce opravdu zmáhá (a to poslední rok pracovala jen ctyri dny v týdnu) a už pracovat nebude. A protože si pamatuju, jak to bylo s její matkou, mojí babickou, když šla do duchodu, rekl jsem si, že musím dbát, aby furt jen nesedela doma. A tak jsem ji - našeho tátu - vytáhl na Procházku po Tišnove. Tuhle kešku jsem odlovili jen tak cestou a byla to práve naše máma, kdo ji v té za...né ulicce našel. :)

Tak díky za peknou kešicku, pro mudloduchodce jak delaná!

[FOUND] GC1TFQA - Prochazka Tisnovem (Atisa, placed 13.6.2009)
#1165 16:41 - Druhá keška odlovená s mudlorodici na procházce Tišnovem. Tato byla hlavním cílem našeho výletu - je delší a primeje lenivé duchodce více k pohybu.

Matcin otec, tedy muj dedecek (které jsem nikdy nevidel, minuli jsme se asi o patnáct let) pocházel z Heroltic (nedaleko Tišnova). Takže jsme do tohoto kraje casto jezdili a mamka tu všechno dobre zná. Takže u mnoha stagí jsme meli pul odpovedi bez hledání (císla jsme samozrejme opsat museli). Procházka nám zabral plus/mínus dve hodiny a k cíli jsme dorazili až za soumraku. Ke keši jsem pristupoval za varování a výzev k opatrnosti ("At se ti nic nestane!" a "Nechod tam, až bude víc sucho!"). Podotýkám, že jsem už klacek petactyricetiletý, rozvedený, s témer dospelou dcerou, dlouhá léta samostatný.

Díky za kešku a více takových, procházkových, pro duchodce! (To myslím vážne! :))

Žádné komentáře:

Okomentovat