neděle 2. ledna 2011

Výlet tří žab

2.1.2011 [FOUND] 7 M 1 R 1 T 5

Moje sestra je společenský tvor. Má spousty známých a kamarádek a kamarádů. Pořád někam chodí, s někým si povídá, no není to taková pecka, jako já. A tak se někdy napojuji na její společenský život, abych nebyl furt sám, se svými několika málo známými a kamarády.
Loni se moje sestra sestra vypravila se dvěma kamoškama na novoroční výlet. Měly tehdy na sobě všechny bundy v odstínech zelené a tak výlet nazvaly Výletem tří žab. Letos se rozhodly výlet zopakovat, i rozeslaly na všechny strany elektronické pozvánky.
Jenže, znáte lidi, kdo by se po Vánocích, Silvestru a Novém roce tahal někde po venku, že? A tak jsem se ze všech pozvaných vydal se třemi žábami na výlet jen já. Kačer.

11:46MGC25E30Nekonecno (capjar)
12:01TGC1ZRAPSeismicka stanice VRAC (maravy&capjar)
12:26TGC22BY1Pramen Kurimky (Krkovicka)
13:06TGC24MT3Spalena skala (BorecTeam)
13:31TGC29CC5Trojstrom z mechu a kapradí (mrakomor)
13:57RGC16J1TBabi lom (dark.metalswamp)
14:54TGC1X9QABabi lom v.4.0 (.:Jitka.F:.)

[FOUND] GC25E30 - Nekonecno (capjar, placed 22.3.2010)
#1137 11:46 - Na nekonecnu jsem byl celkem nedávno, loni v zárí behem Krtcí norou. V artefaktu se usídlili organizátori a rozdávali úkoly a celé okolí bylo poseto luštícími týmy - na odlov jsem ani nepomýšlel.

Vrátil jsem se necekane brzy, využiv pozvánky Trí žab na novorocní vycházku. Keška, ac multi, byla nalezena rychle, ale ne dost rychle abych stihl panáka na zahrátí. Díkeš!

[FOUND] GC1ZRAP - Seismicka stanice VRAC (maravy, placed 12.10.2009 by maravy&capjar)
#1138 12:01 - Fikaný úkryt. I když je to kus od cesty, jedna ze žab - Ivuška - se prišla podívat, jak taková keš vypadá. Videla keš krásnou, byt netypickou. Díky za ni!

[FOUND] GC22BY1 - Pramen Kurimky (Krkovicka, placed 28.12.2009)
#1139 12:26 - K prameni Kurimky se mnou žáby nechtely, prý je to zacházka. Prišli o zamrzlou kešku a zasnežené jezírko, zato našly lelkovadlo. O to jsem zase prišel já. Díky za keš!

[FOUND] GC24MT3 - Spalena skala (BorecTeam, placed 6.3.2010)
#1140 13:06 - Na Spálenou skálu jsme vylezli všichni - tri žáby a já. Moc hezké místo s pekným výhledem krze stromy. Myslím, že jsem tu ješte nebyl, myslil jsem, že hrebet Babího lomu koncí kousek jižneji a nebýt kešky, asi bych se sem nikdy nepodíval. Díky!

[FOUND] GC29CC5 - Trojstrom z mechu a kapradí (mrakomor, placed 29.5.2010)
#1141 13:31 - Pekné stromisko! Kešku nalezla jedna z mudložab. Díky za keš a zdravím majitele!

[FOUND] GC16J1T - Babi lom (dark.metalswamp, placed 9.10.2007)
#1142 13:57 - Památné místo navštíveno na památné 2. Novorocním výletu Trí žab. Mudložáby na vrcholek nelezly, jen já, jediný z pozvaných, kdo se výletu zúcastnil. Díky jejich setrvání v nižších úrovních jsem získal peknou fotku z žabí perspektivy. Pocasí bylo chladné, povrch skal umrzlý a kluzký, lež nepríliš zasnežený. Díky za kešku!

[FOUND] GC1X9QA - Babi lom v.4.0 (.:Jitka.F:., placed 15.8.2009)
#1143 14:54 - Uj! To tedy bylo. Všechny ostatní dnešní kešky pekne v pohode a ta poslední, ta dala zabrat. Asi odrazy od skalních útvaru, asi rozptyl signálu ve vetvích stromu... No proste jsem zacínal hledat na úplne opacné strane, presne jak hint radí a odkud to bylo jen pet, pak 10, pak 30 metru daleko. Prolezl jsem prurvu, prelezl jsem hreben a zasneženým strmým svahem jsem nebezpecne traverzoval, až... až na dohled od turistické stezky a tam, ano, podle hintu, ano, ukrytou, tam jsem ji našel!

Žáby mi zatím utekly až na rozhlednu a když jsem už konecne zalogoval, zrovna mi volali, jestli mají cekat... Díky za vypecenou kešovací lokalitku!

1 komentář: