pondělí 7. února 2011

Hrome, Hromnice!

7. - 28.2.2011 [FOUND] 11 I 1 M 1 T 4 U 5

7.2.201117:01IGC19Z28Delova koule na Spilberku (kes) (marekl (adopted by niximor))
10.2.201119:07TGC2H6RTLisenske MHD (Konstant)
"21:15TGC2CBA0Delnicky dum Lisen - Delnak-resuscitation (Arranel_Nicolas)
11.2.201107:44TGC1EPYHAfrican Feeling (alia_broesel)
12.2.201115:35UGC1WYM0CoWoX#00 : Let's Get the Party Started I (GeoDaXX)
13.2.201117:42MGC2GCEHDoupe kralovny pavouku (Lenny Rhodes)
18.2.201122:30UGC1M4B0Pismenka a barvicky (Betax & Evicka)
23.2.201122:15TGC2P2M3Prazska radiala R23 (Donachiel)
25.2.201117:10UGC1NF2XHP Bonus (Brumbalova hrobka) (Endici)
"17:41UGC12XC6Hut Frantiska (SHANTI Team)
28.2.201121:13UGCY9NWProject Enigma: Startup (study)

[FOUND] GC19Z28 - Delova koule na Spilberku (kes) (niximor, placed 8.3.2008 by marekl (adopted by niximor))

#1178 7.2.2011, 17:01 - Dneska odpoledne se udelalo krásné, témer jarní pocasí, tak jsem to v práci sbalil drív a vyrazil na dlouho odkládanou procházku po Špilberkském kopci.

Všechno probíhalo v pohode, slunícko svítilo, já chodil od indicie k indicii (byt ne zrovna nejefektivnejší trasou), až jsem dorazil k poslední a tam zažil to co mnozí prede mnou... Aplikace se zhroutila.

V mém prípade tak dokonale, že se profil "Geocaching" zresetoval do továrních nastavení. A to tak dokonale, že už nikdy neprijal myšlenku na metrické jednotky. :( No nic, dá se udelat profil jiný...

Horší bylo, že jsem se nedozvedel finální souradnice a to ani po pokusu vrátit se k nekterým (blízkým) stanovištím. S blížícím se soumrakem jsem nemel sebemenší chut (a vlastne ani cas) obcházet Špilberk znovu. Zkusil jsem volat vlástníkovi, ale neznámým asi nezvedá. Nakonec mi souradnice prozradil Jelteam a tak jsem mohl zalogovat.

Díky za peknou keš, ale na stabilite aplikace by to chtelo ješte zapracovat! (Oregon 300, sw 4.10)


[FOUND] GC2H6RT - Lisenske MHD (Konstant, placed 25.10.2010)

#1179 10.2.2011, 19:07 - K téhle kešce mne dotáhl Eskaver tým (Media a Maxima) cestou do delnáku vyzkoušet si, zac je toho prusíkování. Díkeš.


[FOUND] GC2CBA0 - Delnicky dum Lisen - Delnak-resuscitation (Arranel_Nicolas, placed 26.7.2010)

#1180 10.2.2011, 21:15 - Do delnáku mne privedly Eskaver Media a Maxima, abych si vyzkoušel, jaké to je lozit po lane pomocí prusíku. Poarilo se mi mé 127 kilové telo dosta do výšky cca 1,5 metru a ješte dnes (loguju 13. brezna) mne bolí namožená levá ruka. Bude to chtít ješte hodne zapracovat, než se ze mne stane lezec...

Jiank musím ríct, že tenhle typ kešek nemám zrovna rád. IMO má být keš hledána a nalezena, nikoliv vyžádána. Ale i tak díky! :)


[FOUND] GC1EPYH - African Feeling (alia_broesel, placed 30.7.2008)

#1181 11.2.2011, 07:44 - My daughter this day left for Portugal for the summer semester of her Erasmus studies of portugal language. The plain departed at 6:30 a.m. from Vienna. We had to get up at about three a.m., oh my god!

Going back, no, not to my home, but to my job, I viited just one cache, this one, not knowing it had been archived. But I've found it without any problems (it's much easier during winter), so I hope I can to log it, too.

Thanks!


[FOUND] GC1WYM0 - CoWoX#00 : Let's Get the Party Started I (geodaxx, placed 10.8.2009 by GeoDaXX)

#1182 12.2.2011, 15:35 - Necítil jsem se dnes moc dobre, v krku pálilo a tak vubec. Ale chtel jsem neco odlovit a tahle keška je ve ctvrti, kde bydlím. Tož jsem se najedl a vyrazil. I když to není daleko, preci je to kus cesty a když se clovek moc necítí, znáte to. A tak jsem došel na místo, kde prístroj ukazoval nejdrív 20 a pak už jsem sedm metru a pak, zatímco jsem šmejdil kolem, obrazovka zhasla a baterky se bez varování vybily. :(

Chvíli jsem sice ješte hledal, ale neúspešne. Tak jsem se celý propocený odpotácel domu, vymenil baterie a zpátky na místo.

Ukázalo se, že GPSr v posledním záchvevu sil už neukazoval presne... Tentokrát mne dovedla cca o dalších dvacet metru dál, jinam než dríve, ale zato jen nejaké dva metry od úkrytu.

Skrýš byla stále na míste, zdá se, že tajné služby ješte stále nešahají nám, kacerum, ani po podrážky! :) Díkeš!


[FOUND] GC2GCEH - Doupe kralovny pavouku (Lenny Rhodes, placed 8.10.2010)

#1183 13.2.2011, 17:42 - Po vydatném polehávání se mi udelalo trochu lépe a tak jsem se k veceru vypravil na menší lov do Lískovce a Bohunic. Ze všech plánovaných kešek (Mostek pres Leskavu, nejaká D1 a Návrat do minulosti) se mi ale podarilo proniknout jen do doupete královny pabouku.

Byla to pekná prolízka, i když jsem mel trošku obavy. Pri poslední návšteve podobného místa nedaleko Obran se ve mne spustil pozvolna narustající úzkost a tak jsem radeji vycouval. Ale dnes, i když jsem se také necítil zrovna nejlépe, se mi to podarilo prekonat. Reknu vám, nikdy drív jsem klaustrofobií netrpel a nevím, jestli tohle je následek uvíznutí v chodbe Slavonického podzemí nebo lécby depresí, ale není to žádná sranda. Clovek stále jasne uvažuje, ví, že nic nehrozí, ale v hrudi se to zacne svírat, svaly na rukou a nohou se zacínají trást a slábnout a vulí s tím nic neudeláte. Tady v doupeti jsem to cekal a tak jsem zhluboka dýchal a nenechal to porádne rozjet a uspel jsem. Ale když to na mne loni prišlo v tech Obranech, byl jsem rád, že jsem dokázal vycouvat ven.

Ale i s obavami a úzkostí, jsem si to pekne užil. A to i presto, že na samém konci královna ulovila bílého lva, který cestoval se mnou. Díkeš!


[FOUND] GC1M4B0 - Pismenka a barvicky (Betax, placed 23.2.2009 by Betax & Evicka)

#1184 18.2.2011, 22:30 - Písmenky i barvicky mám spocítané už dlouho a už jsme je loni zkoušeli s Jurínem odlovit. Ale nepodarilo se nám najít duležitou pomucku. A tak, když mi Jurín nedávno rekl, že uspel, vyrazil jsem na finálku znovu. A také jsme uspel. Nástroj jsme našel velmi rychle, na míste, které je k tomu jako stvorené a kde bych i tentokrát hledal asi hned napoprvé, kdybych z minula nevedel, že tam není. Nesprávne vedel... Díky za kešku!


[FOUND] GC2P2M3 - Prazska radiala R23 (Donachiel, placed 20.2.2011)

#1185 23.2.2011, 22:15 - Tohoto dne se mi podarilo zase jednou dorazit na geoPivko do Bohunic. Už se blížila zavíracka, když všemi projela vlna vzrušení. Zase to pípalo.

Reknu vám, tohle mne moc nebere. Keše jsou o procházkách, poklidném luštení mysterek a souboji myslí. Najdu te hned? Nebo te skovali opravdu dobre? Ale není to závod.

To je ovšem jen muj názor. Zatímco já klidne dopíjel své pivo, ostatní ta svá opoušteli, platili své útraty a jen zpola oblecení mizeli ze dverí. A mezi posledními pobíhal Donachiel, pochechtával se a ríkal: "A to ješte nevedí, že je to ode me!" A když mi rekl, že to mám jen kousek od baráku, pridal jsem se taky. Rychle jsem zaplatil, nechal tretinku piva na stole a utíkal za Donem.

Ovšem... Toníckovo auto už bylo plné. "Otevrete kufr, vlezu si tam!" povídám. Odházel jsem jakési boty a další výbavu do bedny a vmáckl se vedle ní. Na desku, která zavazadlový prostor ve Fábii obvykle kryje, už místo nezbylo. Don je priložil ke stropu a primáckl ji hlavou - sedel na zadním sedadle a s jeho postavou to nebyl problém. A vyrazili jsme! Vzadu ve Fábii moc místa není. Zprvu jsem nemohl moc dýchat, ale pak jsem našel jakousi polohu a i když jsem se porád nemohl nadechnout porádne, udušení už nehrozilo. Autem dunelo "jedem na FTF" a osádka do toho vykrikovala "Hunting, hunting!" Projeli jsme nekolik zatácek a nekolik križovatek a za chvíli už auto brzdilo. Volám ze zadu: "Hlavne me pustte ven, jinak se tu brzy zadusím!" Ale co je cizí zadušení pro kacery, kterí jedou na FTF? Všichni vyskákali ven a zmizeli.

Sedím v kufru Fábie, dýchám, ale ne zrovna nejlépe. Zadní sklo mne tlací na operadla sedadel, levou ruku má vraženou za nimi a pravou se snažím dosáhnout na ovládání odklápení. Jenže Fabie neznám a nemohu nic nahmátnout. Ani operky hlav mi nejdou jednou rukou oddelat. A tak jsem se rozhodl, že se pokusím mezi nimi proplazit a dostat se na zadní sedadlo. Snažím se tedy ve stísneném prostoru otocit, dýchá se mi porád hur a hur a tu (konecne) zvenku slyším "A kde je Bohoušek? Nenechali jsme ho v aute?" Ano, nechali jste mne tady, i dvere jste zabouchli, aby mne nebylo slyšet, myslím si, ale to už nekdo pribíhá a otvírá kufr. Ufff! V tom kyslíkovém opojení ani nevnímám, kdo mne zachránil!

Dopotácím se k logbooku a zapíšu se mezi prvních tricet eftéefkáru. Mezi prvními je - samozrejme - Sinuhet. Je mi dopráno ukrýt krabku. A sotva jsem tak udelal, ozve se na drsné ceste rachot kol a prijíždí neštastne-štastná estéefkár Arne1. Všichni tam stojíme, povídáme, po chvilce doráží STF lovec - tuším JKLD. A pak se už všichni skládají do aut a vyrážejí na další lov. Ale já už mám dost, dost jsem se dneska autem naharcoval. Loucím se, mávám odjíždejícím a stoupám ke svému 400 metru vzdálenému domovu. Do paneláku, do bytecku, do postýlky, ... a chrnet!

Tož teda pekne dekuju, Done!


[FOUND] GC1NF2X - HP Bonus (Brumbalova hrobka) (Endici, placed 21.6.2009)

#1186 25.2.2011, 17:10 - Tak a je to tady! Uplynula celá léta, co jsme vyluštili první stage této série. Celá léta jsme postupne sbíral indicie. A dnes, pošmourného pátecního odpoledne, prichází konec. Smutný konec.

Stoupám sychravým údolím a pak podél bílých sten. Mrazivým vzduchem poletují zbloudilé vložky, aby beze stopy zmizely mezi odkrytým spadaným listím. A pak ji nacházím. Brumbálovu hrobku. Na vrcholu strmého kopce, mezi bílými kameny, sama, ukryta, shlíží do opuštených údolí a ceká. Ceká na ty, co k ní putovali, na ty, kterí zacínali svou cestu s nadejí na neco radostnejšího. Ale takhle to chodí. Takhle koncí každý príbeh. Hroby a hrobkami.

Díky za peknou sérii, díky za pekná místa, na která mne dovedla, díky i za ta obycejná. Škoda, že už nemužu jít dál. Tenhle príbeh skoncil, ale zacnou jiné. Díkeš!


[FOUND] GC12XC6 - Hut Frantiska (SHANTI Team, placed 12.6.2007)

#1187 25.2.2011, 17:41 - Tohle je místo, které stojí za to navštívit, i kdyby tu žádná keš nebyla. A taky jsem tu už nekolikrát byla.

A ted je tu i keš. Jedna z tech dobre ukrytých keší. Clovek si myslí "Prijdu, vyreším, odlovím." Ale pak hledá, nenachází a navecer odchází domu. A pak se vrací a hledá. Nekdy ne sám. Ale stále nenachází. A možná by nikdy nenašel, nezaslechnout nejaké slovícko. Takové, co samo o sobe nic neprozradí. Ale tomu, kdož už mockrát hledal a nenašel, tomu rekne všechno. Díky za keš!


[FOUND] GCY9NW - Project Enigma: Startup (study, placed 13.9.2006)

#1201 28.2.2011, 21:13 - Poslední únorová. Meli jsme ji s Jurínem už nejakou dobu vyluštenou, že na ni zajdem po pondelním pétanque a dnes se na ni konecne dostalo. Cestou jsme zkoušeli ješte Hotel Velká Klajdovka, ale nebyli jsme úspešní. Alespon Enigma, že nás nezklamala. Cesta k ní byla príjemná, prakticky po rovince, odlov snadný a cesta zpátky, po hrane hádeckého lomu s výhledem na Brno prímo magnificiózní. Díkeš!

Žádné komentáře:

Okomentovat